כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אוהד שילר
95
98 מתוך 100
לפי 140 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Chen   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה עם אוהד ידענו שהוא יקלע בול לסגנון שלנואני לא יודעת איך הוא לא יותר מוכר, כי הוא פשוט אלוף!הייתה מוזיקה מרימה ומדהימה מבדיקת הסאונד ועד הסוף. כולם נהנו ולא הפסיקו לרקוד, מהקטנים עד המבוגרים.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
תארו לכם אירוע מושלם שבו אין לכם צורך לדאוג לכלום מבחינה מוזיקלית...אין צורך לתאר יותר, אירוע כזה מושלם והכל בזכות אוהד וגיא נגן הסקסופון!!אנחנו זוג חוזרים בשאלה שחצי משפחה חילונית וחצי כיפה סרוגה, פחדנו מהרגע של המוזיקה אבל אוהד הרגיע אותנו מהרגע הראשון והסביר לנו ברוגע ונינוחות בדיוק איך הכל יעבוד.אוהד וגיא הצליחו להכניס חיים לאירוע שלנו, חילוניים ודתיים כאחד רקדו גם במופרד וגם במעורב, אפילו הסבתות שלנו באו לרקוד!אוהד ידע לשלב כלכך הרבה סגנונות מוזיקה: dance, רגאטון, פופ ישראלי ואמריקאי, מזרחית חדשה וישנה ואפילו הצליח לדחוף שיר בפרסית לסבתי המתוקהמהשירים הרגועים בקבלת פנים עם הנגן סקסופון המטורף ועד אחרון הרוקדים אוהד וגיא עשו לנו את החתונה.ממליץ לכם לראות סרטון קצר שלהם:https://magis.to/v/NFNMPwNRFWhuAEBnCzE?l=vsm&o=i&c=w
הצג עוד

דולב   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אוהד האלוף הרים לנו את החתונה לאורך כל האירוע, נתנו לו יד חופשית והוא דאג להכל. היה מדהים המוזיקה הייתה מעולה והאנשים נשארו עד הרגע האחרון בזכותו.
הצג עוד

טל הרשקו   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אוהד הוא דיג׳יי תותח ומבין עניין, מיד בפגישה הוא קלט את הראש שלנו, רצינו לעשות אירוע מיוחד ולא בנאלי והגענו באורח פלא בדיוק לאדם המושלם לזה.אוהד היה קשוב ומבין, הצליח לראות מיד עין בעין איתנו ובחתונה היה ניתן לראות את זה, כל פעם שהרגשנו שהקהל מגיע לפיק שאי אפשר להתעלות עליו, הוא הביא עוד יציאה מטורפת שהקימה את כולם על הרגליים,הליווי של גל עם התופים היה היסטרי אנשים לא הפסיקו לרקוד וצמד ה chinchins פשוט הוכיח את עצמו בתור הבחירה הכי נכונה שיש.ביחד הם פשוט צוות מנצח.סופר ממליצים עליהם ❤️
הצג עוד

giladshrem   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
אוהד היה מקצוען לאורך כל התהליך, מההכנות לפני עם המוזיקה שרצינו ובמהלך הארוע - רגוע, נינוח והתאים את הפלייליסט בדיוק לאווירה ולסגנון שלנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

עומרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מצאנו את שילר דרך חברים. לא רק שהוא תיקלט בחתונה שלהם, הוא גם תיקלט בחתונות של 7 חברים אחרים ואנחנו מאושרים להיות החתונה ה8. הבנאדם מקצוען על מלא, גמיש מאוד מבחינת זמנים ובקשות מוזרות וגם זמין בשעות לא שעות במקרה הצורך. מהרגע הראשון הוא העלה לנו חיוך ענק על הפנים והאנרגיה שלו מדבקת וממכרת. לאירוע עצמו הוא הגיע אפילו לפנינו כדי להכין הכל ובאמת שהגענו הוא כבר שלט בכל העניינים. בחור קסם שעשה לנו את החתונה!! לאשתי היה חשוב במיוחד שיהיה דגש על הריקודים והוא לגמרי סיפק את הסחורה. אנחנו ממליצים עליו בלב שלם וננסה גם לקשר אותו לחברים מספר 9!
הצג עוד

שגיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אוהד היה קשוב מאוד לבקשות שלנו, הקפיץ את הקהל עם מוזיקה מעיפה, ועשה לנו מסיבת חתונה מהממת. מומלץ, מומלץ, מומלץ!
הצג עוד

Omry   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאוהד ותוך חמש דקות הוא קלט את הכיוון שלנו וזרם איתנו על תקציב שהגדרנו. הגיע לאירוע ונתן סט מעולה..הכל בדיוק ובזמן. הרגיש את הווייב.מעולה מעולה מעולה
הצג עוד

Edco   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו עליו המלצה מהצלם שלנו (שעליו קיבלנו המלצה ממנהל האירוע והוא היה אדיר בעצמו). אחרי הפגישה הראשונה, פשוט לא הרגשנו צורך לדבר עם אחרים.
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החיבור עם אוהד היה מיידי, הוא בול הטעם שלנו, היה ממש קשוב לרצונות שלנו והתאים את המוזיקה לקהל. הרחבה הייתה מאוכלסת על ידי כל הגילאים - מילדים קטנים ועד מבוגרים. שם את השירים שביקשנו בדיוק ברגעים הנכונים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up