כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Tali and Marianna - טלי ומריאנה שמלות כלה וערב

Tali and Marianna - טלי ומריאנה שמלות כלה וערב

שמלות כלה
94
99 מתוך 100
לפי 110 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yuliazenin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
בחירת השמלה המושלמת!טלי ומריאנה בעלות המקום קיבלו איתי יפה, ויחד התאמנו את השמלה הנכונה.הכל נעשה בצורה מקצועית, סבלנית ואכפתית.הסובבים לא הפסיקו להחמיא על השמלה.ממליצה בחום!:)
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אל טלי ומריאנה הגעתי אחרי שהייתי ב-4 מעצבים אחרים וישר כשמדדתי את השמלה, ידעתי שזו האחת!היינו אמורות להתחיל את המדידות באוקטובר אבל עם כל המלחמה דחינו לנובמבר ואני הייתי עם חששות שלא נספיק, אבל הן תיקתקו את העבודה בלי להתפשר על הפרט הכי קטן, ועם כל ההתאמות שרציתי. הרגשתי כמו נסיכה עם השמלה הראשונה והכי קלילה עם השמלה השנייה ולא הפסקתי לקבל מחמאות בטירוף על השמלות מהאורחים. אם את מחפשת מקום מיוחד עם דברים קצת אחרים, טלי ומריאנה זה המקום בשבילך 🤍
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
👰‍♀️👰‍♀️👰‍♀️ טלי ומריאנה 👰‍♀️👰‍♀️👰‍♀️מושלמות יחס מדהים! איכות מעולה לקחתי שמלה ראשונה ושניה! אז נכנסתי לסטודיו יותר מחצי שנה לפני החתונה בחיפוש אחרי שמלת חלומותיי, בדיוק הורידו שמלה חדשה מהתפירה ואיך שמדדתי אותה הבנתי שהיא שלי, וכך היא נקראה על שמי! ✨️שמלת הילה✨️לשמלה שניה לקחתי את 🫧שמלת נובה🫧לא הפסיקו להחמיא לי על שתיהן והרגשתי הכי נסיכת דיסני בעולם! טלי ומריאנה מתוקות ברמות, איזה יחס אישי, חם ואוהב, בא לי להתחתן עם דין שוב כדי לקנות עוד שמלות כי אי אפשר לבחור רק שתיים! המלצה חמה ברמות של כלה של דיסני🥹🤩👰‍♀️
הצג עוד

Noa1003   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
חנות מדהימה, יצאתי עם שמלת כלה מהממת ונסיכתית, שמלת חלומות שלא הפסקתי לקבל עליה מחמאות! קיבלתי יחס מדהים ואישי, במיוחד מטלי שליוותה אותי בסבלנות ואדיבות אבל גם מכל הצוות, יש להן תודעת שירות מדהימה ומגוון שמלות מרהיב! לא יכולתי לצאת מרוצה יותר, ממליצה מכל הלב! 3>
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לקחתי שמלה בתפירה אישית, השירות היה מדהים לאורך כל תקופת המדידות, והתוצאה לא פחות משלמות היצירה, השמלה הייתה עלי מהצהריים המוקדמים ועד שהגעתי הביתה, נוחה בטירוף והרגשתי כמו סינדרלה! בעלי התעלף כשראה אותי ואמר שזו השמלה הכי יפה שהוא ראה בחייו (לא משוחד).
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
איזו שמלה. אמאללההה. כשהגעתי אל טלי ומריאנה בכלל לא תכננתי לקנות/להשכיר שמלה בטווח המחירים הזה, אבל מדדתי כל מיני שמלות יד שנייה ולא הרגשתי שלמה איתן, והמשפחה דחפה אותי לנסות כדי שלא ארגיש פספוס. לא ידעתי איזה סגנון אני הכי רוצה. הכל היה יפה. בסופו של דבר מצאתי שם 2 שמלות שהביאו אותי לדמעות, והצלחתי לבחור את ה-אחת. טלי ומריאנה היקרות, מהרגע שהגעתי אליכן הייתן כל כך מהממות. עזרתן לי להבין איזה סגנון אני אוהבת, ומצאתן לי שמלה שהייתה בדיוק אני. לא ידעתי אפילו לדמיין את זה, ואתן הצלחתן להגשים את זה. לכל מדידה שהגעתי תמיד קיבלתי יחס אישי, נעים, מלוא תשומת הלב. מריאנה דייקה כל פרט בשמלה עבורי. כל השיבוצים של הפנינים, האורך של השמלה, הכתפיה, הכל היה בדיוק ותשומת לב. תמיד לבבית ורגישה, את אישה מדהימה וזכיתי שליווית אותי בהתאמת השמלה הזו עבורי. תודה!! השמלה גרפה אינסוףףף מחמאות, כולם התרגשו ממנה, אמרו שהיא בדיוק אני! שמלה סופר מיוחדת, מלאת בעיטורים עדינים שהופכים אותה מצד אחת לקלאסית, מצד שני סטייל. נשארתי עם השמלה כל היום וכל הלילה, היה לי נוח, קליל ופשוט כיף! הרגשתי כמו נסיכה של דיסני! תודה תודה תודה! אתן מושלמות!
הצג עוד

