כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שירלי שבתאי עיצוב שיער

שירלי שבתאי עיצוב שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0526210548
95
98 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שירלי עזרה לי לבחור את התסרוקת שהכי תתאים למראה, לאופי ולאווירה של האירוע והיא פגעה בולללל. ביום האירוע שירלי הגיעה לצפון הרחוק (פרדס חנה) בחמש וחצי בבוקר (חתונת שישי בצהריים) עם אנרגיות טובות ושמחות. היא עשתה לי תסרוקת בצורה מקצועית, שהחזיקה לאורך כל האירוע. ודאגה שאצא מהבית הכי יפה שיש... ממליצה בחום על שירלי!
הצג עוד

Aylin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אוי שירלי המהממת! התחתנו ב 7.12.17 והיה ברור מראש ששירלי היא זו שתסרק אותי בחתונה, שירלי היא חברה של בעלי והם עבדו יחד שנים בתחום, וללא קשר להמלצתו של בעלי, ברגע שנפגשתי איתה היה ברור שאני בידיים טובות, שירלי מקשיבה ללקוחה ומתאימה את עצמה אליה, נעימה, אכפתית, מרגיעה, והכי חשוב מקצועית! הצליחה להגשים את הוויז׳ן שלי בדיוק! ונהניתי מכל שנייה איתה ועם התסרוקות באירוע, מיותר לציין שגם המלוות שלי נורא התלהבו משירלי והיא נכנסה להן ללב, לסיכום לשקט הנפשי ולחוויה מדהימה ותוצאה מדהימה עוד יותר ללא ספק ששירלי! מחכה לאירוע הבא שתסרק אותי בו😃💛😌
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב 15.2.18, דרך חיפושים באינטרנט הגעתי לשירלי. קבענו ניסיון ומהפגישה כבר ידעתי שהשיר שלי ייצא מדהים. שירלי מקצועית, נעימה וחייכנית עם המון סבלנות לכל בקשה. ביום החתונה שירלי סידרה לי ול 2 מלוות את השיער ושלושתינו יצאנו מרוצות. התסרוקת שלי גרפה המון מחמאות והרגשתי מליון דולר :) ממליצה בחום!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב14.3 ולשמחתי בחרתי בשירלי שתסרק אותי ואת המלוות שלי באותו היום. שירלי מקצועית, סבלנית ואדיבה, לא הפסיקה לחייך כשסביבה מלא בנות (ואנחנו יודעות שזה לא פשוט 😋). כולנו באנו עם תמונות מראש וביקשנו ממנה שתעשה בדיוק כמו בתמונה וללא ספק היא צלחה את המשימה ! התסרוקת שלי לא זזה, גם אחרי יום צילומים, חיבוקים בחופה וריקודים עד הבוקר. ממליצה לכל כלה לבחור בשירלי לסרק אותן ביום המרגש שלהן, כי אין כמו לבחור ספק שאת יותר מהכל מתחברת אליו
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לשירלי על הכל! התחנתי ב15.3 ושירלי הייתה אחראית על השיער שלי ושל המלוות, יצאנו סופר מרוצות, השיער החזיק עד סוף החתונה וקיבלתי אין סוף של מחמאות. הייתי מרוצה מאוד מהאיכות וגם מהמחיר שהיה הוגן. ממליצה לכולן ונתראה בשמחות :) אוהבת אורטל
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שירלי מקסימה ומקצועית, וכבר בפגישת ניסיון הבינה בדיוק מה אני רוצה. ביום החתונה היא הגיעה עם מלא אנרגיות ומצב רוח ודאגה שהתסרוקת תהיה גם יפה וגם נוחה לערב שלם של ריקודים.. ממליצה בחום!
הצג עוד

