כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יניב בן יהודה | צילום מקצועי

יניב בן יהודה | צילום מקצועי

צילום וידאו וסטילס
טלפון:052-3644619
95
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Arye   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
יניב עשה הכל במקצועיות רבה, מהלב, וברמה גבוהה. היה כיף לתקשר ולעבוד איתו, הייתה לנו חוויה כיפית איתו בזמן הצילומים
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז ככה, קודם כל יניב הוא בן אדם נשמה שזה סופר חשוב ביום כזה!! השרה אוירה כיפית וזורמת, תפס רגעים מהממים ודאג שהכל יהיה בזרימה ובנחת. התמונות יצאו פשוט מדהים, הוא דאג לעזור לנו למצוא לוקיישנים מעלפים.אנחנו ממליצים עליו בחום וכמובן שהמחיר הוא מציאה!
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
על איכות לא מתפשרים!! מקצועי ברמות! אווירה מטורפת😍
הצג עוד

Na'ama   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהטלפון הראשון, יניב המקסים הציע להגיע אלינו הביתה על מנת להראות לנו עבודות שלו ולהכיר קצת יותר טוב. אחרי המפגש הבנו שאנחנו בידיים טובות ושאנחנו יכולים להיות שקטים, התפעלנו מהאחריות מהרצינות והמקצועיות וכמובן מהיחס האישי והסבלני, כל המשפחה החמיאה על היחס החם והסבלנות שלו לאורך כל הארוע, למרות שהמשפחה שלי שיגעה אותו קצת הוא גילה סבלנות רבה והיה נעים וחייכן לאורך כל הארוע . התמונות יצאו מעולה, אנחנו ממליצים בחם!
הצג עוד

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב ליווה אותנו לאורך כל היום, היה מדהים משמח ונעים אווירה! עוד מלפני, במהלך כל שיחות.הטלפון היה ומרגש שליניב אכפת שיהיה מושלם כל רגע, סידר לנו לוז ודאג לפרטים הקטנים! תמונות איכותיות ורמת שירות מדהימה!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מעבר למקצועיות והמקצוענות, יניב פשוט אדם מקסים! מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו לא אנשי מצלמות ואפילו לא כ"כ פוטוגנים. יניב הפך את החוויה לכייפית ומדהימה. התמונות שיצאו היו פשוט מהממות.
הצג עוד

Shlomy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בכמה מילים קצרות !!! מדהים !!! יניב כבש אותנו עוד מהפגישה הראשונה איתו ! בסבלנות וברצון לעזור, גם אם לא נסגור מולו את צילום האירוע. משם המשכנו לסגירת חוזה עם בקשה מיוחד לצילומים מיוחדים, כחודש בערך לפני האירוע עצמו. הצילומים באותו היום עברו בצורה בלתי רגילה. הרצון לשפר זוויות,להשיג את התמונה בצורה טובה אפילו עוד יותר, לנסות עוד זווית מעניינת, וכמובן כל זאת עם חיוך אינסופי וסבלנות מפתיעה ! ביום האירוע ובאירוע עצמו, לא היינו יכולים לחשוב על מישהו אחר שייתן לנו,כזוג את ההרגשה הכי טובה שאפשר. יניב שיחק אותה בגדול. והיום, כמה ימים לאחר האירוע, אנו יכולים לומר בביטחון שגם התוצאות בהתאם. ובקיצור, הוא אולי עוד לא יודע, אבל הוא הצלם המשפחתי שלנו עכשיו !! ממליצים בחום !!!
הצג עוד

tooymer   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אתה תותח!! אין לי מילים לתאר כמה אתה מוכשר ומקסים, בזכותך יש לנו שלל תמונות מרהיבות, שללא ספק מתארות את השמחה וההתרגשות שחווינו בחתונה. כול שנותר לי הוא להמליץ בחום על הצלם המוכשר יניב בן יהודה. תודה רבה לך!
הצג עוד

Shmulik   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
יניבבבב הצלם הכי אחלה גבר, מוכשר, חמוד ומקצועי בעולם. אני ביישנית והוא הוציא ממני נוחות וצחוק ופוזות של דוגמנית ועשינו שטויות ויצא פשוט מדהים מדהים ...הוא קלט אותנו וזה מתבטא בתמונות ..ממליצה בחום! נשארה לנו אחלה מזכרת מהחתונה וגם חוויה בלתי נשכחת.
הצג עוד

צבי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שיניב הצליח ליצור עבורנו אירוע מושלם. עוד מהפגישה הראשונה אצלנו בבית הבנו שיניב מקצוען אמיתי. יש ביניב משהו שהוא מעבר לצילום המקצועי וזה הרגש. כשאתה משדר ערך אמיתי ורגש כלפי הזוג זה מה שיוצר את החיבור הנכון! לאורך כל הדרך עד לחופה ואחריה ועד לרגעים אלו של בחירת התמונות אתה מרגיש את המחויבות והמקצועיות. שלא לדבר על התמונות המדהימות. כל תמונה אתה מרגיש שהייתה מאחוריה מחשבה אמנותית. בקיצור ממליצים מאד לפנות ליניב, תהיו בטוחים שזו הבחירה הנכונה! ליטל וצבי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up