כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
כנפי צילום | Canfi photography

כנפי צילום | Canfi photography

צלמי סטילס
97
94 מתוך 100
לפי 187 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
may   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לפני הכל עידן הבחירה הכי טובה שתעשו, הוא צלם בחסד עליון וכיף גדול לסגור עם צלם שרואים שהוא נהנה מהעבודה שלו!הוא הצלם היחיד שדיברנו איתו וסגרנו איתו, מעבר לזה שהוא כולו אדם חיובי שמשדר אווירה טובה, קלילה ונינוחה רק על פי התמונות מהטיזר אנחנו יכולים להעיד בלב שלם שזכינו שיצלם אותנו בחתונה!
הצג עוד

Shenhav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
עם עידן סגרנו ישר אחרי שסגרנו אולם, ואחרי הפגישה איתו לא רצינו להיפגש עם אף צלם אחר! קודם כל- אין בנאדם מקסים, אדיב, חייכן וטוב לב כזה! עידן באמת צלם בחסד עליון, הוציא לנו תמונות מהממות, לא התפשר על מיקומים והוציא אותנו הכי מרוצים בעולם! ולא פחות חשוב מזה- הוא השרה עלינו רוגע ואווירה טובה וכיפית ואין אורח בחתונה שלא אמר לנו כמה הצלמים שלנו היו מקסימים ושירותיים!! את הטיזר קיבלנו יומיים אחרי החתונה, בנוסף לכמה סטוריז באינסטגרם, וסגרנו דרכו גם צלמת סושיאל מוכשרת ברמות שעשתה לנו סרטונים מהממים שקיבלנו 4 ימים אחרי החתונה! ואת התמונות קיבלנו שבוע וחצי אחרי!! בקיצור אם עידן פנוי- זכיתם.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו לבחור צלם טוב יותר שילווה אותנו בחתונה, הוא מקצועי ברמות, מצחיק, השרה אווירה טובה וכיפית!!
הצג עוד

Noa Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
יום החתונה שלנו היה יום מושלם, וכל זה בזכות עידן!מהרגע הראשון שנפגשנו איתו, ידענו שהוא האדם הנכון לתעד את היום שלנו.ביום החתונה עצמו, עידן היה מדהים, קליל, מרים והכי חשוב, נתן לנו להרגיש הכי טבעיים שיש! הוא היה שם בכל רגע ותפס את כל הרגעים הקטנים והגדולים בצורה מושלמת.התמונות שקיבלנו ממנו היו פשוט מושלמות. הן היו יפהפיות, מרגשות והצליחו להעביר את האווירה המיוחדת של היום שלנו ואת כל האהבה והשמחה שהיו שם.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עידן צלם בחסד עליון!! הוא לא רק מקצועי ברמות אלא גם בן אדם מדהים וקשוב שזה בדיוק מה שצריכים ביום כזה..גרם לנו להרגיש הכי טוב שאפשר ביום לחוץ כזה ודאג להצחיק ולשחרר אותנו!בהחלט הבחירה בעידן והצוות שלו זאת הבחירה הכי טובה שעשינו מכל הספקים שלנו!! קיבלנו רק חלק מהתמונות והאיכות מדהימה❤️
הצג עוד

עינת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עידן היה הצלם הראשון והאחרון שבדקתי, עוקבת אחריו כבר מספר שנים באינסטגרם ולא היה לי ספק שהוא יצלם אותנו. עידן מכניס קלילות שככ נחוצה ליום הזה ובזכותו היום והצילומים עברו בצורה הכי כייפית שיש. עידן ויריב הצלם המעולה (!) שהצטרף אליו צילמו את האירוע בכל רגע נתון. את הטיזר קיבלנו כחמישה ימים אחרי האירוע, והתמונות לחלוטין מדברות בעד עצמן. ממליצים בחום על עידן ויריב. מזל טוב!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה ממפיקי האירוע ומאותו רגע היה לנו ראש שקט , מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר , זרימה ושלילת מדהימים ! אחת ההחלטות הטובות שקיבלנו בחתונה!

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עידן פגשנו לראשונה כאשר צילם באירוע משפחתי אחר וכבר אז ידענו שנרצה אותו גם אצלנו בחתונה.עידן פשוט כל מה שיכולנו לבקש!קודם כל צלם מוכשר ברמות אחרות ודבר שני בנאדם נשמה!הצלם עובר איתך יום שלם ביום המיוחד שלך ועידן הוא פשוט האדם המושלם לזה. מקליל את האווירה,גורם להרגיש הכי בנוח, יודע להרים ופשוט עושה את היום הזה להרבה יותר קל וכיף!
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
מצאתי את כנפי לפי המלצות, נכנסתי לדף שלו ומשם השאר היסטוריה. התחברתי מאוד לסגנון צילום לתמונות המדהימות. וישר סגרתי איתו. עידן היה נעים מקסים כיפי חברותי (מאוד חשוב ליום החתונה!!!!) עשינו גם צילומי זוגיות- ממליצה מאוד לא לוותר על זה!!!! שורה תחתונה- תבחרו בכנפי!!!!
הצג עוד

שחר שלפוק   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על עידן מזוג חברים שהתחתן ואמר שאנחנו חייבים לקחת אותו, דיברנו עם עידן בטלפון ובסוף השיחה לא היה ספק שעידן הוא הצלם שלנו! מלא בגוד וויבס, הרגיע וזרם איתנו לכל הדרך! נתן תחושה של עוד חבר בארגונים, בצילומים ובחתונה. ברגע האחרון ארגן עוד צלמת, שלגמרי הייתה נחוצה, כי הגיעו יותר אנשים ממה שתכננו והיה פשוט אדיר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up