כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מיכל מוטיל

מיכל מוטיל

שמלות כלה
טלפון:0546832072
95
99 מתוך 100
לפי 91 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Evelina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רציתי מראש שמלה אחת שתהיה מצד אחד מרשימה ונסיכתית, ומצד שני נוחה על הגוף ונעימה. עברתי לא מעט מעצבות וסטודיוס לפני שהגעתי למיכל, בחלקם לא אהבתי את הסגנון או איך שהשמלות יושבות, ואם אהבתי את המראה, השמלה הייתה לא נוחה מספיק, בד מעקצץ, מחוך מגביל ועוד. עד שהגעתי למיכל, מדדתי מספר שמלות שאהבתי, ואז היא הוציאה שמלה שבכלל לא הסתכלתי עליה ואמרה בבקשה תמדדי. לבשתי את השמלה ובאותו הרגע הרגשתי כמו סינדרלה אחרי הקסם של הפיה! זה היה בדיוק מה שחלמתי עליו! השמלה הייתה בול במידה שלי, בגזרה שמחמיאה לי, מעצבת את הגוף ותומכת אבל נוחה ולא מורגשת. נדרשו מספר תיקונים בודדים להתאמה מושלמת וכשהגעתי בפעם השניה עם נעל בגובה שונה ממה שתכננתי, היא מצאה תוך רגע פתרון יצירתי לתיקון השמלה. כל מי שרוצה להרגיש נסיכה אמיתית בחתונה שלה מוזמנת להגיע אליה. המלצה רותחת!
הצג עוד

noablaistain   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה מיכל הבינה את הראש שלי, הבאתי תמונות ורעיונות והיא ידעה להתאים בצורה הכי מתאימה את החלומות לגוף שלי ולמציאות, ובעיקר הערכתי שהיא רואה אותי בתור המרכז ומתמקדת במה שיחמיא לי בצורה הכי אמיתית וכנה )מצרך נדיר!!( ומשם כל המדידות היו פשוט חלום! הדבר שהכי חיכיתי לו בכל אירגוני החתונה היה הפגישות הכיפיות עם מיכל בסטודיו וכל פעם השמלה הפכה ליותר ויותר יפהפיה מול העיניים...
הצג עוד

Shirley   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מיכל מרגיעה ונמצאת שם לכל אורך הדרך, זמינה וסבלנית
הצג עוד

Leener   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיכל בתחילת יום שקבעתי בכמה מקומות לראות שמלות בסוף היום הבנתי שהשמלה שמדדתי אצלה זה בול מה שאני רוצה! ידעה לעשות את התאמות הדרושות על מנת שאני יצא סופר מרוצה. ומעבר לשמלה עצמה היחס האישי והלבביות של מיכל עולים על כל מעצבת אחרת!! השמלה הייתה מאוד נוחה וקלילה הייתי איתה בכל הערב והיה מושלם הרגשתי פייה 💕
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שהייתי אחרי סיבוב של שמלות שכבר הייתי בטוחה שאתפשר על שמלה. הגעתי למיכל שקיבלה אותי ישר בחיוך ובאווירה אנרגטית וחיובית, וממש תוך כמה דקות הבינה בדיוק איזה סגנון אני מחפשת, יחד עם הבנה והכלה לתסביכים לגביי דימוי הגוף. כאשר הגעתי למדידות גם כן מיכל קיבלה אותי עם המון אהבה ללחצים ופשוט הרגיעה על הכל!
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגעתי למיכל הייתי רק בתחילת החיפושים, וממש לא תכננתי לקנות כבר שמלה באותה הפעם, אבל ברגע שמדדתי את השמלה - היה לי ברור שזה זה. היה לי כיוון מאד מסויים בראש והשמלה הזאת היתה בול מה שדמיינתי, ואפילו יותר. היא היתה פשוט מושלמת בשבילי. הרגשתי בה נסיכה, אבל עדיין עצמי. היא היתה מאד נוחה ונשארתי איתה כל הערב (ואני עוד מהמתפרעות בריקודים). כמות המחמאות שקיבלתי על השמלה היא מטורפת!!! פשוט עפו עליה! גם במהלך האירוע וגם אחרי ואפילו עד היום (חצי שנה אחרי). גם בתמונות נראיתי מעולה בזכות השמלה. מיכל מקסימה והתהליך היה מאד נעים איתה. ממליצה בחום!
הצג עוד

