כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טרנד 54 - Trend 54

טרנד 54 - Trend 54

מגנטים
97
88 מתוך 100
לפי 781 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 15 שעות
100 מתוך 100
אבי הצלם של טרנד ליווה אותנו בחתונתנו עם חיוך וסבלנות רבה לאורך כל הערב, צילם תמונות יפיפיות שלנו ושל האורחים, ממש כמו צלם סטילס נוסף וקיבלנו את הלינק לתמונות כבר בליל האירוע! יצאנו עם מלאאא מגנטים יפים ברמה מטורפת, כמה מוגדלים וגם 2 בלוקים. הכי מומלצים!!!
הצג עוד

yuliazenin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
התמונות באיכות הכי טובה שיש, סגרנו איתם כי ראינו תמונות ישנות על המקרר שצולמו על ידם והיו עדיין באיכות מעולה!שלו היה הצלם שלנו, הוציא המון תמונות יפות כמו של עוד צלם סטילס, עבר ברחבה ובקבלת פנים, הקהל היה מרוצה וקיבלנו הרבה פידבקים חיוביים!בסיום האירוע קיבלנו מיד לינק עם כל התמונות בנוסף למארז עם מלא תמונות, 2 בלוקים מעץ, וקישור לכל התמונות שצולמו, הצלם הכניס גם תמונות מהתארגנות לתוך המגנטים.ממליצים בחום! מקצועיים ומתקתקים.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגעתי לטרנד 54 דרך המלצה של חברה שהתחתנה.. חן מקצוען! המגנטים איכותיים מאוד, כל האורחים קיבלו מלא מגנטים כמו שבאף אירוע לא קיבלו.. אנחנו מרוצים מאוד!! וכמובן שאנחנו קיבלנו מגנטים בגדלים שונים ושני בלוקי עץ, אין על טרנד 54!!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אמאלה חברים שלי יצאו עם טריליון מגנטים מהאירוע 🤣 כמות המחמאות שקיבלנו על המגנטים אחרי האירוע הייתה מטורפת!! תודה ענקית חן, התמונות יצאו מעלפות ופשוט זכינו בעוד צלם לכל דבר. עוד לפני שיצאנו מהאולם כבר היה בידינו קישור לתמונות שחיכה בוואטסאפ.אין מה לפרט, מספיק לחפש את השם שלהם בהמלצות בפייסבוק ולהבין שמדובר בליגה אחרת!!! אין כמוכם, תודה ענקית שעשיתם לנו את הארוע
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
היה מושלם! התמונות מהממות! שליו תפס אותנו ברגעים שאנחנו אפילו לא זכרנו, הוא צילם תמונות ספונטניות מקסימות של האורחים ואנחנו ממש מרוצים מהבחירה בטרנד54.
הצג עוד

Yana   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הצלמי מגנטיים הכי איכותיים ומקצועיים שתמצאו! הם היו בחתונה שלנו, התמונות יצאו וואו, כל האורחים החמיאו. ממליצה בלב שלם :)
הצג עוד

michal3gutmann   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כחלק בלתי נפרד מהתמונות היה חשוב לנו להביא צלם מגנטים טוב ואיכותי. אחרי סקר שוק בחרנו בטרנד 54. הגיע אלינו מתן המהמם, קסם של צלם, ניגש לאורחים שלנו והציע לצלם אותם, הוציא המוןןן תמונות מאוד יפות לאורך כל הערב, היה נחמד לכולם ובאמת שיצאנו מרוצים! בנוסף, בסוף הערב הוא הביא לנו את כל המגנטים שלנו, כולל הגדלות ואינסטבלוק ושלח קישור עם כל התמונות מהערב- שזה ממש כיף שבבוקר אחרי כבר אפשר לראות ולשלוח מלא תמונות למי שהיה וגם בשביל עצמינו. בקיצור, בעיני שווה כל שקל.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
חן האלוף היה מקצועי ונעים, הגיע בדיוק בשעה שקבענו וישר התחיל לתקתק עבודה. כולם עפו על התמונות ברמות!לא ברור לנו איך הצליח לתפוס כל כך הרבה אורחים שונים מקבוצות שונות ובזוויות כאלו יפות, וגם הצילומים שלנו פשוט מדהימים.ממליצים על טרנד 54 ב-1000%!
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום לסגור איתם!התמונות באיכות הכי טובה שיש, סגרתי איתם כי ראיתי תמונות ישנות על המקרר שצולמו על ידם והיו עדיין באיכות מעולה!דן היה הצלם שלנו, הוציא המון תמונות יפות כמו של עוד צלם סטילס, עבר ברחבה ובקבלת פנים והקהל היה מרוצה וקיבלנו הרבה פידבקים חיוביים!בסיום האירוע קיבלנו מיד לינק עם כל התמונות בנוסף למארז עם מלא (!!!) תמונות 😍
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו מגנטים די ברגע האחרון כי לא היינו סגורים שאנחנו רוצים, למזלנו טרנד 54 היו פנויים וזו הייתה אחת ההחלטות הכי חכמות שקיבלנו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up