כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
צחי שמש- סטודיו לצילום

צחי שמש- סטודיו לצילום

צלמי סטילס
טלפון:0526907169
95
99 מתוך 100
לפי 74 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
צחי שמש כשמו כן הוא - שמש ענקית של חום ואהבה...מהשיחה הראשונה איתו ועד ליום האירוע - צחי תמיד הרים לנו בגוד וייבז ובאווירה הכי נינוחה שיש. צחי ידע בדיוק איך לגרום לנו להרגיש אנחנו (גם שלהצטלם זה פחות טבעי לנו) ועשה את זה כמו מלך - באינטליגנטיות והמון חום. צחי יודע לקרוא את מי שעומד מולו ועוד יותר איך לעזור לו להיות פשוט הוא עצמו. המחמאות שקיבלנו לגבי צחי גם מיתר הסובבים אותנו ביום החתונה היו רבות!! מדובר על צלם יחיד ומיוחד, שרואים שהוא אוהב אנשים, אוהב את מה שהוא עושה ועושה את זה טוב, מקצועי וכמובן - מוציא את התמונות הכי יפות, מרגשות ואותנטיות. נוסיף שעשינו צילומי זוגיות עם צחי ומיד הבנו שאנחנו בידיים טובות!!!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מאיפה מתחילים? נתחיל בזה שמאוד קשה לכתוב את הביקורת הזאת. אנחנו משתדלים מאוד שלא להגזים אבל באמת שאנחנו לא מוצאים את המילים לתאר חוויה או מכלול של רגשות. אז ננסה להעביר את זה בסיפור, ומקווים שתצליחו להוציא מזה את מה שאתם מחפשים. הכל התחיל ממש לפני הסגר הראשון של הקורונה, שלושה שבועות לפני אם לדייק, כשהכל כבר היה מאורגן לחתונה, ספקים, אולם, שמלה... הכל! וכל מה שהיה צריך לעשות זה רק להתחתן. ובום, קורונה, ובבת אחת כל הקלפים נטרפו. לונג סטורי שורט, כמעט שלוש שנים אח"כ, אחרי שכמעט ויתרנו על הרעיון, החלטנו בכל זאת להתחתן, אבל הפעם הגענו לזה ממקום הרבה יותר אסוף, ממוקד ובוגר, ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים ואיזה סנטימנט הולך ללוות אותנו בכל החלטה לחתונה. רצינו חתונה לא מתאמצת, חתונה שתשקף את מי שאנחנו, חתונה אותנטית. וזה בדיוק מה שחיפשנו גם בספקים שלנו, ומה שמצאנו לבסוף בצחי. הרבה מעבר למקצועיות ולנסיון הרב שבהחלט ניכרים בעבודה שלו, צחי מביא איתו נינוחות וקלילות, בדיוק למקום הלחוץ הזה שכל כך צריך את זה. כזוג שלא אוהב להיות באור הזרקורים פחדנו שהצילומים ירגישו לנו מוזר וקצת "מזויפים", אבל האנרגיות החיוביות של צחי גרמו לנו להרגיש כל כך בנוח שלא רק שלא הרגשנו מוזר עם הצילומים, זה גם היה לנו ממש כיף. צחי לא הרגיש לנו כמו בן אדם זר שבא לעשות עבודה, זה ממש הרגיש כמו חבר טוב שבא ללוות אותנו ביום הכל כך מיוחד הזה. והתוצאות מדברות בפני עצמן, התמונות שצחי הוציא מהחתונה משקפות את האווירה באירוע ואותנו בדיוק איך שרצינו, לא מתאמץ ולגמרי אותנטי. לצחי הגענו לגמרי במקרה, אבל הבחירה בו כצלם לחתונה שלנו לא היתה מקרית בכלל. מהשיחה הראשונה איתו הבנו שהוא הצלם שלנו. הערך המוסף שהוא מביא איתו הוא priceless ואנחנו כל כך שמחים שיצא לנו לעבור את החוויה הזאת ביחד איתו.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהפגישה עם צחי כבר ידעתי שלא אחזור לאף צלם שדיברתי איתו לפני! היה לנו יום מדהים עם צחי, נהננו מכל רגע, היה קשוב אליי גם לפני החתונה וממש הכיל את הלחץ שהייתי בו... קיבלנו אחרי שבוע טיזר לתמונות והכל נראה מדהים! מעבר לצלם צחי גם אישיות קלילה ומצחיקה מה שהופך את כל החוויה להרבה יותר כיפית וממש לא מביכה כמו שחששנו! תודה צחי
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יש מאות צלמים אבל צחי שמש יש רק אחד. עוד בשיחת ההיכרות שלנו, הבנו שצחי יהיה הצלם שלנו באירוע. צחי אדם של אנשים, הבין בדיוק את הצרכים והרצונות שלנו ובחיוך אחד העביר את המסר- אתם יכולים לסמוך עלי. עשינו עם צחי גם צילומי זוגיות שיצאו מדהים והעמיקו את החיבור בינינו כך שביום החתונה צחי הפך לאחד המלווים גם של החתן וגם של הכלה!
