כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ניקול דנינו - איפור מקצועי

ניקול דנינו - איפור מקצועי

איפור כלות
טלפון:050-9033376
96
99 מתוך 100
לפי 115 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את ניקול פגשתי לפני כמעט 8 שנים כשהיא איפרה אותי בחתונה של אחותי וכשאני קיבלתי את הצעת הנישואין כבר אז ידעתי מי תאפר אותי בחתונה שלי! התחתנתי ב- 29-10-2021 בנמל ת"א, האיפור היה פשוט מדהים ובדיוק לפי הטעם שלי! ניקול כל כך מקצועית, דייקנית ושמה לב לכל פרט! האיפור לא זז במהלך כל האירוע למרות שהאירוע התקיים ליד הים והיה יום חם! אין ספור מחמאות! אין על ניקול! מומלץ בחום כי באמת שאי אפשר לטעות! היא כל כך רגועה ועושה את הכל בהמון שלווה, הייתי בטוחה בידיים שלה!
הצג עוד

Renana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ניקול איפרה אותי ל2 אירועים שלי והאיפור גרף מחמאות מכולם (אפילו מגברים 🤯). היא סופר מקצועית ונעימה, היה לנו חיבור מדהים והאווירה הייתה קלילה וכיפית. ממליצה מאוד ואין ספק שהיא תאפר אותי באירועים הבאים גם. תודה ניקול על שירות מהמם ותוצאה מושלמת !
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני לא אדבר על רמת המקצועיות כי את זה רואים לבד, גם לפי התגובות וגם בתמונות. אני אספר על מה שאי אפשר לראות- הרוגע והשלווה שהיא השרתה עלי ביום החתונה שלי היה שווה הכל. אוהבת אותה❤

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל שבכלל היתי צריכה להיות מאופרת על ידי מישהי אחרת , מישהי שלא היתי בטוחה לגביה וכנראה משמיים ביטלה לי זמן קצר לפני החתונה . הגעתי לניקול דרך האינסטגרם והמלצות שקיבלתי וכבר בפגישה איתה הבנתי שאני בטוחה בהחלטה שלי , היא היתה מדהימה וממש התאימה את האיפור למה שרציתי הכל עד לפרטים הקטנים. ביום החתונה היתה ממש כיפית ונעימה , האיפור יצא מדהים!! הכל היה כל כך מדויק ויפה , כולם היו בהלם מרמת האיפור הגבוהה . האיפור החזיק לי ממש עד סוף הערב , וזה אחרי שבילתי בחוץ בתחילת ספט'. אין לי מילים . ניקול היתה הבחירה הכי טובה שהיתי יכולה לעשות לאיפור שלי ואיזה כיף שיש כמוה מוצלחות!
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי בפעם השניה וגם עכשיו לא התלבטתי בכלל וישר פניתי לניקול (כדאי לשריין כמה שיותר זמן מראש) ניקול מדהימה, מקצועית, נעימה ופשוט יודעת את העבודה שלה. האיפור היה עדין ויפה והכי חשוב שהחזיק לכל אורך הערב.
הצג עוד

Zehava   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
WOW!!! אין מילה יותר טובה לתאר את העבודה של ניקול ואת ניקול בכללי!! מהרגע הראשון שפגשתי את ניקול הרגשתי שאני בידיים טובות, היא ישר הבינה וקלעה בול למה שאני מחפשת ומה שמתאים ומחמיא לי. ניקול הייתה כלכך מרגיעה , כייפית ועם הרבה סבלנות. האיפור היה פשוט מושלם והחזיק לי לאורך כל הערב!! אני כלכך מאושרת שבחרתי בה!! וללא ספק אהיה אצלה באירועים הבאים!! ממליצה בחום!!!!!!
הצג עוד

Juliana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל? אני בחורה שלא מתאפרת, מעולם לא התאפרתי ותמיד חשבתי שאיפור מבגר ונראה עליי זוועה! עד שהכרתי את ניקול כמובן! משיחת הטלפון הראשונה, האיפור נסיון שהיה מעלף ועד היום של החתונה שלי היא ליוותה אותי ונתנה לי הרגשה נינוחה וכייפית! הרגשתי כמו נסיכה!! האיפור שלה מושלם! הבחורה הזו מקצוענית שאין לתאר!! התאהבתי באיפור ובזכותה גם הלכתי ללמוד את המקצוע הזה!! ניקול- את פשוט מוכשרת ברמות שלא הכרתי ועשית אותי כל כך מדהימה שאנשים היו בהלם מאיך שנראיתי בחתונה!! תודה לך על הכלללל את נדירה בהכל ממליצה עלייך בחום גדול לכל מי שנתקל בדרכי!! מאפרת, אמנית מס אחת בארץ!!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עוקבת אחרי העבודות של ניקול כבר כמה שנים. היה לי ברור שביום שאכיר את גבר חלומותיי ואנשא לו - ניקול תאפר אותי. הגיע הרגע ובאמת לא היססתי להתקשר לניקול ולקבוע איתה. העבודה שלה פשוט מדהימה! יש לה ידיים נדירות. לא הפסקתי לקבל מחמאות בכל רגע נתון באירוע. ככה דמיינתי את האיפור... מלבד המקצועיות המטורפת שלה, היא אישה עם לב זהב. כל כך כיף איתה. יש בה משהו שמשרה שלווה ורוגע, והיא מאוד מאוד נעימה. ביקשתי שתאפר גם את אמא שלי, והתוצאה פשוט וואו! לא חשבתי שכך אראה את אמא שלי. ניקול היא בין הבחירות המוצלחות ביותר אחרי בעלי ;) אם את מחפשת את ה-מאפרת שתעשה אותך כמו מלאכית באירוע בלי להיראות מתאמצת או בתחפושת - זו הכתובת!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ניקול המדהימה שיש לה ידי זהב, חיפשתי משהו עדין שלא אראה מחופשת או נוצצת (או כתומה שמסתבר שזו גם אופציה) יצאתי בדיוק כמו שרציתי ואפילו יפה יותר, קיבלתי מחמאות גם מאנשים שלא מכירים אותי וראו את התמונה ש'סוף סוף רואים כלה לא מחופשת', לאורך כל הדרך ניקול הייתה מאוד מקצועית וכנה לגבי דברים שיתאימו לי יותר ופחות וכל התהליך נעשה בשיתוף של ההחלטות שלי עם ההמלצות שלה. תודה רבה רבה♥️
הצג עוד

Ronili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם ניקול הייתה מדהימה מתחילת התהליך ועד השניה האחרונה. ניקול ידעה לפגוע בדיוק למה שמתאים לי ולגוון העור והפנים שלי. השתמשה בחומרים הכי איכותיים שיש ולראייה האיפור החזיק בצורה מושלמת יום שלם עם כל הבלאגן ואפילו קצת אחרי. שורה תחתונה, מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up