כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לי קודו

לי קודו

שמלות כלה
כתובת:
טלפון:0526848614
94
98 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חייבת להמליץ על לי קודו המושלמת, מעצבת מוכשרת בטירוף, כל יצירה שלה פשוט מלאה בהקשעה לפרטים הקטנים! הייתה לי חוויה מהממת אצלה, היא הסטודיו הראשון והאחרון שנכנסתי אליו, בתוק כלה פלאסית חששתי ממש מהחוויה של המדידות ובחירת השמלה, אבל אצל לי זה פשוט היה תענוג. בהגעה הראשונה מדדתי סביב ה5 שמלות כאשר השמלה ה6 היתה השמלה שלי. כמובן שלי זרמה איתי על להוסיף לה חגורה מתחרה ושרוולים שאפשר להוריד וככה יצרתי 2 לוקים בשמלה אחת. בקיצור, ממליצה בחום לכל כלה שרוצה שמלה ייחודית וחד פעמית🥰
הצג עוד

חייקי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הייתי מתחתנת שוב רק כדי ללבוש עוד שמלה של לי! ומעבר לשמלות המהממות התהליך איתה היה נעים וכיף, דייקה איתי ועבורי את השמלה שבוע לפני החתונה בכזאת הקשבה וסבלנות. תודה על הכל אוהבת אותך!
הצג עוד

Neta & Assaf   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמלת כלה- הדבר שהכי חששתי ממנו בחתונה. גם בהריון וגם לא לובשת לבן אף פעם.. הגעתי לסטודיו של לי (אחרי סיבוב מדידות במקומות אחרים) והרגשתי חיבור מיידי- לעיצובים המושלמים שלה וכמובן שאליה באופן אישי. לי היתה נעימה וקשובה, עזרה לסלק ולטפל בכל חשש שעלה. נתנה תחושה של ביטחון ומלא תשומת לב! תודה על תהליך שהפך ממלחיץ לכל כך קל וכייפי!! הריונית או לא- ממליצה על לי מכל הלב!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לי המהממת! אהבה ממבט ראשון! כל כך נעימה, כל כך מכילה וכישרונית! מי שמחפשת שמלה בסגנון אחר, מיוחד היא הכתובת. רותם
הצג עוד

תום וניר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לי היא מעצבת מדהימה! מוכשרת בטירוף ומעבר לזה שהיא מקסימה ונעימה היא פשוט קלעה בול לטעם שלי. השמלה הראשונה שמדדתי היא השמלה שסגרתי. כל התהליך היה פשוט כייפי ונוח, הסטודיו שלה כל כך מזמין, הכי נוח שיש. ממליצה בחום!

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נכנסתי לסטודיו של לי ושם נשארתי. אחרי המפגש איתה ועם השמלות המושלמות שלה כל חיפוש נוסף נראה כבזבוז זמן. כשאומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים מתכוונים ללי ולכל מה שהיא נוגעת בו. משיחת הטלפון הראשונה ועד החזרת השמלה נהניתי בטירוף! זה מתחיל בקפה ועוגיות מפנקות במיוחד (מעשה ידיה, כמובן) שמספקים הרגשה נינוחה וביתית וממשיך בתהליך המדידה הכיפי. לי, ידעה לדייק גם בבחירת הגזרות והתקציב כך שיתאים לי בול ובמהלך המדידות היא הייתה סבלנית, לא לחצה בכלל והביעה את דעתה במקומות שהיה צורך בכך ובצורה הכי מותאמת אלי והכי מקצועית שיש. לי עצמה בחורה סופר מיוחדת, זורמת, מפרגנת, קלילה ונינוחה, וווואוווו כמה שהיא מוכשרת- מעצבת בחסד עליון. כך גם השמלות שלה. ביום החתונה היה הכי חשוב לי להיות אני. השמלה הייתה מאוד מאוד נוחה וללא תחכומים שמגבילים את יכולת התנועה. הבדים איכותיים, זורמים, קלילים ואלגנטיים והכל יושב פיקס ומלא בסטייל. בקיצור אין מה להתלבט, רוצו אליה בהמוניכן! אוהבת אותך לי, תודה!!!!!!
הצג עוד

adi.peled1   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לי קודו המהממת! קשה לי לתאר במילים את החוויה המדהימה שהייתה לי איתה. ממש אהבה ממבט ראשון :) מהרגע הראשון הייתה סופר מקצועית, מקסימה, חמה ואמיתית. הרגשתי בנוח להתייעץ איתה לגבי כל דבר, גם אם הוא לא קשור לשמלה. לי ליוותה אותי בהמון סובלנות ואכפתיות לאורך כל הדרך. והתוצאה הייתה שמלה מושלמת שעדיין לא מפסיקה לקבל מחמאות. שמלה יפהפייה, נוחה והכי חשוב- הכי אני שיש! אז המון המון תודה על הכל. אוהבת המון!!!
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לי המהממת! מהשנייה הראשונה שהגעתי לסטודיו שלך ידעתי שאת הולכת להיות מעצבת שמלת החלומות שלי, ואכן כך היה :) הרגשתי לגמרי חלק מהתהליך, עשינו הכל יחד מבחירת שלד השמלה דרך בחירת תחרת הבסיס ועד בחירת החרוזי פנינים. כולם החמיאו לי על השמלה באירוע ואמרו כמה נראיתי כמו נסיכה... תודה על הסבלנות הבלתי נלאית שלך לאורך התהליך! את מדהימה ואין שמחה ממני שבחרתי בך! תודה תודה תודה :)
הצג עוד

nataly8834   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
החוויה עם לי היתה מדהימה! דבר ראשון, השמלות שלה מהממות ונוחות (שזה סופר חשוב!). בתור מישהי שהיה לה קשה לדמיין איזו שמלה היא רוצה, הדברים שראיתי אצל לי היו ממש אני. מעבר לזה, היא סופר נעימה, קשובה, סבלנית ולא דוחפת ככה שכל עניין המדידות עבר בכיף :) היא גם ידעה לשלוף לי בדיוק את השמלה הנכונה וידעה לעשות את השינויים המתאימים ובקיצור - מקצוענית אמיתית. אני ממליצה עליה בחום! באמת שלא חשבתי שהחוויה של מציאת שמלה תהיה כל כך קלילה ונעימה :)
הצג עוד

nuritbench   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לי מקסימה. לצערי בסוף לא סגרתי אצלה אבל לאורך כל הדרך זכיתי ליחס אישי מדהים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up