כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רוני טוביה צילום

רוני טוביה צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0523444372
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tzlilhaifa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד בפגישת היכרות עם רוני הרגשנו וייב אחר מכל עולם החתונות. היא אפתה לנו עוגה, מה צריך יותר מזה? בחורה נעימה, כיפית, קלילה, לא ביימה אותנו ולא גרמה לנו לעשות פוזות מביכות. רק לא הפסיקה להחמיא ולהרים לנו, ובאמת שהתרגשה ושמחה איתנו ביום הזה. מומלצת בחום רב רב רב רב. בינתיים התמונות הן רק מהחלק הראשון, אבל מדברות בעד עצמן :)
הצג עוד

wert   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רוני מהממת. עוד לא קיבלנו את התמונות אלא רק טעימה ראשונה, אבל זה בהחלט מספיק בכדי להמליץ. נתחיל מזה שרוני מקצועית מאוד. מעבר לזה היא בחורה נעימה, רגישה, קשובה ועדינה. בתור חובבת צילום לא מקצועית, יש לי המון בקשות ודרישות, שקשה היה לי להסביר אותן באופן מקצועי. רוני הייתה סבלנית וקשובה לכל בקשה (נפגשנו שוב לדבר רק בכדי לדבר על כל הבקשות והסגנון המתבקש). על הדרך היא אפילו נתנה קצת ידע מקצועי מעצמה(: ברגע שנפגשנו איתה בבוקר החתונה (חתונת צהרים)- היא השרתה שלווה ונועם. גם המשפחות התרשמו ממנה, וכמה אורחים אמרו לנו שהם ראו אותה מפרפרת ומצלמת המון סיטואציות יפות. היא מקצועית וצנועה, ופשוט אדירה! כשקיבלנו טעימה של כמה תמונות, הופתעתי איך היא הצליחה לקלוע בדיוק לסגנון הצילום והעריכה שרציתי. מעבר לזה היינו בקשר לכל אורך התקופה עד החתונה והיא הסכימה לעזור לאבא שלי בנוגע לצילום וידאו וחיפשה בין חברים ואנשי מקצועי ציוד מתאים לצרכיו. היה לנו כיף גדול איתה והיא מומלצת ב100%.
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לרוני מהמלצה ואחרי שיחת טלפון קצרה וכמה מבטים באתר היה לנו ברור שנלך על זה! מיד הבנו שמדובר בבחורה נעימה ומקסימה, שלגמרי מבינה את הראש שלנו. נפגשנו לראשונה ביום החתונה והאווירה מיד זרמה בצורה הכי טובה שאפשר ורוני לגמרי הלכה איתנו, עם מה שמתאים לנו, עזרה להשתחרר והכי שמחה והתרגשה יחד איתנו. קיבלנו גם המון תגובות חיוביות מהאורחים על זה שרוני הייתה כזו נעימה וכמעט ולא מורגשת בזמן האירוע.. וגם כמובן על התמונות שיצאו! באמת יצאנו ממש ממש מרוצים! מכל שלב בתהליך! ממליצים בחום!!
הצג עוד

אפרת נ   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
רוני זה אהבה שבלב מהרגע הראשון שנפגשנו! הבחורה הכי מקסימה, רגישה, נעימה וחייכנית שתפגשו, שמשרה אווירה שמחה וחגיגית ומתרגשת יחד איתכם בכל שלב של הערב! היא צנועה ושקטה, אבל נמצאת בכל מקום ומצליחה לתפוס את התמונות והרגעים הכי יפים!! אנחנו כל כך שמחים שרוני ליוותה אותנו בחתונה שלנו ואנחנו ממליצים עליה בחום לכל זוג שמחפש תמונות טבעיות, רגעים של אנשים וקליטה חדה ואינטליגנטית של אווירה באירוע. מבחינתנו רוני תלווה אותנו לכל אירוע עתידי שיהיה לנו ואנחנו אוהבים אותה מאוד מאוד!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up