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שירלי המדהימה אין לנו מילים לתאר את החוויה המושלמתתתתתת ביום החתונה. ביקשתי משירלי תעשה שיער ל 9 בנות ביום החתונה דבר לא מובן מאליו בכלל! שירלי לא היססה ועטפה אותנו באהבה! מהבוקר היא עשתה לנו תסרוקות מגוונות לפי העין המקצועית שלה כך שיתאימו לכל אחת ואחת! המקצועיות, היחס החם , החיוך וההשקעה הפכו לנו את היום המיוחד שלנו למושלם!! השיער לא זז טיפה ,כשחזרנו למלון אחרי האירוע השיער היה בדיוק כמו שעיצבת אותו!! את מדהימה,יש לך ידים זהב וכישרון שרק אפשר לחלום!! הפכת לנו את היום המיוחד הזה למשהו בלתי נשכח! האורחים והבנות לא מפסיקים לפרגן! אין ספק שנפגש עוד באירועים משמחים!! אוהבת אותך ❤️
הצג עוד

esolomon1990   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את שירלי הכרתי עוד מאז שבת דודתי התחתנה שלוש שנים לפני, ומאז ידעתי שאין בכלל ספק כי ביום שאתחתן ארצה ששירלי תיהיו זו שתעצב את שיערי לחתונה!!! מיד לאחר שבעלי הציע לי אז נישואין (כשנה לפני החתונה) הרמתי טלפון לשירלי המקסימה לשריין אצלה מקום!! שירלי היתה מאוד אדיבה ונעימה מהשיחה הראשונה שלנו... ידעתי שיש לי על מי לסמוך.. לאחר מכן הלכתי לשירלי לעיצוב ניסיון וגם ממש בסמוך לחתונה ביקשתי משירלי לראות שוב איך יראה השיער ביום חתונתי. שירלי כל כך הרגיעה אותי וידי הפלא שלה עשו הכל!!! ביום החתונה שירלי הגיע למלון בו התארגנתי והיה לנו פשוט יום חוויתי יחד, הכרתי מעבר למעצבת שיער בחורה מדהימה עם לב זהב, מרגיעה ממש כמו אחת מהמלוות שלי!!! אני ממליצה לכל אחת ואחת מכן לא לחפש יותר מדי כי שירלי היא מעצבת שיער הכי טובה שיכולתן לבקש ומעבר לזה היא כל כך מרגיעה!! אין חכם כבעל ניסיון בנות, אני אומרת לכן שזה חשוב שתיהיה איתכן מעצבת שיער הכי תותחית שיש וסבלנית!!! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות ביום חתונתי על עיצוב השיער, אנשים פשוט נדהמו כמה שזה יצא מושלם!!! לאורך כל היום, היו רוחות במהלך הצילומים וחם באולם אבל עדיין השיער נשמר כאילו כלום לא היה!!! שירלי תודה לך על הכל אין כמוך לא אוכל לתאר בהמלצה אחת כמה את הבחירה הכי נכונה שלי באירוע!!! אוהבת אותך!!!
הצג עוד

blovel7   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שום מילה או משפט שאגיד לא יספיקו בכדי לתאר את הכישרון האדיר הזה שנקרא ש-י-ר-ל-י!!! שירלי נכנסה עם חיוך גדול ומלא מצב רוח, זה נתן לי את התחושה הכי טובה שיש ביום הגדול של חיי. היא פשוט מקסימה !! עדינה ומשרה רוגע ותחושת ביטחון !! ייעצה וזרמה איתי בכל רעיון וסגנון שרציתי בהכי מקצועיות שיש. השיער החזיק כל היום וגרף מחמאות בלי סוף... עד היום זוכרים ושואלים אותי מי עשה לי את השיער. היצירה היתה מושלמת, בדיוק כמו שדמיינתי!!! שירלי, תודה על היום הכיפי הזה שהיה לי איתך, אין כמוך בעולם!!!
הצג עוד

hadarferber   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שירלי הגעתי בעקבות המלצה מהמאפרת נועה גביש, וההמלצה פשוט הייתה מעולה !! בפגישה הראשונה הראיתי לה דוגמה לתסרוקת שאני רוצה שתהיה לי בחתונה, והתסרוקת פשוט יצאה מהממת וכמו שדמיינתי. חשוב לציין כי התסרוקת החזיקה מעמד לאורך כל הערב למרות כל ההשתוללות על רחבת הריקודים. שירלי סירקה גם את אימי, שתי אחיותיי ומלווה, וכולנו היינו מרוצות מאוד וקיבלנו מחמאות גורפות. שירלי פשוט מקסימה, עדינה וחייכנית, והכי חשוב עם ידי זהב ! אם את מחפשת תסרוקת מושלמת שמחמיאה לתווי פנייך, שתחזיק מעמד כל הערב, שירלי היא הכתובת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up