כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שיצו צלמים
94
99 מתוך 100
לפי 61 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליז ודין   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
המלצה לוהטת-רז חודק מ"שיצו צלמים״- עם רז נפגשנו וערכנו שיחה של קצת פחות מחצי שעה שאחריה היה לנו (כל אחד) ברור שהוא חייב להיות הצלם חתונה שלנו. צורת הדיבור והסברים שלו גרמו לנו להבין שמדובר במקצוען שמעריך ואוהב את עבודתו מאוד וחשוב לו שהזוג ששוכר את שרותיו יזכה בצילום ובליווי הכי איכותיים שיש.עוד לפני האירוע רז השרה אווירה מאוד נוחה ומשוחררת – קריטי למי שלא בילה יותר מידי מול מצלמה. במהלך החתונה רז וצוות הצלמים האלוף של שיצו היו נגיש לנו ולקהל, עבדו בקצב וגרמו להכל להיראות קל ופשוט. אנחנו ממליצים על רז ושיצו לכל מי שחשובות לו שהתמונות לכל החיים יהיו מוצלחות ואנחנו מאושרים עד השמיים על הבחירה בו ובשיצו.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קשה לבחור את המילים מאיפה להתחיל ולתאר את החוויה המדהימה שחווינו איתם. מהשיחה הראשונה עם רז ידענו שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה❣️❣️קודם כל השירות של רז לאורך כל הדרך, גם לפני החתונה, גם במהלכה וגם אחריה, היה כ"כ אדיב. אנחנו יכולים לומר בלב שלם שנהנו איתם מהרגע שהם נכנסו בדלת לצילומי ההתארגנות ועד לסיום החתונה. רז ויוסי ליוו אותנו לאורך כל היום ונתנו לנו הרגשה שהם שם אבל לא שם. הם הפכו לנו את היום שלנו לזורם, קליל וזה הרגיש כ"כ טבעי ונוח. אין ספק שהתמונות מדברות בעד עצמן🤩🤩
הצג עוד

lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טוב תקשיבו - יש לנו רק דבר אחד לומר לכם על שיצו - שאם עוד לא סגרתם איתם - תעשו את זה עכשיו ומהר!!!!וואו! וואו! וואו!כשבחרנו ברז ובשיצו ידענו מיד שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה - עוד לא ידענו אז עד כמה. מהשיחה הראשונה שלנו עם רז שהסתכמה באהבה ממבט ראשון, לצילומי זוגיות ביגור שהיו מושלמים ונתנו סיפתח מעולה לחתונה ועד ליום החתונה שפשוט נהנינו בו! היה לנו פשוט כ י ף! לא כולם יכולים לומר את זה על הצלמים שלהם שהם נהנו איתם מהשניה שנכנסו למקום ההתארגנות ועד לסיום האירוע. רז שלנו ויוסי שליוו אותנו כל היום - אתם אלופים אמיתיים! תודה לכם על יום שלא יישכח ועל תמונות ותוצרים מהפנטים! לא מפסיקים לדבר איתנו על הצלמים ועל כמה שהיו מדהימים באירוע. תודה תודה תודה! אנחנו בטוחים שזו ממש לא תהיה הפעם האחורנה שניפגש! אוהבים אתכם
הצג עוד

Tamara   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איזה תמונות מהממות קיבלנו!! רז פשוט תותח, יודע לתפוס את הרגעים היפים באופן טבעי בלי שהנוכחות שלו מורגשת כמעט באירוע. גם בצילומי התארגנות ונוף הוא נתן לנו הכוונות מינימאליות ותפס את האינטראקציה הטבעית שלנו. היה ממש כייף :)
הצג עוד

Moshiko   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את רז משיצו צלמים פגשנו בקיבוץ יגור במהלך צילומי זוגיות שהחלטנו לקחת איתו. את רז בחרנו לאחר שדיברנו עם מספר רב של צלמים מכיוון שהתמונות שלו בעלות סגנון טבעי ולא מתאמץ וזה בידיוק מה שאנחנו חיפשנו. ברגע שרז הגיע פשוט התאהבנו בו. הבן אדם מצחיק, מפרגן והקליל את היום בצורה בלתי רגילה. נתן לנו תחושה של רוגע ושליטה מלאה בזמנים ללא כל דאגה מהצד שלנו. רז הוא פשוט מקצוען על וכל כך שמחנו שהוא הסכים להגיע מאזור הצפון לחתונה שלנו באזור עמק חפר. חשוב להגיד שביחד עם רז הגיע גם אמיר הצלם השני והיה פשוט מקסים לאורך כל האירוע. זורם ממש ונתן לנו תחושה של מקצועיות ללא פשרות. הם היו פשוט מדהימים!!!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
שיצו היו הספק הראשון שסגרנו והיינו ממש סגורים עליהם. רז הצלם הראשי שלנו היה מדהים וגרם לכל היום המלחיץ של החתונה לעבוד בצורה מדהימה וסופר קלילה - גם הצלם וידאו והצלם סטילס שהצטרף בערב היו מקסימים!!! וכמובן התמונות - מדהימות.
הצג עוד

Ela   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתור חובבת צילום, אפשר להגיד שידעתי ששיצו יהיו הצלמים שלי עוד לפני שפגשתי את תומר. מוכשרים ברמות, וייבים כיפיים וקלילים והייתה אווירה כיפית וזורמת בצילומים. קיבלנו את התמונות אחרי שבועיים וחצי ואני לא מספיקה להסתכל עליהן.
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין מילים סשה והצוות היו כל כך נעימים זורמים וקלילים נהנו מכל רגע אלופים!!!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז על סשה שמעתי הרבה לפני שסגרתי עם שיצו, "תבקשי רק את סשה", ואיזה כיףףףף שאחרי כל הדחיות בעקבות הקורונה היא הייתה פנויה בתאריך שלי !!! היא ויוסי צמד מדהיםםםםם !! מצחיק , קליל, נעים, הייתה לנו חוויה מעולה מעולה מעולה, ואני כל כך מרוצה מהבחירה !!! הם מוכשרים ברמות ותותחי על חלל !!! וזה עוד לפני שראיתי את התמונות ;) אז מלא מלא שליוויתם אותנו ביום הזה היה לנו מדהים!
הצג עוד

Priel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשיצו דרך המלצה של חברה ולאחר שהסתכלנו בדף האינסטגרם ישר התחברנו למה שראינו. וידענו שכאלה תמונות אנו רוצים בחתונה שלנו ! הלוקישנים , האותנטיות, האווירה בזמן הצילומים, המקצועיות, הכל היה פשוט מושלם והתמונות מדברות בעד עצמן ! תודה ענקית לסשה וארתור צוות של אלופים ! לשני ורז על השירות והסבלנות בזמן הקורונה ❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up