כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

די ג'יי אלי צור

די ג'יי אלי צור

תקליטנים
טלפון:052-5323100
95
99 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shuli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!! אלי התותח עשה לנו חתונה מהחלומות!! ליווה אותנו מהרגע הראשון ולא עזב אותנו עד שהכל היה מ ו ש ל ם!! האורחים לא עזבו את הרחבה לשניה ולא הפסיקו לדבר על המוסיקה המעולה!! תודה לך אלי האהוב על חתונה מהאגדות!!!!!
הצג עוד

אורה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
דיג'י ברמה גבוהה עשה לנו שמח והתאים את המוזיקה לקהל ובזכותו לא היה אחד שלא נתן ביקור ברחבה 😁
הצג עוד

yasminwer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלי צור התותח!!! מהרגע שנפגשנו איתו התאהבנו בו!! בנאדם מדהים עם אישיות נדירה, מוכשר בטירוף! כל החתונה דאג שהרחבה תיהיה מלאה אנשים פשוט לא הפסיקו לרקוד, החתונה שלנו נגמרה בשלוש לפנות בוקר וזה היה רק בזכותו כל שיר פשוט היה יפה יותר מהשני, ממליצה בחום לכל מי שרוצה אירוע מהסרטים! אוהבים יסמין ורועי!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
די ג'י מספר 1! תודה על ערב מושלם בו הרחבה לא הייתה ריקה לרגע! אלי התאים את עצמו לקהל בצורה מושלמת וגרם לכולם לקום מהכיסא מהצעירים ביותר ועד המבוגרים ביותר! תודה על סבלנות ומקצועיות שאין לתאר ממליצים בחום ובאהבה!!!!! עדי וגבריאל 18.8.16
הצג עוד

daria2704   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בחרנו באלי צור בלי לחשוב פעמים .רק התפללנו שיהיה פנוי בתאריך שלנו ,ולפעמים..חלומות מתגשמים ! מרגיש את הקהל ,מקפיץ את מי שצריך ומי שלא :-) .מקצועיות ללא רבב ומעל הכל אנושי מלא אהבת אדם .. וכן ..ברור שהרחבה היתה מלאה בזכותו .מלא שמח ומלא אנרגיות טובות. חתונה טובה נמדדת ב3 פרמטרים : אוכל טעים ,אלכוהול ברמה טובה מאוד ,ומוזיקה לעניין . עם אלי יש 33% בכיס ...והשאר תלוי בכם . ממליצים באהבה ובתודה אדירה ,דריה ועידן
הצג עוד

יוסף ושירלי עסיס   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
די ג'י מספר אחד במדינת ישראל . אלי צור עשה לנו את האירוע הכי טוב שיכולנו לבקש , מקצועיות כזאת שאין לתאר . היה לנו אירוע מעורב בין אורחים ישראלים לצרפתים והוא ידע לשלב את המוזיקה בצורה הטובה ביותר כך שכולם נהנו . הטלפונים לא מפסיקים לצלצל והמחמאות לא מפסיקות אין ספק שהוא הדי גי הכי טוב שיש אני ממליץ עליו בחום !!! הרחבה של הריקודים הייתה מלאה מהכניסה לאולם ועד 2 וחצי לפנות בוקר ! אנשים לא רצו להתפנות
הצג עוד

nofarshams   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אלי צור התותח! איזה אירוע מדהים!! כל אחד אומר לי כמה שהמוזיקה היתה אדירההה, לא היה רגע אחד שהרחבה היתה ריקה!! גם בזמן האוכל אנשים המשיכו לרקוד, היה מדהים מדהים מדהים!! והרבה בזכותך. ממליצה בחום ובאהבה! איש מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, תודה רבה על אירוע מדהיםםםםםם!!! תודה על הסבלנות האמינות והזמן שהשקעת. רואים שאתה אוהב את מה שאתה עושה, וזה מבורך! אוהבים להב ונופר (אווניו 13.10.15)
הצג עוד

amiko1   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אלי צור הוא די ג'יי שהכרנו באירוע של חבר קרוב, כבר מההתחלה ניתן היה להבחין שאלי הוא אישיות מיוחדת די ג'יי שלא שומעים בכל אירוע!במיוחד התרשמנו מהשילוב של המקצועיות והשליטה במוזיקה מצד אחד וקריאת הקהל ורצונו מצד שני.החלטנו אני ואישתי ללא עוררין שזה יהיה הדי ג'יי בחתונה שלנו.היום המיוחל הגיע ואיתו בא אלי והמוזיקה, החתונה הייתה מעל למצופה והרבה קרדיט לדי ג'יי שהוביל וניצח על האירוע.ולנו רק נשאר להגיד לך תודה מכל הלב ולציין שאתה די ג'יי מס' 1 ביג טיים!!!
הצג עוד

לימור בנישתי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אלי היה הדי גיי שלנו באירוע בר/בת מצווה ביום רביעי ה 9/7 באיסט בת״אאלי היה מדהים למרות המצב הביטחוני ששרר בערב האירוע ולמרות חצי גמר המונדיאל הצליח אלי להרקיד את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה ( שתיים בלילה)המוזיקה והטימינג שלו היה מדהים.אלי ליווה אותנו לפני ובזמן הארוע באופן מקצועי ביותר היה קשוב וירד לפרטים הקטניםההקלטה שעשה לילדים היתה מקצועית וכולם חשבו שהביצוע באירוע הוא בלייבבקיצור אנחנו ממליצים בחום על אלי צור המדהים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up