כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אמיר גנון צלם

אמיר גנון צלם

צילום וידאו וסטילס
כתובת:מרכז
טלפון:050-6571111
94
98 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nofka8888   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
באמיר יש את כל המעלות שעל צלם חתונות להחזיק - מכיל כל עניין, מקצועיות ללא פשרות, חיוך ענק וקלילות שתביא אתכם לפריימים הכי יפים! מהרגע שאמיר נכנס לבית הוריי, לצלם את ארגוני הכלה, התחלתי להתרגש - הוא נכנס עם צוות הצלמים המקסימים שהביא (יוסי וטל - אין עליכם!!), התחיל להצחיק ולהרים את היום, כל כך שמחתי כשהגיעו. ואני ביום יום יותר ביישנית מול מצלמה, בטח צוות צלמים, אבל בזכות האנושיות של אמיר, יוסי וטל, זרמתי, נפתחתי ותישאר לי המזכרת הכי יפה לכל החיים. הצילומים עם אמיר יוסי וטל במהלך היום היו אחת החוויות הכי גדולות שחווינו בחיים - הם גרמו לנו להרגיש הכי הכי יפים בעולם, תחושה שקשה להסביר במילים. וזאת למרות התקופה המורכבת, 'חתונת קורונה', חתונה יותר קטנה. לעולם לא הרגשתי יותר יפה כמו שאמיר גרם לי להרגיש. לא ידעתי זאת, אבל זו לגמרי התחושה שכלה רוצה להרגיש ביום חתונתה.
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האדם הכי מושלם שיכלנו לבקש! הגענו לאמיר דרך חברה שלי וזו הייתה ההמלצה הכי טובה שקיבלנו. אמיר הסביר על כל דבר ששאלנו, תמיד היה זמין וקשוב, הגיע עם צוות מדהים שלא הפסיק להצחיק אותנו ולזרום עם כל מיני תמונות מדליקות. הוא ידע לבחור את הלוקישנים הכי מדהימים שיכלו להיות. ביום החתונה כשאמיר הגיע למקום שהתארגנתי בו- החיוך לא ירד לי מהפנים. הביא איתו ים קלילות וצחוק- בדיוק מה שהייתי צריכה וביום האירוע הוא נתן לנו את ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות! פשוט אדם מקצועי מלא באהבה!
הצג עוד

ריבי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כשאני וחבר שלי קראנו ביקורות על ספקים באתרים שונים תמיד הצחיק אותנו כשאנשים כתבו בדרמטיות "כשפגשנו את איציק הדיג'יי, מיד ידענו שזה זה! זה האחד!" לא הבנו איזה קשר רוחני כבר מתגלה מפגישה אחת עם אדם זר שתראה אותו אולי עוד 3 פעמים. וגם לא חיפשנו את זה... כמעט ויתרנו על ההכרות עם אמיר, כי בהתחלה לא הצלחנו להפגש איתו ובמקביל נפגשנו עם צלמים אחרים. לבסוף, נפגשנו... לאחר הפגישה אני וחבר שלי הסתכלנו אחד על השניה ואמרנו - זה הצלם! איתו אנחנו רוצים להתחתן וצחקנו כי "מיד ידענו שזה האחד", ישר התקשרנו אליו כדי לסגור איתו.. והוא לא איכזב! היה לנו מאוד כייף גם בזמן הצילומים וגם בחתונה! עוד לא ראינו את התמונות, אבל החוויה להצטלם איתו כבר הייתה מדהימה. וחבר שלי בכלל לא אוהב להצטלם! אמיר בן אדם פשוט אמפטי וחמוד, שיודע לגרום לאנשים ביישנים להפתח ולהרגיש בנוח! אנחנו מאוד מעריכים אנשים שלוקחים את המקצוע שלהם ברצינות ומשקיעים בו! מומלץ בחום!!!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אמיר גנון צילם את החינה שלנו. במהלך כל ההתקשרות איתו קיבלנו שירות אדיב, הוא היה מקצועי ונתן לנו הרגשה של חבר. באירוע עצמו, אמיר השקיע מאוד בצילום, היא מאוד מאורגן וקשוב לאורחים וידע לתת מקום וחשיבות לכל אורח. היה סבלני ושירותי לכל אורך הדרך וענה לכל בקשה שלנו ושל האורחים שלנו. כשקיבלנו את התמונות הבנו עד כמה אמיר מוכשר ומקצועי. איכות הצילום הייתה מושלמת וראינו שהוא יודע ומצליח לשים לב לפרטים הקטנים ולהוציא את היופי בכל סיטואציה ומכל מצולם. בסופו של האירוע, קיבלנו ביקורות מדהימות מצד האורחים על אמיר ונאמר לנו שזה צלם מיוחד במינו והאכפתיות וההשקעה שלו הייתה מורגשת מאוד. אנחנו מודים מאוד לאמיר של השירות המקצועי, האכפתי והאמיתי והוא נכנס לנו ללב לא רק כצלם. אוהבים וממליצים בחום!!
הצג עוד

