כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סוזי אריאל

סוזי אריאל

איפור כלות
טלפון:0542377758
94
95 מתוך 100
לפי 87 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
adinush10436   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על סוזי אריאל💗 מהשניה הראשונה שדיברתי איתה הרגשתי שאני בידיים טובות, ועם כל יום שעבר מאז ועד לרגע האמת התחושה הזו רק התחזקה. היא תמיד הייתה שם לכל פנייה, שאלה, או התלבטות, תמיד זמינה ושמחה לענות ולעזור. ביום לפני החתונה היא התקשרה מראש כדי לוודא ולסגור כל פרט שאולי נשאר, וביום החתונה עצמו היא באה בבוקר ואפילו קצת הקדימה ועשתה לי תסרוקת מהממת, בדיוק את התסרוקת שרציתי, ותוך כדי גם השרתה אווירה כל כך כיפית ומרגיעה, וגם נתנה לי טיפים בסוף איך להבטיח שהתסרוקת תישמר עד הערב (התחלתי את ההתארגנות בבוקר למרות שהחתונה אח"צ כי עשיתי את ההתארגנות בצפון למרות שהחתונה בנס ציונה. זה סיפור קצת ארוך למה החתונה עברה מהצפון לדרום אז אני לא אכנס אליו עכשיו, אבל אני רק אציין שזה היה לגמרי שווה להשאיר את ההתארגנות בצפון כדי שסוזי תעשה לי את התסרוקת:)). בקיצור תודה סוזי על תסרוקת מושלמת שהחזיקה לי כל החתונה, על הזמינות והנכונות התמידית לענות על כל שאלה ולעזור בכל דבר שצריך, על האווירה הכיפית שהשרית, ופשוט על כך שאת אומנית בתחומך ושאין הרבה אנשים כמוך💗
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל סוזי לאיפור ושיער לצילומי זוגיות, (החלטנו לעשות אותם בנפרד מיום החתונה והמאפרת שלקחתי לחתונה לא הייתה פנויה), לא הכרתי אותה לפניי ומצאתי אותה במקרה, ולא התאכזבתי!!היא הייתה מדהימה!, נחמדה, מקצוענית, עובדת שנים בתחום, קשובה, אשת שיחה, ממש מקסימה! מההתחלה היא הייתה זמינה וקשובה לבקשות שלי וגם תוך כדי העבודה עצמה. אני ממש ממליצה!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
סוזי היא לא רק מאפרת ומסרקת מקצועית בטירוף. היא פשוט עוד מלווה, חברה, קרובת משפחה וכל מה שתצטרכו ביום הזה! סוזי הייתה אמורה לארגן רק אותי, ובעקבות הברזה של המאפרת של המלוות שלי יום לפני האירוע, סוזי נחלצה לעזרה והגיעה עם אחותה יאנה (שהיא נדירה לא פחות!). שתיהן יצרו לנו אווירה כל כך רגועה, ופשוט הוציאו לחלוטין את הלחץ מהלקסיקון. המקצועיות והידע של סוזי זה משהו שלא רואים בכל יום, וזה ניכר בתוצאות! האיפור יצא בדיוק כמו שרציתי! עדין וטבעי, שיצר שילוב מושלם בין להיות אני לבין להרגיש סינדרלה ליום אחד! השיער היה סופר עמיד והחזיק עד סוף הערב בלי ליווי. תודה אהובה שלי❤️
הצג עוד

shacharrevivi11   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אימלההה סוזי הייתה הבחירה הכי טובה שלייי! איזה מהממת היא!!! היה לי הזכות שהיא הפכה אותי לכל כך יפה בחתונה... היא השרתה אוירה כל כך טובה בבוקר, הביאה את הקסם שלה ואת המקצועיותהשיער והאיפור יצאו מושלם!!!!!!! הרגשתי כל כך בנוח ועצמי ויפייפיה... אני מתולתלת והייתי ממש בלחץ מאיך שהשיער יראה, והוא היה באמת מיוחד ומהמם.קיבלתי מכל כך הרבה אנשים תגובות שזה השיער הכי מיוחד שהן ראו בתלתלים ושזה כל כך יפהההה ואחותי כבר יודעת שהיא הולכת לסגור אותך לחתונה שלה בעזרת השם. בקיצור היא באמת מדהימה, אנרגיות מהממות וקסם של בן אדם !!!תודה סוזי את מספר 1!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם סוזי על בסיס העבודות שלה שראיתי באינסטגרם וזאת מבלי שאני מכירה באופן אישי אף כלה שלה. למרות החששות, סוזי התעלתה על כל הציפיות והפכה אותי לנסיכה של דיסני עם האיפור והשיער שהיא עשתה לי. מעבר לעבודה המדימה שהיא עושה, סוזי היא בחורה נעימה מאד, מתוקה אמיתית ואני שמחה שהייתה שם לארגן אותי.
הצג עוד