Ayala   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיכל המקסימה לאחר שהייתי בכמה מקומות, ואפילו אחרי שקניתי שמלה שלא הייתי לגמרי מרוצה ומאושרת ממנה. בתור כלה במידה 44 הייתי במקומות שלא החזיקו שום שמלה במידה שלי ואמרו לי "לדמיין" איך זה יהיה כשיתפרו למידותיי, ולכן חשבתי שאין ברירה ואצטרך להתפשר. אצל מיכל החוויה הייתה שונה לחלוטין ופשוט קסומה! לקחתי מהמתלה מגוון של שמלות שהתאימו לי, היו נוחות להפליא ואיכותיות ולא הייתי צריכה לדמיין! את האחת שלי שלפתי מהמתלה, והיא התאימה לי כאילו נתפרה למידותיי! זה היה מדהים! ממליצה בחום ובאהבה על מיכל!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיכל בעקבות כך ששמעתי שהיא מתמחה בחזה גדול ורציתי מישהי שמבינה את מבנה הגוף ויודע לייצר שמלות מחמיאות ונוחות וכך באמת היה! הגעתי למיכל עם תמונות של שמלות כלה שראיתי בפינטרס אבל בלי רעיון ברור בראש על איך אני רוצה שהשמלה שלי תראה, מיכל יש קלטה את הראש והשמלה הראשונה שהיא הציעה לי למדידה היא גם זאת שבחרתי! המדידות עם מיכל תמיד היום נעימות, מרגיעות וכיפיות והתוצאה מושלמתתתתת!!! לא הפסיקו להחמיא לי כל הערב על השמלה ועל כמה שהיא "אני", בנוסף, בתואר אחת עם חזה יחסית גדול מאוד חששתי מעניין הנוחות וגם בזה מיכל לא אכזבה. בקיצור- מושלמת!!!
הצג עוד

daliazah   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בעקבות חיפושים פה הגעתי לסטודיו של מיכל. מיכל הייתה המעצבת הראשונה שאיתה נפגשתי והשמלה שבחרתי הייתה הראשונה שמדדתי! מיכל קלטה בול את הכיוון והסגנון עבורי. רציתי חצאית מתחלפת שיהיה לי משהו אחד לחופה וקבלת פנים ומשהו קצת יותר קליל לריקודים. אפילו שהתאהבתי בשמלה על מנת לוודא שאכן זאת זאת הלכתי לראות מעצבות ושמלות אחרות אבל חזרתי לבסוף למיכל (ולשמלה!) ומיכל הצליחה לעצב לי את השמלה למידות הגוף שלי בצורה מושלמת. האתגר האמיתי הוא שאני לא גרה בארץ ומיכל שלחה לי סרטון על איך למדוד את עצמי כדי לשלוח לה שהיא תוכל להתחיל לעבוד על השמלה.כשהגעתי לארץ כבר השמלה הייתה מוכנה למדידה ראשונה! בעקבות הקורונה חתונתי נדחתה אבל מיכל הייתה גמישה וישר אמרה שאין בעיה והיא תשמור עבורי את השמלה וכשרציתי לקנות גם עשתה הנחה מאוד נדיבה. בקיצור- מיכל הייתה הבחירה הנכונה!
הצג עוד

עדן וגלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל היא המעצבת שמלות הראשונה שפגשתי. נכנסתי אליה לסטודיו ופשוט הוקסמתי! היא קיבלה אותנו עם חיוך ואנרגיות מדהימות! כבר מההתחלה, מיכל העניקה לנו יחס אישי, חם ונעים. תוך שניה היא קלטה אותי וידעה להביא לי את השמלות הכי מהממות והכי מתאימות לי!! היא הכי מקצועית בעולם, רק מלהסתכל היא ישר קולטת מה יחמיא לך, מה נכון לגוף שלך ומתאימה לך את השמלה שתראה כאילו נתפרה עבורך בצורה מושלמת. היא באמת הכי מקצועית שפגשתי. לאורך כל תהליך המדידות, מיכל היתה מקסימה, עם חיוך על הפנים ונעימה מאוד. זכיתי שמיכל הייתה חלק מכל תהליך החתונה שלנו! בזכות מיכל בחרתי את שמלת חלומותיי שהרגשתי בה פשוט מדהים. אז לסיכום, אני ממליצה מאוד מאוד על מיכל! היא באמת בן אדם מדהים!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up