כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן בן חמו

עידן בן חמו

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:054-8172780
94
99 מתוך 100
לפי 38 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meytar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עידן הוא החיים שלי. כבר שנים שהוא היחיד שנוגע לי בשיער.מעבר לזה שהשילוב שלו עם גיל (מאפרת) זה ממש גלולת הרגעה ביום החשוב הזה. הוא באמת מקסים ולב ענק ברמות שאי אפשר להסביר.הידיים שלו זה הידיים הכי מוכשרות שיש. הוא עובד מהר ובצורה מעוררת השראה.התוצאה הייתה מדהימה והחזיקה כל האירוע ביום הכי חם בשנה (2.6.23- שישי צהריים!)אני אוהבת אותו באמת בכל ליבי וחבל שאני לא יכולה להתחתן שוב.
הצג עוד

אורי ויונתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עידן היחיד שנוגע לי בשיער כבר שנים, עוד כשהייתי רווקה. הוא מספר אותי, עושה לי החלקות והיה לי ברור שכשאתחתן- הוא חלק מהחתונה שלי. עידן מבין בשיער ברמה שלא הכרתי. הגיע ראשון מכל הספקים וישר התחיל לעבוד, ברוגע ונועם ואנרגיות הכי כיפיות שיש. קיבלתי מליון המלצות וגם המלוות שלי יצאו הכי מרוצות.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן (שהוא מזמן כבר בן משפחה) הצליח להעיף לי את כל הלוק באוויר עם תסרוקת גבוהה של אבועגלה מאוד מאוד ״מלוכלכת״ והכי מגניבה שיש! עידן סירק גם את האחיות שלי וכל אחד היה מרוצה יותר מהשניה. עידן הוא האדם הכי מקצועי שיש מה שנותן לו מרחב גדול ליצירה ויצירתיות והתוצאות לפניכם
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי! היה לי ממש קשה למצוא מעצב שיער וכשהגעתי אליו ידעתי שאני יכולה לסמוך עליו. רציתי לא לעשות אסוף וכל מקום אחר שהייתי, הרגשתי שזאת הברירה היחידה. לפני האירוע הוא היה זמין לכל שאלה. הרגשתי עם התסרוקת יפה ובנוח, היא החזיקה עד סוף הערב. הוא היה קשוב לבקשות שלנו ותקתק הכל. כל המלוות היו מרוצות. ממליצה בחום.
הצג עוד

meraveperetz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לעידן דרך המלצה מחברה טובה, ואין לתאר עד כמה אני שמחה שהגעתי אליו!! הדבר שהכי הלחיץ אותי בהכנות לחתונה היה האיפור שיער, ועידן ידע בדיוק מה יתאים לי בשנייה שפגש אותי, הוא מקצוען ברמות ועם זאת כל כך צנוע! כמה ימים לפני עדיין הייתה לי התלבטות לגבי התסרוקת אם מה שהחלטנו עליו חודשים קודם היה הדבר הנכון והוא פשוט הזמין אותי אליו שוב כדי שלא יהיו לי חששות והתלבטויות. ואכן כך היה יומיים לפני הגעתי אליו שוב , הוא היה הכי רגוע מבין ושירותי, שמח לתת את דעתו המקצועית אך גם הציע את כל האפשרויות הנוספות. בזכות הפגישה הזאת הגעתי ליום החתונה רגועה ושלווה. עידן הגיע בזמן , וקפץ ישר לעבודה בלי משחקים, הוא ווידא איתי שאני מרוצה בכל שלב ושעה והתוצאה הייתה בדיוק אבל בדיוק מה שרציתי! גם את המלוות שלי הוא סירק אין אחת שלא הייתה מרוצה, השיער החזיק אצל כולן בלי לזוז! והסבלנות של עידן היא אין סופית פשוט מושלם להעביר איתו יום חתונה!!!
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן היקר!! היה הראשון שנפגשתי איתו והאחרון! קודם כל הוא אישיות מדהימה.. היה לי כיף גדול לעבור איתו את יום החתונה שלי, הוא כל כך צנוע, נעים וכיפי. התאים את התסרוקות בצורה מושלמת לכל המלוות שלי. גם שהתלבטתי רבות לגבי מה לעשות הוא תמיד היה שם לשמוע ולייעץ לי מה הכי נכון, סמכתי עליו בעיניים עצומות! התסרוקות שלו היו מהממות ולא זזו בכלל והוא בן אדם מקסים!! מי שתסגור איתו יהיה לה הכי כיף בעולם. ממליצה באהבה רבה!
הצג עוד

דנה כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
עידן התותח! את עידן אני מכירה כבר כמה שנים טובות, הוא עשה לנו את התסרוקות לחתונה של אחותי וכבר מאז היה ברור שכשיגיע תורי נתקשר אליו. אין לתאר את הכשרון של הבנאדם הזה, יודע להתאים את התסרוקת המושלמת למבנה הפנים, תוך כדי הקשבה למה שאת רוצה כמובן. מעבר לתסרוקת שיוצאת הכי הכי הכי מושלמת שיש ולא זזה לדקה, הוא אחד האנשים המדהימים שיצא לי להכיר בתעשיה, הכי זורם, כיפי ונעים שיש וכמובן שהכי מקצועי! בחתונה שלי הוא עשה תסרוקת לי ול 3 אחיותיי ועם כל הלחץ של הזמנים, כל תסרוקת יצאה מושלמת, וללא פשרות. עידן, הרבה הרבה תודה!!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אל עידן הגעתי דרך המאפרת והבחור פשוט התברך בידיי זהב. נתתי לו יד חופשית והוא ידע להתאים לי את התסרוקת הכי נכונה ומתאימה לי ולשמלה שבחרתי. התסרוקת לא זזה לשנייה! חוץ ממני, הוא סירק גם את אחיות שלי ואת אמא שלי וכל אחת יצאה מרוצה וקיבלה אינסוף מחמאות. לאורך היום, הוא גרם לכולנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות והיינו רגועות ונינוחות. מומלץ בחום!!!
הצג עוד

דניאל ואורון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן היה הספק הראשון והאחרון שנפגשתי איתו לגבי שיער לחתונה , בפגישת היעוץ אמר לי מה מחמיא לי ומה הכי כדאי לעשות. ישר התאהבתי :) כל ההתנהלות איתו מדהימה, הוא בחור עדין, שלו ומקסים בטירוף! ביום הכי מלחיץ ורועש הוא הצליח להרגיע את כולנו ולהתאים לי ולמלוות שלי תסרוקות מדהימות!! לא עזב אותי עד שכל שערה הייתה במקום. התסרוקת החזיקה לאורך כל החתונה (גם אחרי שקפצתי לבריכה!) ונראתה מושלמת כל הזמן!!!
הצג עוד

yardenshay.wed   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן האלוףף! במקצועיות, כישרון, רוגע ושקט, עיצבת לי תסרוקת מהממת. זרמת עם החלומות שלי והתאמת עבורי את התסרוקת כך שתתאים לתווי הפנים, לאופי ולשמלה. אתה מקסים ומרגש ואני מאחלת לך המון הצלחה, מכל הלב. נשיקות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up