כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רובי אהרון צילום

רובי אהרון צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542599797
96
99 מתוך 100
לפי 60 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רונית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
אנחנו לא הזוג שהכי אוהב להצטלם, אנחנו יותר בקטע של תמונה שתיים ולסיים עם זה. עם רובי, הרגשנו ממש בנוח, הוא מאוד קשוב, לא טירטר אותנו, הלוז תקתק כמו שעון ואפילו היה לנו קצת זמן ספייר לנשום ולנוח. ממליצים באהבה גדולה!!!!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ואווו הייתה לנו חוויה מיוחדת מאוד!תמונות יצאו מהמם, רובי אדם מדהים היה כייף איתו , הרגשנו בנוח וטבעי.ידע בדיוק מה ישדרג לנו את התמונה , דאג שיהיו לנו תמונות בכל מקום ועם כולםממליצה מאוד !!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רובי צלם מקסים נעים ומקצועידאג להקליל את האווירה לאורך היום והתאים את עצמו לצרכים שלנו..התמונות יצאו מדהימות והאלבום בכלל, מומלץ בחום!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
רובי האלוף! אחרי מלא חוות דעת, שמו הולך לפניו הספיקה לי שיחת טלפון כדי לדעת שיש על מי לסמוך. העבודות מראות כמה הוא מוכשר!! חתונת שישי צהריים, פתח איתנו את הבוקר מוקדם, ישר הגיע עם חיוך ואנרגיות לשמח. רובי סופר מקצועי, סבלני, מקליל את האווירה, אפילו הבן זוג שלא רגיל לצילומים זרם ונהנה. כבר אחרי יומיים שלח טיזרים מהממים (מצורפים פה). אם אתם רוצים ראש שקט שיהיו לכם תמונות מושלמות וכיף בצילומים, אל תהססו.
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שיחות עם כמה צלמים פגשנו את רובי, ומיד היה ברור שמדובר בצלם מקצועי שעבורו איכות היא בכלל לא מילה גסה. ידע לענות על כל שאלה, דאג לכל חשש שהיה לנו והיה מאוד קשוב ואכפתי. ראינו ברובי אדם אנושי שרוצה לתת לנו חוויה נעימה וטובה.במהלך יום החתונה רובי הגיע בזמן, עם חיוך ונתן אווירה נעימה מאוד. אחרי האירוע הרבה האורחים שיבחו את רובי לטובה על כך שהוא היה מאוד אדיב וקשוב. אנחנו ממליצים בלב שלם על רובי כצלם. ובנימה זו רצינו להגיד לרובי המון תודה על החוויה הנעימה ועל השירות המקצועי.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
רובי האלוף לאורך כל הדרך היה סבלני, מקצועי ובאווירה טובה ומרימהמהדקה הראשונה שהגעת אלינו היה כבר רחפן באוויר והוא לא נח לשניההמשפחות והחברים עפו עליו וכמובן שגם אנחנו!! מודים ושמחים שהוא היה חלק מהיום שלנו❤️

מור ודור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה ברובי הייתה הצלחה ענקית!האנרגיות הטובות, המקצועיות, הדיוק, הזמינות.הרגשנו שהוא לא הגיע רק כדי לסמן וי. באמת נכח, הגדיל ראש, היה קשוב אלינו, שם לב לכל הפרטים - הקטנים והגדולים.רובי ענה על כל הציפיות שלנו- והרבה מעבר!והתמונות??? פשוט וואו.ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
רובי! גאון צילום ואיש מדהים! יודע לקרוא את האנשים ולתפעל בצורה הכי מדוייקת שאפשר, עם אופי שלא משתלט על כל האווירה אבל נוכח מרים מצחיק ובעיקר בסוף התוצר הסופי!רובי בנה לנו לו"ז שלם לחתונה כדיי שנספיק את כל מה שרצינו ולהיות בזמן בקבלת פנים ומאורגנים. הוא ידע לצלם את המצבים הכי אוטנטיים וווידא שכל הדברים שחשובים לנו בחתונה קורים. אנחנו החלטנו לעשות צילומי זוגיות עוד לפני החתונה עם רובי וידענו כבר שם שהחיבור הוא נכון ומדוייק עבורנו.
הצג עוד

Raz Tsachor Weiss   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הצלם הכי מדהים שיכולנו לבחור. הכי נעים ומרגיע שיש. יודע להכווין בדיוק בכמות שלא מרגישה מאולצת אבל שמבטיחה שיתקבלו תמונות טובות. ניהל את כל היום בחיוך ענק, באופן הנעים ביותר, והכי קשוב שיש. והתמונות - פשוט מדהימות. הצליח לגרום לנו להיראות הכי מדהימים שיש, הכי טבעיים והכי יפים. אנחנו כל כך מרוצים מהבחירה!!!
הצג עוד

jillsavren   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
רובי אהרון! איזו בחירה מעולה! משיחה הראשונה היה ניכר שרובי אדם כל כך נעים וסבלני- בדיוק מי שנרצה שיהיה איתנו במהלך יום החתונה שלנו. מהרגע שהגיע למקום ההתארגנות היתה אווירה כל כך רגועה וכייפית מה שנתן את הטון להמשך היום. גם אני וגם בן זוגי לא אוהבים להצטלם ועם רובי זה הרגיש כל כך נעים וטבעי, וזה אפילו אחד החלקים של היום שהכי נהנינו ממנו מרוב שהוא עשה לנו אווירה טובה! מחכים בקוצר רוח לראות את התמונות שבטוח מהממות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up