כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סיון פרימור flower queens

סיון פרימור flower queens

אקססוריז ותכשיטים לחתונה
טלפון:0507755727
95
99 מתוך 100
לפי 24 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Perle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סיוון מעצבת מדהימה!!! אין לי מילים לעיצוב המטורף שהיא עשתה לנו באירוע. קיבלתי מחמאות בלי סוף ועפתי בשמיים! לא רק שסיוון מעצבת מדהימה, היא גם בן אדם זהב והכי כיף לעבוד איתה! ממליצה בחום!!!

keren.kekeca   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החלום שלי היה דוכן שזירה צבעוני שיוסיף המון צבע ושמחה לגן אירועים שבו התחתנו. סיון הקשיבה מהתחלה לדברים שהיו לי חשובים ולגמרי הייתה איתי- מהרגע הראשון ידעתי שעליה אני הכי יכולה לסמוך. וככה באמת היה. היא הגיעה לגן אירועים באנרגיות טובות עם חיוך ומלא מלא פרחים. כל האורחים ממש התלהבו ונהנו מהקישוטים שהוסיפו המון לאווירה- גם הילדים וגם המבוגרים. גם נשים וגם גברים. ועוד דבר חשוב- הכל נעשה בהרבה נדיבות ואהבה ולא הרגיש שהיא חסכה בסוג פרחים שהיא בחרה, בכמות שלהם ובאיכות שלהם. חוץ מדוכן שזירה סיון הכינה לי את הזר פרחים הכי מהמם שיכולתי לבקש (מצורפת תמונה)!!!
הצג עוד

Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סיון מקסימה, מקצועית, שירותית, ועשתה לנו את החתונה לפרחונית וצבעונית בדיוק כמו שרצינו! לא היינו יכולים לבקש מישהי טובה יותר :)
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סיוון מקסימה ומדהימה ועיצבה לנו חתונה מהמממתתתת!!
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ארגנתי חתונה בחצר הבית וסיון הביא עיצוב מדהים שמתאים לקונצפט ולאווירה. בנוסף היתה עמדת פרחים מרשימה ביותר, עם זרים שכל אורח מהיר לקחת.
הצג עוד

Sara   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
Sivan was a dream to work with before our wedding. She understood our vibe immediately and provided us with exactly what we wanted and more, without any stress. Her team on the day were extremely professional and everybody commented on how much they loved the flowers. We recommend her highly
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליה במקרה מהמלצות בפייסבוק ללא היכרות מוקדמת, לא היו התלבטויות לאחר הפגישה הראשונה הכימיה היתה מיידית, היא הבינה מיד אנחנו רוצים ואנחנו הבנו שיש על מי לסמוך 🤗 היתה איתנו לאורך כל הדרך עד לסיום האירוע 🙌🏻❤️
הצג עוד

Eldad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב 22.8 במץחם הארועים 5.91 בנתניה, סיוון הגיע בזמן עם עוד שני שוזרים דאגה לזר כלה מרהיב ולעמדת פרחים ססגונית מגוונת ועשירה בפרחים...כמעט כל האורחים נשים וגברים כאחד התקשטו ולבסוף דאגה שיהיו זרים לאורחים שיוצאים מהפרחים שנשארו... ממליצים בחום על סיוון ובאהבה גדולה רלי ואלדד זעירא
הצג עוד

Marva   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
סיון!!! מגשימת כל החלומות, שמבינה בחומרים, בחיבורים, בתמונה הגדולה ובפרטי פרטים, יש לה עין מדויקת והיא מוכשרת על חלל, ולעבודה איתה היה הכי כיף וקל! חלמתי על אווירה של יער קסום והיא הפכה את הפנטזיה המעורפלת שלי למציאות קסומה אסתטית ומנצנצת!!! היא קשובה ורגישה, סבלנית ופשוט נפלאה! היא עובדת בשקיפות מלאה וכך גם התמחור בהיר, מודולרי וגמיש. הבחירה שאני הכי הכי מרוצה ממנה!!! ממליצה בחום!!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהחלטנו להתחתן לא היה לנו ספק בכלל שסיון תעצב לנו את היום המרגש הזה בצורה הטובה ביותר, וכמובן שלא טעינו..:) סיון מוכשרת מאד, מקצועית, רגישה וזורמת, עם ידיים ולב מזהב - שילוב מנצח ובדיוק מי שאתם רוצים איתכם במהלך ההכנות ובמיוחד ביום עצמו. התהליך עם סיון הוא נוח, נעים ומהנה, ובסופו מובטחת תוצאה מושלמת. סיון הייתה סופר יצירתית והעיצוב היה מושקע מאד עד לפרטים הקטנים ביותר. קיבלנו המון פידבקים מהאורחים על העיצוב והאווירה המדהימה שסיון יצרה. סיון יקרה, תודה ענקית על עיצוב מושלם ועל הכל! אוהבים וממליצים עלייך בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up