כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
די.ג'יי מאמה ג'אמה / תמי בן יהודה

די.ג'יי מאמה ג'אמה / תמי בן יהודה

תקליטנים
95
99 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Zack   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חיפשתי DJ שתוכל להחזיק מסיבה ביתית עם חברים קרובים באווירה זורמת ולא לוחצת ושתדע לקלוט את האווירה.
הצג עוד

אריאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהממת, זורמת, אמנית אמיתית! גמישה ועם זאת השכלנו מהמלצותיה -האירוע היה מהמם
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
רצינו שתמי תנגן בחתונה כי שמענו אותה מתקלטת בלא מעט מקומות בתל אביב וידענו שהיא תעניק לנו את האירוע שאנחנו רוצים. הפגישות המקדימות איתה היו כיפיות והתקשורת הייתה מעולה לאורך כל הדרך.
הצג עוד

tale891   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי פגישה אחת עם תמי הרגשנו חיבור מיידי אליה. כבר בפגישת ההיכרות עשינו תיאום ציפיות מלא, תמי הבינה מהר מאוד את הראש שלנו, הייתה קשובה לכל ההערות והרצונות שלנו וביום האירוע עצמו זה היה בדיוק כמו שדמיינו. למרות שהיה לנו אירוע יחסית קטן תמי שמרה על רחבה מלאה עם מוזיקה שהרקידה אורחים מכל הרקעים והגילאים! חשוב לציין שביקשנו מוזיקה יותר אלטרנטיבית, בלי מזרחית. מעבר לזה שהמוזיקה הייתה מעולה, איכותית ומקפיצה, כל ההתנהלות עם תמי הייתה חיובית ונעימה. פשוט מדהימה!
הצג עוד

khen.t   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתמי דרך המפיק של האירוע שלנו, ומההתחלה היה לנו איתה חיבור והרגשה נכונה. היא הייתה מאוד זמינה ויוזמת לפני האירוע, וידעה לקלוע לטעם שלנו בדיוק באירוע עצמו, כולל הפתעות שהיו ממש במקום.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לתמי דרך המלצה של חבר קרוב, והיא התאימה לנו בול ועזרה לנו לערוך אירוע מרגש ותפור בשבילנו, בדיוק כמו שרצינו. היא היתה קשובה לבקשות שלנו, הבינה מה אנחנו מחפשים ובאיזה סגנון והצליחה לשלב בתוך זה אמנים נוספים שלא חשבנו עליהם. לפני ותוך כדי האירוע היא היתה קשובה לכל בקשה, ידעה לשלב בין הרצונות של כולם והצליחה לייצר פסקול מרגש ונפלא לאירוע שלנו. אני ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תמי היא לא סתם די ג'יי. מעבר לזה שהיא מאד נחמדה ויודעת בדיוק מה לומר בפגישה ולהסביר מצויין את עניין המוזיקה והדינמיקה בחתונות, יש לה ידע אדיר במוזיקה איכותית. כמובן שהיא שולטת גם ברפרטואר הקיטשי של חתונות ממש כמו כל די ג'יי אחר, אבל הערך המוסף שלה זה המוזיקה האיכותית : רוק/אלקטרוני מכל העשורים. ממליץ בחום והמחיר הוגן, בטח יותר מאיזה די ג'יי סדרתי רגיל שבלוני. היא תתאים לכם את המוזיקה לפי רצונכם עם החתימה האישית שלה. הקיצר, ממליצים בחום!
הצג עוד

yael.piepsh   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואו תמי, כבר עבר חודש מאז האירוע ואנשים עדיין תופסים אותי כדי לדבר עליך, על המוזיקה והאוירה שהיתה בחתונה. בדיוק כמו שרצינו, אירוע שירגיש כמו מסיבה אינטימית . מוסיקה שמתאימה לשיכורים עלובים שכמותינו שרוצים לרקוד ומוסיקה איכותית שגוררת שיחה על שנת הקלטת האלבום ועל איכות הלהקה. הקיצר, אין מילים חוץ מתודה ! אירגנת לנו אירוע של הלייף!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני מכירה את תמי מלימודי הקולנוע באוניברסיטה. יוצרת ואשה מדהימה באוםן כללי. רגישה. חכמה. בעלת ידע מוזיקלי ענק. מבינה אנשים. שימחה אותי שעשתה כבר מסיבות לנשים בנות ארבעים שזו היתה הכוונה במסיבה שלי. היתה מסיבה נהדרת. ריקודים, אוירה טובה, עד מאוחר.
הצג עוד

I.M.   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הגענו לתמי דרך המלצה, וישר בפגישה הראשונה איתה ידענו שהגענו לבחורה הנכונה. בפגישה ישבנו ופטפטנו על מוזיקה. תמי קלטה את הסגנון שלנו מייד, הייתה פתוחה לשמוע ולחפש איתנו סגנונות אחרים ומיוחדים שהתחשק לנו לחקור (למשל את שורשי המשפחה שלנו במוזיקת הלאדינו) ושיתפה אותנו בטעם המוזיקלי המצוין שלה. תהליך בחירת המוזיקה היה רגוע ומהנה, באנו לכמה תקלוטים מגניבים שלה בחודשים לפני החתונה, ובעיקר למדנו שאנחנו יכולים לגמרי לסמוך עליה. כל בקשה מוזרה שעלתה לפני החתונה מאיתנו, מחברים או מההורים התקבלה על ידי תמי בסבלנות והיא השקיעה מספיק כדי לחפש ולממש את כל השגעונות המוזיקלים של כולם. ביום של החתונה תמי הייתה פשוט מקסימה. היא שידרה רוגע והשרתה עלינו ביטחון, המוזיקה הייתה מדוייקת ומעולה ויכולנו לשחרר לגמרי ולסמוך עליה שתיצור את האווירה שרצינו ותרקיד אותנו כשיגיע הרגע. כשנגמר האירוע תמי עוד המשיכה לנגן מוזיקה עד אחרון האנשים, והיה ברור כשמש שאכפת לה שכולם ישמחו הרבה יותר מלסיים את הערב אחרי יום ארוך... אז תמי- את גם דיג'יאית מוכשרת ומגניבה וגם פשוט בן אדם טוב! אנחנו ממש שמחים שמצאנו אותך ושהיית חלק מהאירוע שלנו :) המון המון תודה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up