כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
איל מאיר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
איל היה הדיג'יי שלנו בחתונה ב1.9.23. הגענו אליו בהמלצה חמה מחברים שהתחתנו וכבר מהשיחה הראשונה הרגשנו בידיים בטוחות.איל קשוב, אכפתי, מקצועי, רציני מאוד ועם רצון אמיתי שיהיה מוצלח וטוב.הוא איפשר לנו מראש לקבל הצצות לפלייליסטים שהוא הרכיב עבורנו ולפי בקשותינו וזה היה מרגיע ומשמעותי בשבילנו.ביום האירוע ידענו שאין לנו מה לדאוג ושפשוט יהיה מעולה וכך היה! קיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה והרחבה הייתה מלאה!תודה איל על חוויה כ"כ טובה, אישית וחד פעמית שלנו!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אייל ישב איתנו וידע לפגוע בול בסגנון מוזיקה שאנחנו מכוונים, עזר בבחירת שיר החופה ואף אחד לא ירד מהרחבת ריקודים לרגע!! ממש ממליצה !!😊

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
את איל פגשנו דרך המפיק שלנו ממש כמה ימים לפני החתונה, והוא קלט אותנו מאוד מהר! הבין את הסגנון שלנו, וגם עזר לנו לבחור שירים חשובים כמו כניסת ההורים חופה - שהאבא של החתן אהב מאוד!!! במהלך האירוע, אף על פי שהיה יחסית קטן (70 איש) כולם קפצו ורקדו ועשו שמח, גם המבוגרים! ואין לי ספק שזה בזכות איל!
הצג עוד

Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אליו דרך אחת הקבוצות בפייסבוק, וכשנפגשנו איתו היה לנו חיבור מעולה. הוא מאוד מקצועי, קשוב, ודאג לכל מיני דברים מעבר, הגיע אלינו לדירה פעמיים לצורך הפגישה: תמיד מגיע בזמן, עזר לנו עם כל מיני דברים לא סטנדרטיים שהיו בעקבות זה שעשינו את החתונה במסעדה ולא באולם. בסיכומו של יום: הרחבה היתה מלאה לכל אורך החתונה, אנשים נהנו ורקדו עד סופה. זה מה שהיה לנו חשוב, זה מה שאמרנו לו לאורך הדרך וזה מה שבסוף היה. אני מאוד ממליצה עליו, באמת שהיה תענוג לעבוד איתו. יש לו קטע - הוא לא אומר מה התשלום שהוא מבקש, אלא אומר שאנחנו קובעים את התשלום לפי איך שאנחנו מרגישים עם השירות שהוא נתן לנו. החוזה איתו היה על שקל אחד בלבד. כשדיברתי איתו אמרתי לו מראש כמה אני מעוניינת לשלם, והבהרתי שזה התקציב שלנו. הוא קיבל את זה ונתן לנו לכל אורך הדרך שירות מדהים. ממליצה עליו בחום רב!
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את אייל יצא לי להכיר דרך העבודה... התאהבתי והזמנתי אותו לחתונה !!! אייל הוא לא רק דיגי הוא ממש היה שם לכל מה שהיינו צריכים והתייעצנו לגביי המון דברים...
הצג עוד

ליהי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חבורה של אלופים הגענו אליהם בעקבות המלצות של חברים ולאחר וישר ידענו שהם ינגנו בחתונה שלנו. בפגישה הראשונה כשמתחילים לדבר על המוסיקה באירוע מתרשמים שאיל מקצוען והכי חשוב מאוד אוהב מוזיקה ונהנה מהעבודה שלו. ביקשנו מספר שירים ואיל כבר הבין איך להרכיב את הפלייליסט של החתונה עם עוד כמה שילובים מדהימים. אתפ פשוט יכולים לסמוך עליו עם יד חופשית, תנו לו להחליט על המוסיקה ועל השילובים המתאימים, איל יודע מה הוא עושה, תאכלס הוא הבחירה הכי טובה שעשינו לחתונה. ממליצים בחום!!!!!!!!!!
הצג עוד

שרית ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בייס דיגייס עשה את האירוע משירות מעולה ועד הפרט האחרון הרים את האולם ועשה שמח כמו שרק בייס דיגייס יודעים לעשות . אתה אלוףףףף ממליץ בחום
הצג עוד

Dorelle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
פשוט מדהים הרים לנו את החתונה לרמה גבוהה ביותר!!! אנשים רקדו עד הרגע האחרון! פשוו מומלץ ומדהים!
הצג עוד

אור ודוראל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
פשוט מדהים הרים לנו את החתונה לרמה גבוהה ביותר!!! אנשים רקדו עד הרגע האחרון! פשוו מומלץ ומדהים!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב27.7.18, אייל היה התקליטן שלנו, מותק של בחור, מקשיב, חווה דעה, מבין עניין. היו אחלה שירים (שישי צהריים, אז היה קצת יותר רגוע מהרגיל). באמת אחלה DJ שבעולם. הדבר היחיד שקצת איכזב אותי, זה שהטראנסים בסוף היו מיושנים כאלה ולא מספיק הארד קור בשבילי אישית. ביקשתי מאייל פעמיים לשים טראנסים חפירות/חזקים אך לבסוף זה לא קרה. למעט זה הכל היה מדהים, ממליץ בחום כולם נהנו!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up