כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
איגור לובנסקי - צלם

איגור לובנסקי - צלם

צלמי סטילס
טלפון:054-7338682
95
99 מתוך 100
לפי 45 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
איגור הוא הצלם הראשון שפנינו אליו, ולא היינו צריכים יותר משיחה אחת כדי לסגור! נעים, אדיב, צנוע ומקצועי מהרגע הראשון. ללא ספק האדם שאתם רוצים לצדכם ביום האירוע, להשרות עליכם אנרגיה טובה ולנסוך רוגע.
הצג עוד

Nivi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאיגור דרך חברה של חברה שהייתה מאוד מרוצה! מהרגע הראשון ששלחנו הודעה לאיגור הרגשנו שמעבר לזה שיש כאן איש מקצוע יש גם בן אדם שאפשר לסמוך עליו ובכל פעם שפנינו אליו בשאלות או התייעצויות הוא השקיע, ענה בפירוט והורגש שבאמת אכפת לו. אנחנו ממש חששנו מעניין הצילומים (ובעיקר בן זוגי שלא אוהב בכלל להצטלם) אבל איגור פשוט הפך הכל לקל. כל מי שהיה איתנו ביום הזה משלב ההתארגנות פירגן לו ברמות ואמרו שהיה ממש מקסים ובצדק 🙏🏻עם כמה שאנחנו שנינו לא אוהבים להצטלם זה פשוט זרם ואפילו היה כיף - לגמרי בזכותו!!!! 🙌🏻
הצג עוד

TidharRaviv   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייתי מלווה בחתונה אחרת שאיגור צילם בה ולא היה לי ספק שהוא הספק הראשון שאני סוגרת (: מעבר לתמונות המדהימות, היחס שלו במהלך היום היה מעל ומעבר. נתן לנו להרגיש הכי בנוח שיש ונהננו מהצילומים. במהלך האירוע של הרגשנו אותו בכלל והופתענו איך הוא הצליח לתפוס רגעים מדויקים ומיוחדים בלי להידחף לשום אורח בפנים. המלצה חמה מאוד!
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
צלם אגדההההה!!!!!!! כל-כך שמחה שבחרנו באיגור, מההתחלה היה תיאום צפיות, כיף איתו והוא חמוד וגורם להרגיש בנוח וכולם עפו עליו. תפס רגעים מדהימים בדיוק מה שחיפשנו. וכל תמונה ואו. ממליצה בחום
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב13.5 במסעדת "מטעים" בזיכרון יעקב. אחד הדברים הראשונים שהתחלנו לחפש היה צלם. בעקבות המלצה של חברה הגענו לאיגור. בהתחלה, ועוד לפני שבכלל הכרנו את האדם, הסתכלנו באתר שלו וראינו את התמונות ופשוט הרגשנו שזה הסגנון שאנחנו מחפשים. מעבר לזה שהוא צלם ממש טוב אפשר לראות בתמונות שהוא מצלם שיש לו שפה מאוד ייחודית. קצת קשה לתאר במילים אבל יש בה יכולת לתפוס רגעים טבעיים ומחמיאים, כאילו מהצד. "לתפוס את הרגע" כאילו הוא עבר שם במקרה אבל בצורה שמבליטה את החלקים היפים של הרגע שגורמות למי שמסתכל על התמונות לרצות לקחת חלק בסיטואציה. כשפגשנו אותו גילינו אדם נחמד, נעים ואנושי. כזה שגם יודע שחשוב להרגיע ושמרגישים את האכפתיות והמקצועיות שלו. בתור זוג שלא מצטלם וחש לא בנוח מול מצלמה זה בדיוק המזג שהיינו צריכים – כל אדם אחר היה גורם לנו להרגיש מבוכה או שאנחנו עושים משהו לא בסדר. לפני האירוע הוא היה יותר מזמין עבורנו, ואפשר היה להתייעץ איתו על כל דבר. איגור שמר על ראש פתוח. בנוסף, חשוב לנו לציין שאיגור עבד ממש מסודר – שלח לנו טופס למלא לפני האירוע כדי שהוא יוכל לזכור את ההעדפות וההערות שלנו אבל גם ידע להגיד לנו אם בקשה מסוימת היא קשה למילוי או תבוא על חשבון בקשה אחרת. לאורך היום היה ממש כיף איתו – הרגשנו אותו כשהיה צריך ולא הרגשנו אותו כשלא היה צריך (כלומר כשרצינו להתמקד באירוע ובחוויה עצמה הוא לא דחק בנו וזרם עם האירוע שלנו). הוא המליץ לנו על צלם הוידאו שלנו (יוני שרמן – גם ממש מעולה!) והשילוב של שניהם היה מצויין. היינו מאוד מרוצים מהתמונות הסופיות ומעבר לתמונות הבודדות גם המכלול יצא מעולה וסיפר סיפור (שזה גם לא מובן מאליו). נקודה אחת לשיפור היא שלקח טיפה זמן (עדיין במסגרת הזמנים שנקבעה מראש) לקבל את התמונות. מצד שני, קיבלנו אותן בדיוק כשהיינו בירח דבש אז בפועל זה הוסיף לחוויה.
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את איגור בחרנו בזכות הקטע שהוא כתב על עצמו וכמובן התמונות שתיעדו את הרגעים היפים של הזוגות האחרים ומשפחתם. בכל תהליך ארגון החתונה הוא תמיד היה ממש זמין לענות על שאלות באדיבות וסבלנות מדהימים (הכי הכי מכל הספקים שבחרנו).מאוד שמחנו לפגוש אדם חביב, מצחיק וחברותי שהחיבור בינינו היה מהיר כל כך.אנחנו זוג שמתפדח לו להצטלם וכפי שתראו בתמונות - הוא הצליח להוציא מאיתנו רגעים.ביום החתונה עצמו הוא נטמע בין האורחים ונתן להכל לזרום תוך שהוא מתעד מהצד.היינו מאוד מרוצים מהבחירה שלנו באיגור - ממליצים גם לכם ;-).
הצג עוד

