כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דורית בן חמו - איפור מקצועי ועיצוב שיער

דורית בן חמו - איפור מקצועי ועיצוב שיער

איפור כלות
90
80 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דורית היא פשוט בן אדם מיוחד. בעלת ידי זהב!!! אבל לא זה מה שעושה אותה למיוחדת.. הלב שלה ענק והיא תתן הכל כדי שהכלה שלה תיצא עם ההרגשה הכי טובה שיש. היחס הוא מעל לכל ציפייה, המחיר שובר את השוק בקלות. הכל יחד הופך את הבחירה בה להכי קלה שיש.
הצג עוד

shira87   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דורית בן חמו היא פשוט וואו אחד גדול!! עשתה לי עבודה מדהימה בשיער (אסוף תחילה ואח"כ אחרי הסלואו פיזרתי) ואיפור עדין ומהמם שלא הפסקתי לקבל עליו שבחים. קיימתי איתה פגישת ניסיון בה התאמנו +/- את הכיוון ואחריה ביום ההתארגנות הגיעה אליי לנתניה.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לדורית דרך סטודנטים נישאים סבלנות אין סופית -עשתה הכל כדי שאני אהיה הכי מרוצה שינינו תסרוקות אלף פעם . איפרה אותי גם לחינה שלי וגם לחתונה וגם את אמא שלי ואחותי . כולם ביקשו ממני את הטלפון שלה עוד באירוע עצמו . פשוט תותחית ברמות אחרות . לא הייתי בוחרת מאפרת אחרת בחיים .מרוצה עד השמיים . והמחיר הכי משתלם -אני מחיפה ולא מצאתי מחיר כזה בכל הצפון.מומלץ!!!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דורית מדהימה! הגעתי דרך סטודנטים נישאים, בחרתי בה מתוך עשרות אנשי מקצוע ואני ככ שמחה על כך. דורית מבקשת פגישה ראשונה על מנת להתאים לך איפור ושיער. לי באופן אישי פחות היה צורך אך בכל זאת הגעתי להיפגש עמה. היינו בקשר לפני החתונה ותאמנו את מועד ההגעה שלה, ביום החתונה דורית הקדימה, הגיעה עם חיוך ואנרגיות מצוינות. ברגע האחרון החלטתי לשנות איפור ושיער.. דורית זרמה איתי והייתה תוצאה מדהימה! האיפור היה מושלם, הרגשתי נסיכה.. השיער היה בדיוק מה שרציתי, לא זז במהלך כל הערב. קיבלתי ככ הרבה מחמאות. בזכותה הרגשתי ככ מיוחדת בערב הזה. תודה
הצג עוד

ronit.b   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדורית לאחר שיטוט באינטרנט וחיפוש אחר איפור+שיער במחיר שפוי באמת. איפור הניסיון היה אי שם בקיץ ונשארתי איתו עד הערב, בלי שזז דבר. כמובן הכל צולם ונרשם. בבוקר החתונה (חודש דצמבר) דורית הגיעה עד אליי, עם מזוודות של ציוד וחיוך. האיפור יצא מעולה, כולל הדגשים שסיכמנו לעומת איפור הניסיון. איפור לכלה שמרכיבה משקפיים יכול להיות מאתגר, אבל התוצאה היתה מדהימה. לגבי השיער, היה לי פרח DIY, לכן העיצוב היה צריך להחזיק אותו. בשורה התחתונה, האיפור והשיער לא זזו כל הערב והיו באיכות מעולה (הייתי צריכה להוציא בכוח את הפרח). דורית עשתה גם איפור+שיער לאמא שלי, והיא גם יצאה מרוצה. מומלץ :)
הצג עוד

liranz   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
את דורית הכרתי דרך אתר סטודנטים נישאים. הגעתי אליה לאיפור ושיער ניסיון בעיר מגוריה - ראשון לציון.על הניסיון לקחה 100 ש"ח. קבענו איפור ותסרוקת מסוימת וביום האירוע החלטתי שאני משנה הכל ודורית בסופו של דבר זרמה איתי!דורית עשתה אותי כלה יפייפיה! קיבלתי אינסוף מחמאות! דורית איפרה וסידרה את השיער גם לשתי המלוות שלי - האיפור היה מהמם השיער קצת שינה צורה לאור הלחות ביום האירוע .דורית עובדת מהלב, לוקחת את הזמן, לא מלחיצה בכלל :)נטלי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up