הצג עוד

omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צחי הוא הבחירה הכי טובה שבחרנו בצוות חתונה שלנו! הוא היה הראשון שסגרנו איתו אחריי האולם, ומהסיבה הפשוטה שברגע אחד התאהבנו באישיות המדהימה שלו ונוצר חיבור מטורף! צחי צלם מוכשר ברמות, חרוץ, יצירתי, מלא באהבה למקצוע ובסבלנות ואהבה לזוגות שהוא מלווה. מהרגע שנכנס לחדר הוא העלה את המצב רוח וגרם לנו להשתחרר ולהרגיש הכי בנוח שאפשר. ובאופן כזה, ברור שגם התמונות יצאו מושלמות. צחי נכנס לנו ללב ואנחנו פשוט זכינו וממליצים מכל הלב! מחכים כבר לאירוע הבא שיתאפשר לנו לעבוד איתו.
הצג עוד

nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו על צחי המלצות מחברים, הסתכלנו על עבודות שלו באינסטגרם והתלהבנו בטרוף מהסגנון והתמונות! מהשיחה הראשונה עם צחי ידענו שאנחנו רוצים שיצלם אותנו. צחי מצחיק, קליל וזמין לכל שאלה ואפילו לא הרגשנו צורך להיפגש איתו קודם... באירוע עצמו צחי ידע להתאים את עצמו לכל סיטואציה, קרא אותנו בצורה מושלמת וידע איך לגשת למרות ששנינו לא חזקים בצילומים. קיבלנו כמה ימים אחרי החתונה טיזר עם תמונות מדהימות ומרגשות מאוד!
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז לצחי הגעתי מהמלצה חמה דרך המאפרת המושלמת שבחרתי.. היא הדגישה שמעבר לכישרונו צחי בנאדם מצחיק ושאני צריכה להתכונן מלכך! וואי וואי וואי, הבחירה הכי טובה שעשיתי!!! איזה מביך זה להצטלם?? עבורי - מאוד ! לא יודעת למה אבל מאוד חששתי מכך..לשתף את כל הרגעים הכי אינטימיים עם מישהו שכל הזמן..שם! אבל יש לצחי איזה קסם אישי, יכולת לראות מי אתה בדיוק, יכולת להתחבר פנימה.. אז מסע אהבתינו החל בצילומי הזוגיות (שכה חששתי מהם), המזג אוויר היה מוזר, לרגע גשם, רוחות מטורפותתתתת אבל צחי אמר לא לוותר ולסמוך עליו, וכך היה. לא החלטנו על מיקום מראש וזרמנו עם צחי. הגענו למקום לא נורמלי ליז זיכרון ובו היו שדות אינסוף פרושים זה היה פשוט לא יאומן.. יופי אינסופי.. הרוח עדיין השתגעה אבל כמעט ולא שמנו לב, צחי הצחיק ברמות שלא יכולנו לנשום, וזה ניכר בתמונות בכלללל תמונה אנחנו נקרעים מצחוק זה פשוט מדהים! ללא ספק אחד הימים!!! משם צחי הפך ממש כמו חבר, כל שאלה כל תהיה הוא היה תמיד זמין ופשוט נסיך אמיתי ואמאלה קורע! אפילו בן זוגי שסופר לא פוטוגני נראה שם כמו דוגמן היישר מהמגזין (הכי זקן שלי חחח) בצילומי ההתארגנות בבוקר צחי שם לב לכל פרט ופרט, איזה יצירתי אתה! איזה כישרון!! רואה כל זווית, כל קרן אור, אמאלה איזה תמונות אתה תופס לא יאומן! צחי יצר אווירה קלילה, זורמת ושוב, כןכ ן ]שוט קורעת היה כל כך כייף שלא רציתי שייגמר.. שכחתי לגמרי שאני לחוצה צחי ישר התחבר עם כלללל הספקים האחרים בחתונה וזה היה ניכר, אורחים לא הפסיקו לבוא אליי ולתאר לי תחשוה לא מוסברת של