כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אולמי נוביה

אולמי נוביה

אולמות אירועים
טלפון:048408080
93
93 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נונה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אולם לחתונה קטנה ויחסית אינטימית. מסתבר שזאת משימה בהחלט לא פשוטה, לפחות לא באיזור הצפון!!! ביקרנו ב-6 אולמות אירועים כאשר הנוביה היה האחרון שראינו. אולם הווגה בדיוק עבר שיפוץ והוסיפו לו כניסה נפרדת. המקום פשוט מהמם ובסוף החלטנו לסגור על התאריך 10/3/2020. עכשיו כשאנחנו כבר אחרי, רצינו להגיד תודה ענקית על אירוע שלא נשכח לעולם. הפידבקים החיוביים פשוט לא מפסיקים להגיע. אוכל טעים ברמות על, שירות ויחס מושלמים מצד כל בעלי התפקידים באולם. כמובן תודה גדולה ללירן (מנהל האירוע) על יחס אישי ותקתוק של הכל!
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התלבטנו בין נוביה למקום אחר,יצא לנו להיות באירוע משפחתי בנוביה ולא יכלנו לחשוב על מקום אחר ! האוכל היה מדהים רמה אחרת! העיצוב מהמם! השירות רמה גבוהה!! וכך היה בחתונה שלנו אין אורח אחד שלא שיבח את האוכל. הכל בשפע ,טרי, טעים אין אין פשוט כיף לשמוע . עוד אחד מההחלטות הטובות שלנו ביום הכי חשוב שלנו תודה לכם שהפכתם את היום שלנו למושלם!
הצג עוד

Katia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אתם הראשונים שמיהרנו לחתום איתם חוזה, שנה ושמונה חודשים מראש כי ידענו שאין סיכוי שהחתונה שלנו תתקיים במקום אחר. כאורחים יצאנו מרוצים עשרות פעמים ותחושת הבטן שלנו אמרה שכלקוחות בעלי שמחה לא נתאכזב. העיצוב, השירות, האוכל, כל שלבי ההתקשרות מהרגע הראשון עד הבוקר שלאחר האירוע- הכל היה הרבה מעבר לציפיות שלנו מאולם אירועים!
הצג עוד

Andrey   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו אולם יפה ומושקע הם בדיוק סיימו את השיפוץ והתחדשו באולם מהמם הצוות מקצועי אדיב עונה על כל שאלה תומך מקיף וזמין כל הזמן נהננו מאוד ידענו שהכל מטופל ולאורך כל האירוע דבר לא הטריד אותנו

ymkritzer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו באולם הקטן ביום חורפי במיוחד. האולם יפיפה ועכשווי מעותר בספירלות, מסכים וקירות עץ מהממים. חודש לפני החתונה ייצרו איתנו קשר ועשינו פגישת תיאום ציפיות, עברנו על הכל וקבעו איתנו שעה ויום שיתאים לכולנו לטעימות. היחס של בעל האולם ושל הצוות היה מצוין לאורך כל הדרך, קיבלנו חדר חתן כלה עם שירותים. לחדר קיבלנו אוכל ושתייה ברגע שהגענו. אנשים לא הפסיקו להחמיא לנו שהאוכל היה טעים מאוד בחתונה שלנו. הכל עבד כמו שצריך והיה לנו אירוע מדהים בזכותם, כל מה שהיינו צריכים ישר עזרו לנו ודאגו שלא יחסר לנו כלום. ממליצים בחום!
הצג עוד

Boris   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה לצוות האולם על יחס אישי הליווי, התחתנו באולם הבינוני ולא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל והמקום! תודה רבה, אתם אלופים!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
תודה לאולמי נוביה על שירות ויחס מדהים ועל אוכל טעים בטירוף!
הצג עוד

Ina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איזה אולם!! היחס מדהים המקום יפייפה ו- וואו איזה אוכל!!! התחתנו ב28.9.17 באולם הבינוני המהמם ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האולם היפה ובעיקר על האוכל הטעים בטירוף! כל כך שמחים שבחרנו בנוביה! אינה&אנדרי
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולם הגדול והיה פשוט מדהים! האוכל היה ממש טעים, צוות מלצרים מעולה, רב מלצרים והבעלים היו מאד נחמדים ואדיבים ועזרו לנו בכל דבר שרק רצינו. מומלץ בחום!!!
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב 12.9.16 ...כשחיפשנו אולם... הלכנו ל3 וביניהם הנוביה והוא היה הראשון שראינו... והשאיר לכולם אבק..... אז תודה ענקית על אירוע מהסרטים!! על אוכל טעים ברמות על!! על שירות ויחס מושלמיםםםם לא מהעולם הזה!! על הקשבה לכל השגעונות והרצונות שלנו וישום שלהם ברמה הכי גבוהה שאפשר!!! לראיד (מנהל האירוע) על יחס אישי ברמה אחרת!! ותקתוק של הכל! לא הפסקנו לקבל מחמאות על האועל, על עיצוב האולם, על היענות המלצרים על הרמה הגבוהה של האירוע... בקיצור ש-א-פ-ו!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up