כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חיים קאופמן צלם

חיים קאופמן צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:054-649-7750
78
98 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
50 מתוך 100
אנחנו כותבים חוות דעת כמעט 10 חודשים לאחר החתונה, משום שהעדפנו להמתין בתקווה שממרחק הזמן הדברים ייראו אחרת. אבל ככל שאנחנו עוברים על התמונות לצורך אלבומים, כך אנחנו מאוכזבים יותר. חשוב לציין שלאחר התייעצות עם חיים, בחרנו להעסיק מטעמו צוות של שני צלמי סטילס (הוא אחד מהם) + צלם וידאו. בפועל, חשוב לנו להגיד שאנחנו לא טוענים שיצאו תמונות לא יפות, אלא שהחוויה כולה מאכזבת. חיים מאוד אוהב לביים. יש זוגות ומשפחות שלהן אולי הסגנון הזה יתאים. לנו זה פחות התאים ואף הפריע. כבר בתחילת הצילומים, הוא ביים את הרגע שבו נפגשנו לראשונה באותו יום, במקום לאפשר לנו פשוט לחוות את הרגע ואת ההתרגשות. לאחר התייעצות איתנו הוא לקח אותנו להצטלם בגן המושבה. מקום יפהפה. אבל גם שם הוא בעיקר ביים אותנו, ולא "שחרר" גם כשאמרנו שאנחנו מרגישים לא בנוח. כאמור – התמונות יפות, אבל לתחושתנו הוא יותר התמקד בהשגת התמונה המושלמת ו/או בשחזור תמונות שהוא כבר צילם בעבר, ופחות ראה אותנו, או את איך שאנחנו מרגישים. במקום החתונה - למרות רחבת חופה מוארת ומעוצבת הוא התעקש לערוך את צילומי המשפחות בפינה חשוכה ולא נוחה לעמידה (קרובי משפחה התלוננו בפנינו לאחר מכן שהיה ממש קשה לעמוד שם). בדיעבד, אין לנו אף תמונה שצולמה ברחבת החופה (מלבד בכניסה לחופה) והרבה מהתמונות שלנו עם המשפחות יצאו עם קו מתאר מוזר שגורם להן להיראות כאילו הן מודבקות על הרקע. התייעצנו עם צלם אחר שאמר שלדעתו היתה בעיה בתאורה/בפלאשים. לשם השוואה, תמונות זהות שצולמו על ידי צלם המגנטים לא יצאו ככה. בנוסף, כמה בנות משפחה התלוננו בפנינו שגם אותן הוא התעקש לביים וזה ממש העיק עליהן (חלקן ביקשו שלא נעשה שימוש בתמונה). לאורך כל קבלת הפנים צולמו 24 תמונות (שהן למעשה 11 כי הן חוזרות על עצמן). כשגילינו את זה ושאלנו למה, הוא אמר שזה לא היה מעניין. אבל זו חתונה, קבלת פנים שמלווה בהמון התרגשות. לדעתנו, הצלם לא אמור לצלם רק תמונות מבוימות של העמדה. מיד לאחר החופה, בשלב שבו אנחנו עדיין מתחת לחופה ואנשים מגיעים לברך אותנו, שני הצלמים נעלמו. לאחר החתונה שאלנו וחיים הסביר שהם "רצו לאולם כדי להכין את הציוד לכניסת הזוג כי הזוג נכנס לאולם ישר אחרי החופה". רק שהוא לא בדק מול מנהל האירוע מה לוח הזמנים המתוכנן, אצלנו התכנון ממש לא היה כזה, וגם אם היה כזה תכנון – בדיוק בשביל זה לקחנו שני צלמי סטילס! בפועל – בדקנו את השעות שבהן צולמו תמונות ולא צולמה אף תמונה במשך כ-40 דקות! וגם את רגע הכניסה שלנו לאולם – שני הצלמים פספסו. לצערנו, גם סיום הקשר בינינו הותיר טעם רע. סיכמנו איתו שאת התשלום האחרון הוא יקבל עם העברת החומרים. הוא קבע איתנו, נסענו במיוחד לאירוע אחר בו הוא צילם, העברנו לו את הכסף ורק אז הוא נזכר להגיד לנו שהוא שכח את החומרים שלנו בבית. היינו משלמים לו בכל מקרה כפי שהתחייבנו, אבל נותרנו עם תחושה של אכזבה.
הצג עוד