זרימה וכייף אבל לא רק בין האורחים והמשפחה אבל בין הצוות! זה היה פשוט מדהים.. בקיצורררר אמאלה איך מסיימים צחי, אני אוהבת אותך ברמות של כלה (חחחח) אין עליך בעולם הזה!! איזה כייף כייף כייף שבחרנו בך ללוות אותנו לכל אורך היום המיוחד והמושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם הזה!! נכנסת לנו עמוק עמוק ללב ואין לי דרך להודות לך, על האדם המיוחד והמלא קסם שאתה, על המקצועיות ללא פשרות, על התשומת לב לכל פרט ופרט, על האנרגיות המטורפות שהבאת איתך לכל חלק מהיום המושלם הזה! אמאלההה תודה ענקיתתתת מעריכים, מכבדים, מעריציםםםם ואוהבים מלא מלא לירן ודור
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צחי יא אלוף! את צחי סגרתי ישר עם הצעת הנישואין, יצא לי לראות את העבודה שלו בחתונה של אחותי, את הוויביים הטובים וישר נדלקתי וידעתי שזה הצלם שלי! במקור היינו אמורים להתחתן ב18/6/20 אך דחינו את החתונה בשנה בגלל הקורונה, לאורך השנה צחי היה קשוב, מרגיע וחיכה איתנו ליום החתונה, ממש שותף לתהליך! חשוב לי לצייין שגם אני וגם בן זוגי לא מהאנשים שאוהבים להצטלם - אנחנו מהמצלמים, פחות אוהבים פוקוס ואור הזרקורים וצחי הוא בדיוק האדם שהיינו צריכים בשביל להשתחרר! מעבר לזה שהוא אוהב לצלם רגעים ולא "מהנדס תמונות ופוזות", האווירה שלו כל כך קלילה, גורם ליום לעבור בשלווה כיף וצחוקים, דאג להקליל כל סיטואציה מביכה של צילומים רומנטיים והצוות שאיתו הוא מגיע שיא החמודים, זורמים וממש מרגיש כאילו עברנו את כל היום עם חברים שצילמו! עוד בטרם יום הצילום הוא ממש שלח לי מפרט של הלוז היומי- ובכך ממש עשה לי סדר מה קורה באותו היום, וכשהוא הגיע אליי להתארגנות- האנרגיה תוך שניה עבברה לכיף, שחרור והנאה! הוא גרם ליום שלנו לנהיות מדהים והלוואי שיגרום גם לשלכם כי מעבר למקצועיות בתמונות ובוידאו הוא גרם לאווירה להיות הכי נעימה כיפית קלילה ומצחיקה שיש! אין עלייך וכמוך צחי, שרופים עלייך🤍🙏🏻 מצרפת תמונות שהוא צילם והתמונה האחרונה עם צחי המלך, תמונה שפשוט מראה איזה אדם מהמם הוא ואיזה אנרגיוווות!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צלם ואדם מדהים עם אנרגיות כיפיות! נהננו לבלות לצידו את יום החתונה! ממליצים בחום!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איך שראינו את צחי התאהבנו! הבנאדם פשוט מקרין שמחה, אושר ופאן בלתי רגיל. עשינו איתו צילומי זוגיות שיצאו מושלם! ביום החתונה היה פשוט כיף איתו, נתן לנו תחושת רוגע וצחוק בלתי פוסק והמלווים שאלו אותנו מאיפה הבאנו אותו כי זה ממש לא מה שהם מכירים מצלמים. אחרי 5 ימים כבר קיבלנו טיזר לתמונות וקיבלנו את התמונות לפני שבוע וחווינו את החתונה שוב ואת הכיף שהיה, תודה רבה צחי אין עלייך
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up