כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בורדו עיצוב אירועים בע

בורדו עיצוב אירועים בע"מ

עיצוב אירועים
כתובת:החרמון
טלפון:0577302937
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אבי עיצב לנו חופה מקסימה, בדיוק כמו שרציתי לפי תמונת השראה ששלחתי מראש ובמגבלות התקציב שלנו!
הצג עוד

nir.tatu   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאבי בהמלצת האולם, בשניה וחצי אבי הבין את הסגנון העיצובי והציע לנו חבילה בהתאם למגבלות התקציב שלנו, מבלי ליצור אשליות לגבי דוגמאות לא רלוונטיות עבורנו. החופה הייתה קסומה, האולם היה מתוקתק ומסודר בצורה מושלמת, צבעונית ומעודנת בטעם.
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באלכנסדר ואבי היה המעצב של החתונה שלנו בקונספט מסביב לעולם . העיצוב של הארוע היה החלק הכי חשוב מבחינתנו והתקשנו בתחילה למצוא מעצב שיכיל ויבין את הפנטזיה שלנו. כשהגענו לאבי הוא הבין מייד, קלט את הטעם והסגנון שלנו, היה ממש ממש מקצועי אדיב ויצירתי בטרוף. העיצוב בארוע היה פשוט מהמם, מדוייק ועשיר.בחלומות הכי מטורפים שלנו לא האמנו שהכל יהיה עד כדי כך מושלם ומדוייק למה שתיכננו. ממליצים הכי הכי בחום !
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אבי היה המעצב הרביעי שפגשתי אחרי שכבר התייאשתי מלמצוא מעצב שיבין מה אני רוצה ויעמוד בתקציב שלי. לא רציתי עיצוב עמוס אלא קלאסי וסולידי אבל היה לאבי אתגר של אולם גדול (אודאון) ואירוע יחסית קטן ולכן היה צורך למלא את החלל וליצור אשליה של נפח כדי שהאולם לא ייראה ריק. אבי צייר לנו סקיצה של האולם והסביר מה יהיה בכל מקום ואיך יראו החוםה וכל שולחן והדגים לנו בתמונות כדי שנבין בדיוק איך זה הולך להיראות (מעצבים אחרים לא תמיד טורחים להראות תמונה אלא מתארים במילים בלבד ומי שלא באמת מהתחום הזה לא תמיד יבין את ההסבר). אני חייבת לציין לטובה את האדיבות והנועם של אבי יחד עם המקצועיות זה שילוב מנצח. רצה הגורל ועם הלחץ של יום החתונה אבי היה הספק היחידי שלא פגשתי ביום החתונה. כשהגעתי לאולם מהצילומים זה היה ממש לפני קבלת הפנים הייתי ממש לחוצה ופתאום אני רואה את האולם מעוצב כל כך יפה ובטוב טעם בדיוק כמו שרציתי ואת החופה מלאת פרחים בול כמו שחלמתי וממש התרגשתי והתחלתי לחפש את אבי כדי להודות לו ולצערי הוא כבר הלך ולא יכולתי להתקשר אליו כי הטלפון לא היה עלי ... הדבר הראשון שעשיתי כשעליתי לחדר חתן כלה לפני קבלת הפנים היה לשלוח לאבי הודעה כמה שאני מעריכה את העבודה המדהימה שלו הוא כהרגלו היה צנוע וציין שאני הכלה היחידה ששעה לפני החופה מתעניינת במעצב :) אז אבי תודה רבה על הכל אתה מקצוען אמיתי ומעל הכל אדם מקסים. עלה והצליחו!
הצג עוד

מור ולירן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו באלכסנדר ואבי עיצב לנו את האולם כולו והפך אותו לפשוט מושלם! כבר בפגישה הראשונה היה ברור לנו שאנחנו בידיים טובות! אבי לא עזב אותנו עד שהיינו מרוצים מהכל ונתן מענה לכל הדרישות שלנו! תודה רבה על אירוע מהממם!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אבי עיצב לנו את האירוע, לא בערך כמו שרציתי ודימיינתי אלא בדיוק, אבל בדיוק כמו התמונה שתמיד הייתה לי בראש. מההתחלה שידרנו על אותו גל והאולם היה נראה פשוט מושלם. הרבה מהאורחים פשוט הצטלמו ליד חלק מהעיצובים שלו בכוונה כי הייתה תחושה פריזאית נהדרת :) תודה אבי, אתה פשוט מלך!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אבי עיצב לנו את החתונה באלכסנדר והפך אותה למדהימה מכפי שיכלנו לדמיין! כבר בפגישתנו הראשונה היה ברור לנו שאנחנו בידיים טובות אבל חייבים להודות שלא עד כדי כךךךך!!. תודה על שלמות במלוא מובן המילה. היה כיף גדול :) ממליצים בחום.
הצג עוד

eti1302   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מעצב מיוחד עם השראה, עם עיצוב לגובה, לעשות וואוו לאורחים שלי, ליצור מקוריות וחדשנות, לת את הלב באולם, כשפגשתי את אבי מויאל בעלים של בורדו עיצוב אירועים הבנתי שאין סיכוי שאני בוחרת מישהו אחר. אני בעצמי מפיקת אירועים ולעמוד בסטנדרטים שלי היה לי קשה מאוד לבחור במיוחד שכל האורחים ציפו להצגה. אבי עשה זאת בגדול, האורחים לא הפסיקו לדבר על העיצוב המושלם, טעם החורף עם הטוליפים, הלימונים, העששיות שירדו מהתקרה, הגשרים הירוקים שטיפסו מעלה מעלה משולחנו האורחים, האקווריומים עם דגי הזהב ששחו להם בשלווה, כל זה יצר חוויה לארוחים שלנו ובמיוחד לנו, הרבה נרות, הרבה אהבה היתה באוויר אהבה של נתינה. אז אבי היקר תודה רבה!
הצג עוד

Yonat&Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הסיטואציה- כלה לחוצה, שלושה שבועות לפני החתונה ושום דבר לא סגור... תודה לך אבי על זה שהרגעת, דאגת, הקשבה והשקעת!!! התחתנו ב29.8.16 החופה הייתה בדיוק כמו שחלמנו, כל שולחן ושולחן יצא בדיוק כמו שרצינו ואפילו יותר!!! האורחים נדהמו מהמראה המרהיב שיצרת ולא מפסיקים לדבר ולשבח... אני לא מצליחה להפסיק להסתכל על התמונות ולהנות מהתוצאה!!! ותאכלס, אם אבא שלי אמר ״wow" אז כבר אין על מה לדבר!!! שוב תודה לך ובעיקר על היחס האנושי, האישי והחם!!! אתה מקסיםםם!!!
הצג עוד

zisoded   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו זו המילה לסכם את העיצוב! אבי התותח עם הרעיונות היצרתיים והראש הפתוח שזרם איתנו למרות כל הקשיים והיו כאלה! הכל יצא מושלם! החופה החלומית ועיצוב האולם שכולם המשיכו לדבר עליו גם אחרי האירוע! תודה על הכל תמשיך ככה! אוהבים נופר ועודד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up