כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בריזה בטבע

בריזה בטבע

גני אירועים
94
99 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רון והצוות היו מדהימים לאורך כל הדרך. מאחר ואנו מתגוררים בחול נאלצנו לעשות הרבה מהתהליך דרך ההורים והטלפון ורון לא היסס לשניה והיה זמין לכולנו!! בכל שאלה. דאג לכל הפרטים הקטנים שביקשנו וגם כאלה שלא ביקשנו ביום החתונה ונתן לנו שקט ומקום מדהים ומיוחד להתחתן בו. גם ירון מנהל הבר היה מקצועי ונחמד מאוד, הם הפתיעו כשיצאו עם הדברים לרחבה אפילו כשאנחנו בעצמנו שכחנו והכל בדיוק בזמן הנכון! הקייטרינג היה של קסם הקרמל, גם שם הצוות היה מקצועי והקשיב להערות שלנו ולבקשות של השינויים. כולם נהנו מהאוכל מהבר ומהמקום. אני ממליצה בחום על בריזה בטבע ועל העבודה מול רון - הוא גרם לנו להיות רגועים, לסמוך עליו ובאמת הכל היה מעולה.
הצג עוד

snircohen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
60 מתוך 100
המקום מקסים וכל האורחים החמיאו לנו על העיצוב הנהדר (קרדיט מגיע גם למעצבת שלנו, ספיר שבת מ-Flower Booth). המקום עובד עם קייטרינג מצוין (קסם הקרמל). לא היינו מרוצים מהיחס, מכך שיש שעת סיום לאירוע וכל מיני הנחתות של הרגע האחרון (נאצלנו לשלם מעל 2000 שקלים על קולרים לרחבה למרות שנאמר לנו שהם כלולים וגם מעוד 2500 שקלים ששילמנו על טיפים, למרות שנאמר לנו במפורש שהטיפים כלולים במחיר המנה).
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב25.6.15 המקום מדהים השירות היה נפלא רון היה איש קשר שלנו היה סבלני ואכפתי כלפי השטויות שלנו ממליצים בחום !! דניאל וטל
הצג עוד

einav   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מקום מהמם, אווירה טובה ושירות מעולה! איך שהגענו לבריזה ידענו שזה המקום בו אנחנו רוצים להתחתן. לאורך כל הדרך ההתנהלות מול רון והצוות הייתה נעימה ומקצועית והרגשנו שהאירוע שלנו בידיים טובות. קיבלנו מחמאות רבות מכל האורחים, צעירים ומבוגרים, על יופיו של המקום ועל האווירה המיוחדת שהוא משרה. תודה רבה לצוות בריזה בטבע! מומלץ בחום :)
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
בריזה בטבע זה מקום מושלם למי שרוצה להתחתן בגן פתוח יפייפה עם צוות מדהים, אוכל מצויין ואווירה קסומה! אחרי שראינו לא מעט גני אירועים הגענו לבריזה בטבע וישר ידענו שזה המקום שאנחנו רוצים להתחתן בו. זה אחד המקומות היחידים שהם לא ממוסחרים ויש בו אווירה משפחתית. התחתנו באמצע השבוע בערב והמקום היה נראה מהמם! כל הצוות ורון בפרט היו פשוט מעולים! רון דאג לאורך הערב לכל ההתנהלות החל מסידור העיצוב ועד אחרון האורחים וידענו שאנחנו בידיים טובות! זה לא ברור מאליו שמנהל אירוע עושה את העבודה שלו אבל במקרה של רון אפשר להיות רגועים! אחרי האירוע כל האורחים אמרו שהיה מצויין וגם למבוגרים המוזיקה לא הפריעה לדבר בזמן ששמעו מעולה ברחבת הריקודים. אנחנו באמת ממליצים בחום!!! המון תודה מעיין ורותם
הצג עוד

