כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סאני תקשורת יבואנית סמסונג

סאני תקשורת יבואנית סמסונג

חברות סלולר
כתובת:
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
haimcar10   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
אתם מפיצים מבצע מטעה בעסקת טרייד-אין 2,969 ש"ח ... S23 אולטרה .... אתם פשוט עובדים על אנשים - היום הגעתי לסניף ביג באשדוד לרכוש את המוצר ומודיעים לי כי העסקה מותנת במסירת טלפון חזק ומתקדם... אם כך מדוע אני צריך לרכוש את המוצר הזה אם יש לי מכשיר חזק ומתקדם - בושה !!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

אקו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
לפני כשבוע וחצי מסרתי להם מכשיר לתיקון לא מסובך.הם טענו שזה יקרה יומיים ולכן,מסרתי להם במקום טכנאי פרטי..המציאות היה שונה לגמרי::כעבור יומיים הם העבירו אותו מראשון לציון לסניף אשדוד כי היה חסר להם החלק ושם זה נשאר עוד כמה ימים עד שבתחילת השבוע הטכנאי ברר מה הבעיה.ולאחר יום הודיע לי המחיר ושלמתי.לצערי שכחתי לבקש שישלח את המכשיר המתוקן לעזריאלי במקום לראשון ששם באוטובוס זה הרבה זמן.כמה דקות אחרי זה פניתי לשירות הלקוחות הטלפוני כי אין בסניפים מענה טלפוני לנסיכים האלו..מה שהתברר שגם השירות הטלפוני לא מתקשר אלא שולח הודעות.הנציג שם טען ששלח להם הודעה להעביר לתל אביב ואם יסרבו יודיע לי,מה שכמובן לא קרה והטלפון חזר לראשון ונאלצתי לנסוע לשם שעה ועוד בשישי ..זו חוצפה ישראלית שלא ניתן ליצור קשר עם הסניפים וגם המוקדנים לא יכולים.המוקד הזה עוד טען שהסניפים הם של סאני ואילו הם סמסונג.בזבזתי זמן יקר וזו פעם אחרונה שאני מוסר להם מכשיר שלא באחריות
הצג עוד

Hanan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
לצערי גם אני נפלתי בחברת "סאני תקשורת" שירותי לקוחות שלקוח מאיזה סרט מאפיה קניתי מכשיר לפני חצי שנה במהלכו התקלקלה לי המצלמה 3 פעמים וכל פעם הנייד בתיקון שבוע לאחר פניות רבות סאני תקשורת החליפה לי למכשיר מחודש (לא חדש)
הצג עוד

יוסף מערכת   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
רכשתי גלקסי נווט 3, המכשיר מצויין כשהוא תקין. הבעיה מתחילה שיש לו בעיות חומרה וברגע שצריך את השירות אין עם מי לדבר... גם שמגיעים למרכז שירות הנציגים לא באמת רוצים לעזור ( לפחות זו ההרגשה ) מתוך שנה שהמכשיר אצלי הוא היה במעבדה כבר 4 פעמים. גם לאחר שחזר היו מקרים שהתקלה לא תוקנה.
הצג עוד

shalom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
רכשתי סמסונג גלקסי נווט 3 לפני כ שלושה שבועות... כשהתענינתי הסבירו לי בבאג שחשוב שאקנה מהיבואן הרישמי בגלל השרות והאחריות. למרות שהמחיר היה גבוה יותר בצורה משמעותית מחנויות אחרות רכשתי את המכשיר  חייב להגיד שהמכשיר היה מדהים. הבעיה שאחרי שבועיים הוא הפסיק לעבוד( בעקבות עדכון תוכנה...)  מאותו הרגע התחילו לטלטל אותי מהחנות למוקד השירות ושם הסבירו לי שחייבים לשלוח אותו למעבדה וזה לוקח עשרה ימי עבודה... אני לא מבין למה שקונים מכשיר חדש ב4000 שח אחרי שבועיים הוא צריך לבקר במעבדה אחרי עשרה ימים המכשיר באמת חזר הבעיה שחזר לא תקין עדיין המכשיר מלא בעיות למרות שבמעבדה טוענים שהמכשיר תקין חייב לציין שבכל התקופה הזו לא הצלחתי ליצור קשר טלפוני בכדי לדבר עם נציגי השרות...  לסיכום ממש מאכזה!! חבל לסמסונג שזו החברה שמיצגת אותה בארץ 
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up