כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Arty Films | צילום בסגנון קולנועי מעודן

Arty Films | צילום בסגנון קולנועי מעודן

צלמי וידאו
טלפון:033819327
92
99 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
א-י-ן כמו ארתור!צלם עם נשמה ענקית, מוכשר, כריזמטי, עם ערמות של סבלנות ומקצועיות!! כבר מהשנייה שנכנס מרגישים את האנרגיות הטובות שלו. זרם עם כל הרעיונות שלנו והפך את היום המיוחד הזה ליום הרבה יותר נעים, קליל וזורם! פשוט מיוחד במינו!!
הצג עוד

ofiralter   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ואוו מאיפה נתחיל?ארתור הוא צלם מוכשר בטירוף, עורך מקצועי ובעיקר בן אדם!אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם וחיפשנו ספקים שיהיה לנו בעיקר כיף איתם - כשבחרנו אותו לא ידענו עד כמה זה יהיה ככה!הוא נתן לנו להרגיש הכי טוב שיש, זרם איתנו על כל מה שרצינו, הביא רעיונות משל עצמו, הגדיל ראש ונתן לנו להרגיש הכי יפים שיש!מעבר להיותו צלם מדהים הוא גם עורך מוכשר בטירוף שערך לנו וידאו שונה, יצירתי ומרגש!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
זו הרמה הכי גבוהה שראינו לסרטון חתונה , הכל היה מדויק ובוויבים טובים בטירוף , כל השוטים מכל הכיוונים , הסאונד והעריכות שלו , האפקטים של הצילום , הזוויות , הכל. זה פשוט אמנות. ארתור הוא אמן צילום מטורף!!!!!!!!!!!! מדהים. תודה רבה רבה על הכל!!ממליצים בטירוף על ארתור לחתונה הבאה שלכם!
הצג עוד

Betty   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מההתחלה היה לנו חיבור טוב עם ארטי, הקשיב לבקשותינו וזרם איתנו מהרגע הראשון. ביקשנו שהצילום יהיה אותנטי ויראה באמת את מהלך היום, הצחוקים, ההתרגשות, ובנוסף, היינו עם לא מעט מלווים ומלוות והיה לנו חשוב שלכל אחד יהיה את המקום שלו בסרט ובסרטונים וכך היה.
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מתחילת החתונה, ידענו שנרצה צילום שהוא קצת שונה.מהשיחה הראשונה עם ארתור, ידענו שהוא הצלם בשבילינו.היה נעים, פתוח מחשבתית לשגעונות וזרם איתנו.🤩
הצג עוד

loliskull   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אחותי הקטנה התחתנה וככה בעצם הכרנו את ארתור!מהרגע הראשון, הוא בא ייעץ, צילם ובכל פעם שהראה לנו בשניה שאחרי איך זה יצא נותרנו נפעמים מהרעיון, מהיצירתיות ולבסוף גם ה מהתוצאה!
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לארתור במיקרה, דרך הביקורות המפרגנות באתר, ולמרות שלא הכרתי אישית מישהו שעבד איתו, מהרגע הראשון שדיברתי איתו בטלפון הרגשתי שאני יכולה להיות רגועה. מהרגע הראשון ארתור היה אנושי, נעים, מקסים, ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. הוא הסביר לי לעומק איך הוא עובד, ענה על כל שאלה שהייתה לי, הרגשתי שהוא קלט אותי ואת הסגנון שלי מאוד מהר. היה לי חשוב שהצלם יהיה "זבוב על הקיר" ויצלם כמה שיותר טבעי, וזה בדיוק הסגנון של ארתור.ארתור הגיע בדיוק בזמן ובמהלך החתונה כמעט ולא הרגשנו אותו, שזה היה מעולה! סגרנו על צילום עד התוכנית האומנותית, אבל ארתור נשאר כמעט שעה אחריי כן וצילם לנו מלא מהריקודים, פשוט כי רצה לפרגן עוד, התנהלות ממש שונה ממה שנהוג אצל ספקים של חתונות. לאחר מכן ארתור ערך לנו סרט חתונה תוך שבוע וחצי!! שזה היה מדהים. כל כך חיכינו לסרט הזה ולא חשבנו שיש מצב שיגיע כל כך מוקדם.והסרט- וואוו!הרגשתי שיש לנו הזדמנות להציץ ולחוות שוב את החתונה מעיניים אחרות, לראות דברים שלא ראינו, כאילו מעיניים של אחד האורחים, ככה זה היה אותנטי. ארתור הצליח לתפוס רגעים כל אך מרגשים, החל מקבלת הפנים, החופה, התוכנית האומנותית והריקודים. היה לנו מאוד חשוב הצילום של החופה וארתור עשה את זה בצורה נפלאה! ממש נתן התייחסות לכל אחד שעמד בחופה, הרגשתי שכל אחד מהמשפחה שלנו קיבל מקום ממש מכובד שם וזה ממש לא מובן מאליו. איזה כיף שיש מזכרת כזו!!בקיצור- ממליצה ממש ממש ממש בחום על ארתור.
הצג עוד

Rubin   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
25 מתוך 100
לצערי הרבה החוויה שלנו עם ארתור הייתה מאוד לא טובה.חשבנו שמדובר בצלם מקצועי אך לא כך היה. בסרטון החופה האימהות לא מופיעות בכלל! הכנסנו לחופה אך ורק את ההורים ולא זכינו למזכרת הזאת מהם.ארתור איכזב אותנו מאוד בפן המיקצועי וגם באופן הטיפול בנושא, במשך שבועיים רדפנו אחריו והיה מאוד קשה לתפוס אותו ובסוף לא היה מוכן להחזיר לנו אפילו לא סכום חלקי מהכסף.בגלל שכך היה גם נאלצנו לפתוח מולו תביעה...מאוד לא ממליצה!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ארתור היה הצלם וידאו שלנו והגענו אליו דרך יניב באיו. בהתחלה לא חשבתי שצילום וידאו הוא כל כך הכרחי והאמת שזאת טעות לוותר על זה במיוחד כשארתור הצלם שלכם! ארתור פשוט אדם מיוחד, יצירתי, נעים והשרה אווירה של רוגע וביטחון! במהלך כל היום השקיע ברמות בצילומים, עשה לנו דברים שלא ראיתי שעושים בשום מקום אחר ואפילו עשה לנו הפתעה וערך לנו חלק מהסרטונים בעצמו כדי שנקבל אותם לפני העריכה הסופית! פשוט גאון ואני ממליצה עליו בחום!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
ידענו שאנחנו רוצים וידאו לחתונה והיו לנו דרישות ספציפיות. ארטי ענה על הצורך שלנו פלוס. כשדיברנו איתו הבנו שמדובר באדם מקסים, עם תשוקה וידע רב. בנוסף הוא מגיע עם ציוד מקצועי ותיק עבודות מגוון. אחרי שסיפרנו לו מה רצינו, הוא יצא איתנו לארג' ונשאר אקסטה. החומרים בסוף היו באיכות גבוהה והמחיר שווה ביותר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up