Doreen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הרגשנו שהמקום היה מושלם למידותנו. מדובר במקום יפיפה! לא גדול מידי לא קטן מידי לא מפונפן מידי, קליל ועם זאת מאוד אלגנטי. והתאים בדיוק לאוירה של יום שישי בצהרים. (למרות שהיינו שם גם בערב והמקום מהמם לא פחות) הצוות היה כל כך מקסים ומקצועי. היה תענוג לעבוד מול צוות הבר - זוהר וירון שהיו אלופים אדיבים ומקצועיים. רון, מנהל האירוע - לא קל למצוא אדם עם כל כך הרבה אינטרגטי בעולם ארגון החתונות- אבל הרגשנו שרון הוא ממש כזה! אדיר, סופר מקצועי, נעים, קשוב ועזר לנו בכל מענה. ביום הארוע הוא תיקתק הכל באוירה טובה כיפית ונעימה. קיבלנו הרבה מחמאות על המקום האוכל והאווירה. תודה רבה!!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו חתונות שישי- ובריזה בטבע היה המקום המושלם בשביל להגשים את כל מה שחלמנו עליו! הצוות המקסים של בריזה הפך את היום המרגש הזה לחוויה שלא נשכח! לא הייתה אף בקשה שלנו שלא קיבלה יחס ומענה! הצוות מקסים!! הברמנים ממש הפכו לחלק מהחגיגה והלכו לקראתנו בכל בקשה!! העבודה מול רון ושאר הצוות הייתה פשוט כיפית- מרגיעה נעימה זורמת, בדיוק כמו שהאירוע היה בזכותם!!! מומלץ בחום רב!!! המון תודה!! יעל ויונתן.
הצג עוד

Regev   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לדעתי בזמן שהגענו לבריזה בטבע כבר עברנו בערך בעשרה או חמישה עשר מקומות אחרים. בסופו של דבר מצאנו ממש ליד הבית את המקום הטוב ביותר. המקום נראה מצוין, הוא פתוח (וזה יתרון כל עוד אין סיכוי לגשם). החופה נראית מכל מקום, קבלת הפנים אינטימית, השולחנות מרווחים והכל מתקתק. האווירה שיש במקום הזה היא לא אווירה שאפשר בקלות למצוא במקומות אחרים ובגלל זה החלטנו להתחתן שם. לגבי העיצוב, קפצנו למשתלה בבני ציון (משתלת גצלר) ועיצבנו את המקום ככל העולה על רוחנו, למקום לא הייתה בעיה בכלל ואף עזרו לנו מאוד. רון היה איש הקשר שלנו ובשבוע שהיה בחו"ל גם אבשלום עזר לנו מאוד. כל בעיה, הערה, רצון קל טופל על ידם בצורה מיידית.
הצג עוד

iz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
במשך המון זמן חיפשנו גן שיהיה פתוח, טבעי וירוק אבל גם מסודר נעים ויפה, במחיר שפוי, במרכז, והכי חשוב- כזה שאפשר להישאר בו עד מאוחר בשישי בצהריים. ידענו שזה רשימת בקשות ארוכה ותכל'ס כבר עמדנו להתפשר על כמה מהדרישות. ואז הגענו לבריזה בטבע. מעבר למקום עצמו שהצליח לענות על כל הרצונות שלנו (וקטף מחמאות מכל מי שהיה באירוע), אני חייבת לציין במיוחד את רון- מנהל האירוע. לאורך כל הדרך הוא היה נעים, הגון, ישר, מסודר ומכוון אלינו. לכל בקשה ומשבר היה פתרון ואפילו כש-5 ימים לפני החתונה עמדה מעלינו סכנה של גשם וביטול האירוע (!!!), רון נשאר רגוע ועזר לנו למצוא כמה פתרונות ותכנית ב' מסודרת שלמזלנו לא היינו צריכים בסופו של דבר כי היה יום שמש מהמם ומושלם. ההתנהלות שלו באמת הייתה יוצאת דופן וכל בקשה טופלה מהר, בצניעות ומבלי לעשות עניין גדול מכל דבר- דבר יוצא דופן בתעשיית החתונות. בקיצור- מקום מדהים עם הרבה אנשים טובים.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ראינו עוד 2 מקומות בלבד לפני שהגענו לבריזה בטבע. איך שנכנסתי למקום אמרתי לחבר שלי - את המקום הזה אני רוצה! מקום מהמם, פתוח עם הרבה מרחב, אבל לא יותר מדי. המקום נראה מדהים באור יום ולגמרי התאים לוייב של חתונת שישי :) רון מנהל המקום בחור מאוד מקצועי ומדויק ומשדר המון אמינות! תנאי התשלום היו נוחים, הכל היה נראה מהמם - וסגרנו. קיבלנו כ"כ הרבה מחמאות על המקום במהלך החתונה, היה פשוט כיף לקבל את כל הפידבק החיובי הזה! כן אציין שצריך לתגבר במאווררים נוספים (מעבר למה שהמקום מספק) בימים חמים (אמנם הייתה הצללה אבל כשהשמש קופחת...) אבל זה באמת הדבר היחיד שיש לי כ"הערה". הכל באמת היה מדהים!!! מומלץ בחום ואמליץ על בריזה בטבע לכ-ל מי שאני יודעת שהולך להתחתן!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up