כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

IMC - אילונה מרקינה כהן

IMC - אילונה מרקינה כהן

שמלות כלה
טלפון:0523602999
94
99 מתוך 100
לפי 43 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פניתי לאילונה במטרה לתקן שמלה שקניתי באינטרנט, בסופו של דבר אילונה המדהימה תפרה לי שמלה שלא יכולתי לחלום עליה אפילו, אני רציתי שמלה מאוד פשוטה ואילונה הייתה קשובה מאוד ונתנה המון הצעות והחלק הכי מטורף הוא המחיר שהיא לקחה לי! לא האמנתי שלתפור שמלה יהיה כל כך קל! ממליצה בחום!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
באנו אני ובת זוגתי אליה בעקבות חברה ויצאנו מרוצות !! באנו ונדהמנו מרמת השירות. המקצועיות, והאיכפתיות שלה ,חושבת על כל פרט קטן ! ונותנת 190% מעצמה והמחיר פשוט שווה לכל כיס !
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאילונה המדהימה, אחרי שקניתי סתם שמלה שלא אהבתי ולא הייתי בטוחה בה, ההבנה שלה לצרכים שלי ולסגנון שאני באמת אוהבת ובאמת מחמיא לי, בשילוב עם הכישרון הנדיר שלה הפכו את השמלה שאילונה תפרה לי ליותר ממושלמת!!!!
הצג עוד

danap.217   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליה בהמלצת חברה שלי, כשנפגשנו זה היה ברור שאנחנו חברות שנים, היה קליק ושמחה מהתחלה
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אילונה מדהימה, סבלנית ובעלת כישרון יוצא מן הכלל. אני אוהבת את השמלה שלי ואת החוויה שהיתה לי כשהיא הכינה לי אותה. בהתחלה לא רציתי לעצב שמלה כי פחדתי שזה לא יצא לי איך שאני רוצה, אבל הבנתי שזה לא נכון זה פשוט תלוי במעצבת וכמה ריאלית וכנה היא - ואילונה מאווווווד ריאלית וכנה. ממליצה בחום רב !!
הצג עוד

Mayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אילונה היא באמת משהו מיוחד :)!! קבלתי כל כך הרבה מחמאות על השמלה, היה לי נוח כל הערב, לא הרגשתי אותה- קלילה אוורירית, נעימה.. היא עשתה לי את החתונה ❤️ השהות ותהליך תפירת השמלה היה נעים וכיפי, וקבלתי יחס חם ואוהב.. ממליצה בחום! !
הצג עוד

Kinneret   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בס"ד אל אילונה הגעתי דרך המלצה מחברה. משיחת הטלפון אל המדידות, הלבטים ועד לקבלת השמלה -המקצוענות, ההקשבה והקפדה על לפרטים הקטנים ביותר היו פשוט נוכחים לאורך כל התהליך. לאילונה היה חשוב שהמוצר המוגמר יהיה מרשים, שהשמלה תשב עלי באופן מלכותי ונסיכותי. וללא צל של ספק הגיעה אל התוצאות!
הצג עוד

shani.z1993   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מעבר לשמלה המהממת, היחס החם, החיוך, ההקשבה והרוגע שאילונה משרה שווים הכל. לא יכולתי לבקש חוויה טובה יותר בתפירת שמלת הכלה שלי. פשוט מדהימה!!

lironymacarony   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אילונה אדירה. הגעתי לאילונה בעקבות המלצה אחרי שחיפשתי שמלה לחתונה של אחותי בכל חנות אפשרית, וכבר מהשניה הראשונה היה ברור שסוף סוף הגעתי למקום הנכון. אילונה מלאת הקשבה ומקצועיות ובזכות הניסיון והכשרון שלה היא יצרה עבורי את שמלת החלומות שלי. מבחירת הגזרה - היא ידעה לומר לי באיזו גזרה ארגיש יותר יפה ובטוחה, והיא פשוט צדקה. מבחינת הדוגמה והבדים - הלכנו יחד לבחור את הבדים לשמלה בנחלת בנימין ואילונה מצאה את הבדים המושלמים. והכי חשוב - מבחינת התוצאה, אילונה הצליחה לתרגם את הדימיון שלי לשמלה מהממת, מחמיאה בטירוף ונוחה ולא הפסקתי לקבל מחמאות כל החתונה, וגם אחרי מכל מי שראה את התמונה.. בנוסף, הצלחנו ליצור את השמלה ב2-3 פגישות בסך הכל, אילונה הייתה נעימה ומקצועית והשמלה הייתה מוכנה תוך חודש בסך הכל. תודה רבה רבה אילונה! 😘💕
הצג עוד

lironicohen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל אילונה דרך המלצה מהמארפרת שלי, חודש לפני החתונה. אילונה היתה מקצועית ומקסימה ויחד בנינו שמלה שהתאימה בול לטעם שלי ולמבנה גופי, המחמאות לא הפסיקו לזרום. גם מבחינה אישית, כל התקשורת עם אילונה ופגישות המדידה, היו כיף גדול. הייתי מאוד מאוד מרוצה. אילונה המקסימה אפילו השאילה לי מעילון והינומה. אין מילים...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up