כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קובי 'קובצה' דונר | צלם

קובי 'קובצה' דונר | צלם

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:0526105436
אתר:kobtze.com
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קובי היה הצלם שלנו בחתונתינו בתל אביב. הוא היה צמוד אלינו במשך למעלה מ 12 שעות - החל מצילומי ההכנות וההתארגנות ועד לשעות הקטנות של המסיבה. ברמה המקצועית מדובר באלוף - החל מההתנהלות המסודרת והמאורגנת (בשונה מרוב הספקים!) לפני החתונה, בחירת אתרי הצילומים, ועד האירוע עצמו והתוצאה הסופית - קיבלנו תמונות מדהימות! ברמה האישית, קובי השתלב באירוע, הוא נחמד, חברותי, זורם, נעים והרגשנו איתו שהוא יותר חבר מאשר ספק. הבחירה בקובי הייתה אחת הטובות שעשינו ואנחנו ממליצים בחום.
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קובי צלם מוכשר ומקצועי אך לפני זאת הוא אדם נעים וטוב וכל כך כיף ומרגיע להיות במחציתו ביום החתונה. הגענו לקובי כיוון שצילם את חתונתה של אחותי ולא היה לנו ספק שניקח אותו גם לאור התוצאות של תמונות החתונה שלה, שהיו משגעות ומלאות שמחה, פשטות, רוך ונועם. אותה תוצאה קיבלנו בחתונה שלנ! קובי הצליח לתעד ולתפוס רגעים מיוחדים של אושר ושמחה ולעצור בהם את הזמן מלכת. את כל זאת עשה ללא הפרעה או התערבות תוך שהוא מתמזג בצורה מושלמת איתנו ועם ההתרחשות של האירוע. טרם החתונה עשינו צילומי זוגיות והיה מאוד מהנה! קובי הצליח לגרום לבעלי ולי להשתחרר ולהרגיש בנוח (משימה לא פשוטה) ופשוט להנעים את הצילומים. הן התמונות של צילומי הזוגיות והן של החתונה אינן נראות מבוימות (דבר שהיה לי מאוד חשוב) והמראה שלהן מאוד טבעי וזורם, לא מצועצע או דרמטי. ממליצה בחום לשכור את שירותיו של קובי כצלם!!!!!!!!!!
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קובי צלם מוכשר ורגיש, ליווה אותנו בהמון תשומת לב וסבלנות. אני ממליץ לכל זוג שמחפש צלם רגוע שלא "יביים" ויזייף להם את החתונה. קובי צילם רגעים אמיתיים ומשמעותיים.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
קובי הוא צלם מוכשר מאוד, כל תמונות החתונה שלנו הן זיכרון קסום ויפה. מעבר לפן המקצועי, ביום משמעותי ואינטנסיבי כל כך, הצלם נמצא צמוד אליכם בכל רגע ולכן חשוב שיהיה נעים ורגיש ושכיף לבלות בחברתו - בזה קובי בהחלט בורך, הוא בחור מקסים וחייכן :) לאורך כל הדרך היחס שקיבלנו היה מקצועי, אישי, אכפתי וסבלני - לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה! ממליצים בחום 3> אה, וכמובן - מזל טוב! ;)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up