כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יוליה פוטוארט

יוליה פוטוארט

צלמי סטילס
טלפון:0528243934
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלתי לחפש צלמים הבנתי שאני מתחברת לתמונות רכות וטבעיות, כאלה שנראה שלא התערבו בהן יותר מדי מבחוץ. אחרי הסתכלות על הרבה תיקי עבודות אני ובן זוגי ממש התאהבנו בסגנון של יוליה ולמרבה השמחה היא הייתה פנויה! באירוע היא הייתה פשוט נהדרת, הרגיעה וכיוונה אותנו (אנחנו זוג שלא מצטלם אף פעם) וצילמה תמונות יפות ורגישות בדיוק כמו שרצינו. קיבלנו את כל התמונות פחות מחודש אחרי החתונה ועדיין אנחנו מתרגשים לראות אותן :)
הצג עוד

yulia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
יוליה היא צלמת מקצועית בעלת שירות אדיב,ויצירתית. גם בתנאים לא אידאלים ידע לתת מענה הכי מקצועי.
הצג עוד

גלה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם יוליה התרשמתי ממנה, ברמה האישית ובידע המקצועי. אפשר לומר שבחרתי בה עוד לפני שנפגשנו... וזו הייתה בחירה מעולה!!
הצג עוד

מ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי שצלמת אחרת ביטלה לנו שבועיים לפני האירוע, היה לנו מזל שיוליה הייתה פנויה לקחת חלק ביום המיוחד שלנו. היא הקשיבה לכל מה שביקשנו, לאופי המיוחד של החתונה ולחוש ההומור שלנו בצילומים. היא זרמה איתנו על תמונות מיוחדות ומצחיקות ויכולנו להיות שקטים ורגועים כשהיא איתנו באירוע
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
יוליה הייתה מההתחלה קשובה, מקצועית, אדיבה ורגועה. המחיר היה טוב והתמונות מעלפות!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
כשחפשתי צוות לחתונה, רציתי דווקא *צלמת* שארגיש בנינוחות איתה במהלך ההתארגנות. מצאתי את יוליה בפייסבוק, גללתי בדף שלה, וראיתי מהתמונות ומהפנים שלה טבעיות, בדיוק מה שחפשתי כל כך.. ואכן כך היה, מהבוקר עם המלוות ועד לסוף הריקודים הרגשתי אני, בלי שום רגע מבויים. היה לי ולחברות יום של נחת איתה, היה כל כך כיף וזורם. היא הייתה שם בשקט ובחינניות, ותפסה רגעים מרגשים ומתוקים בזווית צילום הייחודית שלה. לאחר זמן קצר הגיעו התמונות. ואווו! התמונות היו כל כך יפיפיות ואומנותיות, היא ידעה לצלם את האנשים בזווית שתחמיא להם, כל המשפחה והחברות יצאו מרוצים ברמות ומרוגשים. היא הציגה לנו את כל היום הגדול הזה בפשטות ולא פספסה אף רגע מופלא. צפינו בהם בעונג צרוף. מחכה כל כך לראות את האלבום שהיא תיצור לנו בידייה המיוחדות. יוליה אומנית ומקצועית. אגב, גם הצלם שעובד איתה היה חביב וטבעי מהרגיל, האיש שלי ממש נהנה איתו למרות שהוא לא מת על צילומים.. בקיצור, שניהם היו פשוט מדהימים ונכנסו לי ללב!
הצג עוד

Danna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
פנינו ליוליה ומיד קיבלנו ליווי נעים, נוח ומותאם. יוליה מאוד דאגה להקשיב לכל רצון ובקשה. ביום האירוע היתה מקסימה והשתלבה היטב בין המשפחות והאורחים.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו את יוליה לאירוע דיי בדקה תשעים, והיא נרתמה למשימה בכל הכוח. המקצועיות, הסבלנות והרוגע שהביאה ביום הם מעל ומעבר למה שהייתי יכולה בכלל לבקש. היה לנו אירוע משפחתי אינטימי, חופה נוספת כמנהג הורי ובמפגש בין המשפחות היה קצת מתח ואי נוחות. יוליה לא העירה דבר ודאגה רק לעזור להרים את האווירה עם הסבלנות והנוחות שלה. לאורך כל האירוע הוא הצליחה לצלם ולתעד את הרגעים המרגשים ותיעדנ את האירוע עם המצלמה בצורה כלכך מרגשת. היא צילמה רגעים שאפשר פשוט להסתכל על התמונה ולהרגיש את הרגשות שהיו, בלי שום ביום או בקשה לעשות משהו שוב. פשוט אישה מדהימה ומקצועית, התמונות יצאו מדהימות ואני ממליצה עלייה בחום. הצער היחיד שלי שלא הייתה פנויה בתאריך של החתונה שלי. ממליצה בחום, אתם לא תתחרטו!
הצג עוד

Leener   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמחים מאוד על הבחירה ביוליה לתעד את החתונה שלנו! ביום החתונה יוליה והצוות שלה ליוו אותנו באווירה נעימה, הייתה קשובה לכל הבקשות שלנו והצליחה לתפוס רגעים קסומים שישארו לנו ולאורחים למזכרת לתמיד. כולם החמיאו לנו על הצילומים המושקעים שבלי ספק נעשו באהבה ומקצועיות רבה ❤️
הצג עוד

סיטר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צלמת מושלמת! גם לפני החתונה היא הייתה חביבה וחברותית, תמיד נתנה מענה מהיר על כל השאלות. הראתה המון גמישות והתחשבות עם הקורונה (הזזנו את התאריך של החתונה 4 פעמים והיא לגמרי זרמה איתנו) גם ביום החתונה הגיעה בדיוק מתי שסיכמנו, גרמה לחתן ולי להרגיש בנוח מול המצלמה, תיזזה בין כל האורחים ומאוד השקיעה בצילומים. אחרי החתונה שלחה את התמונות אחרי שבועיים בלבד והן יצאו מהממות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up