Valerie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איגור היה מאוד מקצועי וקליל, נתן הנחיות כשהיינו צריכים אותם ועזר לנו לקבל תמונות מעולות! קיבלנו תמונות מהממות ומיוחדות מנקודת מבט מאוד ייחודית ואותנטית
הצג עוד

Topaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה ועד קבלת התמונות והאלבומים כל החוויה עם איגור פשוט הייתה מושלמת. איגור רגוע וגרם לנו להרגיש בנוח בצילומים. קיבלנו תמונות מדהימות וטבעיות בדיוק כמו שרצינו.
הצג עוד

Mattar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהחשוב ביותר- התמונות של איגור מדהימות, הצבעים, הרגעים שתפס הכל.איגור נותן שירות נעים, שירותי, מאורגן.מרגע ההתקשרות עד קבלת באלבומים איגור קשוב ונעים וכמובן בארוע עצמו- חשוב מאוד שהוא בא עם אווירה נעימה ומשתלב בשטח ברגע הנכון. ממליצים בחום!
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה עם איגור ידענו שבחרנו נכון. כהאיש שליווה אותנו לאורך כל האירוע הוא היה נעים, רגיש, מקצועי ותומך - האיזון המושלם. מעבר לתמונות והצילומים המדהימים, באמת מדהימים, הנוכחות שלו וההכוונה שלו לפני, אחרי ובזמן האירוע תרמה לנו מלא והוציאה מאתנו רק את הטוב ביותר. בזכות איגור גילינו שצלם אירוע זה הרבה יותר מלהחזיק מצלמה ולצלם. ממליצים לכל אחד ואחת לבחור את איגור כהצלם המוביל, לא תתחרטו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up