Sophia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את אמיר אני מכירה דרך אחותי והחברות שלי שאותן הוא ליווה בחתונתן וכבר אז ידעתי שאמיר הוא האחד והיחיד והוא יהיה הצלם שיצלם את האירוע המשמעותי של חיי. השילוב של צלם מוכשר,יצירתי , מקצוען אמיתי יחד עם אישיות מדהימה לא מובן מאליו בכלל. החיוך, הקסם, היחס המדהים, ההכוונה , היצירתיות והדימיון של אמיר משאירים חותם בכל תמונה ותמונה שהוא מצלם. התמונות יוצאות מדהימות וייחודיות. במהלך החתונה אמיר לא נח לרגע מתעד ותופס כל רגע בחתונה וזה פשוט יוצא לו מדהים! ללא ספק עשינו את הבחירה הנכונה, הטובה והמוצלחת. אמיר ללא ספק צלם אגדי שהופך את התמונות לאגדיות. ממליצה בחום!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין צלם יותר מוכשר מאמיר! בהחלט הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה! התמונות יצאו מדהימות! הארגיות. המטורפות של אמיר הפכו את היום שלנו להרבה פחות לחוץ ממולץ בחום!!!
הצג עוד

Limor   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מומלץ בחום!!! אמיר ממש מקסים ומקצועי! בעל יחסי אנוש מצוינים..דאג לאווירה טובה וכייפית לאורך כל יום החתונה. התמונות והקליפים יצאו מדהימים והיינו מאוד מרוצים!!

rayaa10   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל אמיר דרך חברה טובה..כיוון שליוויתי אותה בחתונתה יצא לי כבר לבלות עם אמיר והצוות יום שלם...ידעתי שגם בחתונה לי הוא יהיה מדהים ואכן כך היה...בן אדם מדהים וצלם מוכשר...אי אפשר לבקש מישהו יותר טוב מאמיר והצוות שלו...תודה לך על הכל...ממליצה בחום ובלב שלם!!
הצג עוד

רוני242   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אל אמיר הגענו דרך "סטודנטים נישאים" והמלצה של חברה, נפגשנו בבית קפה נחמד במודיעין ופשוט התאהבנו! בחור צנוע, עניו אבל מקסים ברמות שאין לתאר! כל הפגישה לא הפסקנו לחייך ולצחוק. ישר ידענו שיש כאן חיבור שאסור לוותר עליו. קבענו צילומי זוגיות וצילומי חתונה. את צילומי הזוגיות עשינו בעמותת "תנו לחיות לחיות", אלו היו השעתיים הכי מהירות שעברו עלינו אי פעם! נהנינו בטירוף ויצאו תמונות מדהימות! ביום החתונה נפגשנו בצהריים וניצלנו כל דקה פנויה של אור. עשינו צילומים במקומות לא שגרתיים ונהנינו מכל רגע! בנוסף, אמיר הגיע עם אופיר הצלם DSLR שלא הפסיק להצחיק אותנו ולנסות צילומים משוגעים לגמרי. אין מה לחשוב פעמיים על אמיר, מיום חתונה לחוץ ומעיק קיבלנו יום כיף וצחוק רק בזכותו!
הצג עוד

יאיר וליבת   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לאחר שהאדרנלין קצת נרגע ,זה הזמו להמלצות ורשמים .לאמיר הגענו דרך חברה שהצטלמה אצל אמיר ,כבר מהחתונה שלה שראינו כיצד החבורה הזאת מתפקדת הבנו שכזה צוות אנחנו רוצים בחתונה שלנו.החברה האלה היו בחתונה ,ידענו שהם שם עם האנרגיה המטורפת שהם זרקו לאוויר ,אך עם זאת לא העיקו והיו כבלתי מורגשים.ביום החתונה שלנו אמיר והצוות הגיעו ונתנו את כל כולם , אווירה מצוינת וצחוקים שליוו אותנו לאורך על היום . את התמונות עדין לא ראינו אך אנו מאמינים שהם יצאו מדהימות .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up