tali   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואו סוזי היא לגמרי הבחירה הכי מדוייקת שעשיתי לעצמי ביום של החתונה!מהרגע הראשון היא נתנה לי להרגיש ממש בנוח :) סוזי מקסימה ומשרה אוירה שמחה ונעימה. בזכותה הרגשתי הכי יפה שיש והיא הגשימה בדיוק את מה שדמיינתי עבורי!כל החתונה האיפור והשיער נשארו מושלמים!!ממליצה בחום!!!
הצג עוד

gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים, פשוט מדהימה!!סוזי הייתה סבלנית ומהממת לאורך כל התהליך, תמיד זמינה ועונה על שאלות בצורה מקצועית ומרגיעה. ביום החתונה הגיעה מוקדם והשרתה אווירה כל כך כייפית, נעימה וזורמת. התארגנתי עם שתי חברות והרגשנו שהיא לגמרי אחת משלנו ושאנחנו מכירות אותה כל חיינו. סוזי הייתה קשובה, עצרה בכל שלב, הסבירה ודאגה לבדוק איתי שאני בסדר עם האיפור והשיער כיוון שהיה לי חשוב שיראה טבעי ועדין. וכמובן שיצא לא פחות ממושלם!!אני הכי שמחה שבחרתי בך ללוות אותי ביום המיוחד הזה!תודה סוזי🙏🤍
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו! טוב יש יותר מדי מה לכתוב על סוזי! נתחיל מזה שהיא פשוט בן אדם מדהים. כבר בשיחה הראשונה היה ברור לי שהיא תאפר ותסרק אותי בחתונה. ההתארגנות עם סוזי הייתה פשוט כיפית, רגועה ונעימה! הגיעה אליי בשעה 5:00 בבוקר (חתונת שישי צהריים) ופתאום זה לא היה נראה כזה נוראי להיות ערה בשעה כזאת 😅 היא באה עם סבלנות, פתרונות לכל דבר, ובעיקר דאגה שאהיה מרוצה בכל שלב ושלב מבלי להתפשר! גם אם זה אומר שזה יקח עוד זמן. האיפור והשיער לא זז בשום שלב ביום הזה, קיבלתי מלא מחמאות על הנראות העדינה. אין ספק שהיא ידעה בדיוק לקלוע למי שאני ומה שמתאים לי. עלות הכי הוגנת שיש והתמורה משתלמת. בקיצור, הכי ממליצה בחום בעולם!
הצג עוד

LIRAN   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סוזי עשתה לי את האיפור והשיער ומה אני אגיד, היא הייתה פשוט מושלמת. האיפור והתסרוקות שהיא עשתה היו מדויקות ונראיתי כמו עצמי רק טוב יותר והכל כמובן החזיק לי לאורך כל האירוע. היא מאוד קשובה וסבלנית ולכן זו התוצאה, אני נראיתי בזכותה בדיוק כמו שדמיינתי. מעבר למקצועיות, היא בדיוק הבנאדם הנכון לבלות איתו את השעות לפני שהלחץ מתחיל, היא מקסימה ומרגיעה וההתארגנות איתה היא מאוד מהנה. אחת הבחירות הטובות שעשיתי, ממליצה עליה בחום!!! היא מדהימה
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל סוזי הגעתי כשגיסתי ליוותה חברה שסוזי אירגנה אותה. היא אמרה לי באותו היום (עוד לפני שהתארסנו) שאני פשוט חייבת לקחת אותה כמאפרת-מסרקת, ושאם לא אקח אותה - היא תקח אותה לעצמה ;) ראיתי עבודות של סוזי באינסטגרם ודיברנו - ישר התאהבתי באנרגיות המושלמות שלה, באיפור העדין והטבעי שהיא עושה ובתסרוקות המגוונות! כשסוזי הגיעה עדיין לא ידעתי מה אני רוצה לעשות בשיער - היא הדגימה לי כמה דוגמאות בזריז על השיער ועזרה בייעוץ בסבלנות, ברוגע, בייעוץ מהלב. סוזי פשוט הבחורה שאת צריכה לידך ביום החתונה - היא פשוט השרתה רוגע, ומקצועיות, הרגשתי שאני בידיים טובות ושאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות. ממש חששתי מאיפור מוגזם מידי (כאחת שלא מתאפרת בכלל) או מתסורקת מעושה מידי, אבל סוזי וידאה שכל שלב בתהליך של האיפור אגיד מה אני חושבת - ואם זה עדין מספיק לטעמי. בנוסף היא גם מאפרת באיירבראש מה שיוצר איפור עדין עדיןן ומושלם לבנות שלא נוהגות להתאפר. בשורה התחתונה - הרגשתי יפה כמו שלא הרגשתי בחיים! אך עדיין זיהיתי את עצמי במראה והרגשתי אני - מה שהיה הכי חשוב לי בעולם. סוזי היא הספקית שאני הכי ממליצה עליה באירוע הזה, ומי שתיהיה איתה פשוט תזכה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up