Sapir & Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את טלי ומריאנה פגשתי לראשונה ביריד של כלות אורבניות וכבר שם ידעתי שאמצא את שמלת הכלה שלי אצלן.כמו כל כלה לא החלטית, בזבזתי זמן בחיפושים ושיטוטים בחנויות השונות עד שקבעתי פגישה אצל מריאנה המקסימה. השמלה הראשונה שנמדדה הייתה שמלת החלומות שלי, זו שהרגשתי בה 'אני' וגם נסיכה ביום המיוחד שלי. מהרגע הראשון טלי ומריאנה עטפו אותי בחום מכל עבר, דאגו לכל חוט ותפירה כדי שהיא תהיה מושלמת עבורי, תמיד דאגו שאצא עם חיוך על הפנים מכל פגישה. טלי ומריאנה הן זוג מקצועניות, מבינות ומרימות לנשים רגע לפני חתונתן, יודעות לתפור את עצמן והשמלה המושלמת לכל אחת. לא יכולתי לבקש שמלה ושירות מדהים יותר לחתונה שלי.אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה - שהייתה אני, הכי נסיכה שיכולתי לבקש להיות ביום חתונתי.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לטלי ומריאנה כשיש עוד רשימה של מקומות לפניי שממש קבעתי איתם פגישות. ביטלתי את כל הפגישות האחרות!! לא היה שום צורך בהן. מדדתי כמה שמלות מושלמות עד השמלה האחרונה שהיה ברור שזו זו. שמלה שנייה הייתה "מוכנה" ועברה שינויים מטורפים שזה היה כאילו תפרו אותה מאפס.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי סטודיו עם סגנון נקי ולא עמוס שיתאים למה שאני מחפשת, מהר מאוד בהמלצות עלה המקום של טלי ומריאנה. הסתכלתי באתר וקבעתי פגישה. זה המקום הראשון והאחרון שראיתי, איך שיצאתי מתא המדידה עם השמלה הראשונה הייתה לי תחושה בגוף שאי אפשר להסביר במילים. מהר מאוד מצאתי את השמלה שהרגשתי בה הכי אני. לאורך כל התהליך והמדידות הן היו מקסימות, רגישות, והכי חשוב מקצועניות על!!! הכל היה בול במקום ובזמן. לא יכולתי לדמיין שמלה טובה יותר, שארגיש בה יותר בנוח מזו. חיכיתי לחתונה מהרבה סיבות, ואחת מהן הייתה בשביל ללבוש את השמלה ללא ספק!! כמות המחמאות שקיבלתי... אין מה להגיד. הכל היה מדהים, מההתחלה ועד הסוף. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ווואווו!! איך אפשר בכלל לתאר את החוויה! טלי ומריאנה אלופות עולם!!!לטלי ומריאנה הגעתי דרך גוגל אחרי שביקרתי אצל לא מעט מעצבים ידועים. חיפשתי שמלה מיוחדת שתחמיא לי. בגלל שיש לי חזה גדול, רציתי למצוא שמלה שתשב נכון ותהיה נוחה. טלי המדהימה ישר הבינה מה אני צריכה , הייתה מאוד נעימה בפגישה הראשונית שלנו, נתנה לי למדוד בלי לחץ, מדדתי כמה שמלות שונות, כיוונים ועיצובים שונים, החיבור היה מיידי, גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית. אני התאהבתי בכל הקלוקצייה של השמלות שלהן! פשוט יצירות אומנות, אבל טלי לא נתנה לי להתבלבל וכיוונה אותי לשמלה שתשב עלי הכי נכון, תחמיא לי ועדיין תגשים לי את הפנטזיה.רציתי שמלה אחת להנות איתה כל הערב וטלי נתנה לי פתרון מושלם של חצאית נשלפת, יצר לי 2 לוקים מהממים בלי טיפת מאמץ של החלפה לשמלה נוספת.לאורך כל הערב לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה!לא יכולתי לעשות בחירה יותר טובה מטלי ומריאנה! תודה רבה על שלקחתן חלק מאוד חשוב בחתונה שלנו :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up