כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צילום היוצרים - שרון בנשימול - צלם

צילום היוצרים - שרון בנשימול - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0528844911
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יטאייש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו חוות דעת עליו מחברים , וכמובן שנכנסו לראות את העבודות שלו וישר ידענו שהוא יהיה הבחירה שלנו להיום הגדול , וברור לנו שעשינו את הבחירה הכי הכי טובה , תודה על ההקשבה , ההבנה ועל יחס אישי ומענה בכל שאלה ושעה 🙏🏻 אין ספק שזכינו שאתה תתעד את היום המאושר בחיינו ❤️
הצג עוד

אהרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עכשיו גמרתי לדבר איתו (השעה 3:33 בלילה) אחרי שגמרנו לבחור תמונות והכל. הזמינות שלו מדהימה ,הוא מקצועי ברמות, כל תמונה שלו באה עם מחשבה. הוא סובלני ונחמד בטרוף. ממליצים בחום
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב30.9.21 שרון המדהים והצוות שלו מהרגע שהגיעו עדו אווירה כייפית הייתי כלכך קלילה בזכותם והרגשתי משוחררת ולגמרי אני. המקצועיות, האיכות, השירות, היחס החם אין לי מילים! התמונות הגיעו יומיים אחרי החתונה מסודרות לפי קטגוריות ולאחר שבועיים הגיע אלינו הכל!! אלבומים, סרט החתונה, הייליטס, זכוכיות הכללל זריזות כזאת לא ראיתי בחיים ! והאיכות מטורפת! כל מי שרואה את האלבומים והסרט לא מאמין מהאיכות צפייה וההדפסה המדהימה ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשרון דרך המלצה חמה של ידידה ומההתחלה הבנו שמדובר במקצוען. במהלך כל הדרך הזמינות של שרון הייתה מטורפת והוא ענה לנו על כל שאלה תוך דקות. ביום האירוע שרון ידע לזרום איתנו על אף שאנחנו זוג שלא קל לו מול המצלמה. במהלך האירוע עצמו שרון והצוות היו מעולים ולא הפסיקו לצלם לרגע. התמונות עצמן יצאו מדהים וקיבלנו אותן יומיים(!!) אחרי האירוע. את התוצרים הסופיים קיבלנו כשבוע אחרי שסיימנו לבחור את התמונות שמגיעות באפליקציה מאוד מסודרת ונוחה לשימוש. לעומת הרבה צלמים אחרים כל המחירים וסל השירותים מופיעים באתר ככה שיודעים מראש בדיוק כמה משלמים ומה מקבלים.
הצג עוד

leadob2015   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
נהנו מאוד מהזרימה ומהסבלנות ומאיכות ורמת הצילום שירות אדיב ומקצועי תודה רבה משפחת דברוסקין

edennizhaki   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני כל כך מרוצה שבחרנו בשרון והצוות שלו של צילום היוצרים! קודם כל, שרון תמיד היה זמין אלינו לכל שאלה, בכל שעה (אני לא יודעת מתי הוא מספיק לישון) והוא נותן את כל כולו ללקוחות ומשקיע בכל אחד ואחת! כשהגענו ליום האירוע שרון והצוות הגיעו בזמן, היו קשובים ומקצועיים ולא הפסיקו להצחיק אותנו כדי להוריד את הלחץ של כל היום ולגרום ליום צילומים לעבור מהר ובכיף:) התחתנו ביום רביעי וכבר ביום ראשון התמונות היו אצלי, ויום למחרת גם הסרטון!!! מדהים! הם דאגו לתעד כל רגע על הרחבה ובאירוע בכללי, כל צחוק, כל רגש שהמצלמה יכלה לתפוס וזה מדהים! בנוסף, שרון עובד גם עם צלם מגנטים בשם מוטי שגם הוא מאוד מקצועי ועם מגנטים איכותיים וביחד הם עשו לי חבילה משתלמת במיוחד!
הצג עוד

netanelc1   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ מכל הלב על שרון. לקחתי את שרון כצלם לחתונה שלי אחרי המלצה של חבר אבל לא ידעתי עד כמה באמת הוא מקצועי, איכותי, אדיב וטוב לב. שרון היה איתנו בקשר צמוד כל תקופת החתונה וגם אחריה, היה זמין לכל שאלה או בקשה וסייע בחפץ לב. יחס חם כמו של שרון אין בשום מקום. כמו כן שרון תקתקן בטירוף. יום אחרי החתונה כבר כל התמונות היו אצלנו ותוך חודש קיבלנו את הכל. אנחנו מאוד מרוצים גם מהתוצר.
הצג עוד

תפארת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שרון בן שימול ממקצוען על! כל צילום שלו בצבע. יש לו זויות מיוחדות והוא יודע לתפוס את הרגע המתאים והמדויק! יחד עם כל המקצועיות שרון אשיות מדהימה היה לי העונג שיצלם אותי ביום החופה שלי. ידע איך להעביר לי את הצילומים בחיוך בכייף וברוגע.. כל כלה יודעת כמה זה חשוב! תודה רבה!!!
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני ואישתי התחתנו בחותנה קטנה (140 איש) וחיפשנו צלם מוכשר שידע להנציח את הרגעים המיוחדים בצורה יפה. אנו לקחנו חבילה שכוללת צלם סטילס וצלם ווידאו. שרון ואדוארד הגיעו בדיוק בשעה שביקשנו, שלטו במצלמות והקשיבו לכל הרעיונות שלנו ופשוט זרמנו ביחד והתמנות ייצאו מהממות. את התמונות ראינו לאחר 4 ימים באינטרנט ותוך שבועיים שרון הביא את כול החומרים אלינו הביתה כולל הסרט ערוך ומוכן. השירות שקיבלנו היה מקצועי ומצויין וללא ספק עשינו את הבחירה הנכונה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up