Sveta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
60 מתוך 100
הרבה דברים לא היו מצולמים (כניסת ההורים לחופה, פגישה של הזוג בפעם הראשונה ,הפתעה של החברים) נאמרו הרבה תירוצים למה כל זה לא צולם..הקליפ של החתונה הקצר יצא יפה אבל הסרט החתונה יצא לא טוב גם הסאונד וגם הצילום. הצלם כל הזמן מתווכח ומנסה לצאת צודק.
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כל כלה ביום חתונתה לא באמת נוכחת בחתונה, האופוריה וההתרגשות מעלימים מלא רגעים קסומים ונדירים. לכן, כל כלה צריכה ביום חתונתה צלם שהיא יודעת שהיא יכולה להיות בבועה שלה ללא חששות שתפספס רגעים יפים. חיים קאופמן אתה אדם מקסים שמעניק מלא נחת , הפכת לנו את היום לרגוע, משעשע, מצחיק ומהנה. היית סבלני, קשוב ומוכן לכלה שלא מפסיקה לצחוק. הפכת לנו את היום לרומנטי וקסום. ידעת לקרוא מי אנחנו. איפה לצלם אותנו ואיך נצא הכי יפה שאפשר. השקעת בכל תמונה, כל תמונה רואים שצולמה ונערכה מהלב. רואים שהיה לך חשוב ,אפילו יותר ממה שהיה חשוב לנו. הקליפים נדירים ומיוחדים , הרבה מעבר למה שציפינו. התמונות מדהימות, תפסת כל רגע שהיה חשוב שיתועד. תודה לך על יום מושלם, תודה על תמונות נדירות שמרוב שהן יפות ומושקעות קשה לי לבחור. בהחלט היה שווה כל שקל ומעבר לזה! אתה הבחירה המוצלחת ביותר שלנו! אני בטוחה שזה לא היה אותו דבר עם שום צלם אחר! אלף תודות! !!
הצג עוד

Veronika   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
רצינו להגיד תודה רבה על היום צילומים מושלם הזה לחיים קאופמן -צלם מספר אחד , מקצוען, מוכשר ופשוט בן אדם מדהים שכייף לעבוד איתו עם מלא אנרגיות וגישה חיובית!!!!בזכותו יש לנו מזכרת מדהימה מימים היפים האלו בחיים שלנו!! ,חיים הבין מהתחלה מה הכיוון ומה אנחנו בכלל ציפינו מהצילומים ותוצאות שקיבלנו הפתיעו אותנו לטובה!! עוד הפעם תודה רבה לך !!!!
הצג עוד

88vladi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ציטוט של אימא של הכלה: ''הצלם הזה בחור מוכשר ואומן מקצוען !!!!''ובאמת כך!!!! תודה לחיים ל הבודה המעולה בטרש, והתמונות היפות! ניפגש בחתונה !! .
הצג עוד

reutil   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
פגשנו את חיים במהלך צילומים לטראש דה דרס. יש לציין כי חיכיתי ליום הזה מאוד. תכננתי אותו הרבה וידעתי מראש מה אני רוצה. לעומת זאת, בעלי לעתיד לא אוהב לשתף פעולה בדברים מסוג הזה. חיים הצליח לתמרן ולהתאים את עצמו אלינו בצורה מושלמת. הוא זרם איתי בכל הרעיונות והבקשות ותרם גם חלק בעצמו. צלם אחראי, נעים, קשוב, דייקן, תקתקן, אדיב, בעל סבלונות. הפך את היום הזה לקליל וכייפי, עזר לנו להשתחרר והשרה אווירה של נינוחות. ולחלק הכי חשוב- מקצועי, איכותי, משקיע בתמונות ולא מתפשר!ממליצה לכולם לעבור צילומים מהסוג הזה. עברנו חוויה מדהימה, והרבה מכך בזכותו.
הצג עוד

natalif   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
חיים צלם מוכשר, יודע בדיוק מאיפה לצלם ויוצאות תמונות מעלפות
הצג עוד

יוני כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
היה קליק ממבט הראשון התמונות המקציעות הסגנון פשוט נתן לי לבן הזוג של ביטחון רב באירוע הכול התנהל בצורה טוב ותמונות אני פשוט חושבת שזאת לא בתמונות
הצג עוד

יפעת י   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מקצועי, אמין, רציני. ממליצה מכל הלב. עבודה משגעת ויכולת לתפוס תמונות מעניינות וצפיפות. תוצאות מדהימות.
הצג עוד

שרי לון   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
תודה על תמונות נפלאות , אלבום מדהים,היחחס שלן מצויין. פותר כל בעיה.. ורואים שהוא מקצועי מאוד במה שהוא עושה נהננו מכל רגע! תודה לכל צוות
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up