כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי במיה

דיג'יי במיה

תקליטנים
טלפון:0505329551
95
98 מתוך 100
לפי 38 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nitzanha   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
גייבי המלך! עשה לנו חתונה מדהימה. היה קשוב אלינו ולרצונות שלנו והקפיץ את הקהל!! ממליצה בחום!

אדל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
עוד לפני שסגרנו מקום להתחתן בו בדקנו עם במיה אם הוא פנוי בטווח התאריכים שרצינו. היה לנו ברור שהוא זה שהולך לתקלט בחתונה שלנו.
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו בעיקר מלא כיף! באמיה זורם, קליל, קורא את הרחבה ואותנו בשנייה! כיף!
הצג עוד

Aviad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
גבריאל ידוע ומוכר אצלנו בחברה באזור ירושלים
הצג עוד

idanav23   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אהלן שמי עידן, אני רוצה לספר על החוויה המדהימה שהיתה לנו עם גבריאל! הגענו לגבריאל אחרי שהיתי בחתונה שהוא תיקלט בה לפני כשנתיים. מכל החתונות שהיתי, זכרתי דווקא את הדי ג'יי הזה. לכן כשהתחתנו, לא חשבתי פעמיים. :) באנו לפגישה קצת חוששים, שכן מוזיקה בחתונה זה אחד הדברים הכי חשובים. כשישבנו עם גבריאל בחדר הקסום שלו בירושלים, מיד עבר כל החשש. ישבנו על כוס קפה והתחלנו לדבר. גבריאל, עם הקול המרגיע שלו, הקשיב בריכוז לכל מה שביקשנו. הוא רשם את הדברים ובמחשבותיו הוא החל לגבש בדיוק מי אנחנו ואיזה מוזיקה אנחנו רוצים. גבריאל נתן לנו תחושה של נינוחות ואת ההרגשה שאנחנו נקבע את המוזיקה שלנו והוא ידע לזרום עם זה ועם הקהל. אני ובת זוגתי הסתכלנו אחד על השניה בחיוך. ידענו שזה זה. הוא נתן לנו את מלוא הבטחון לדבר איתו ולהציק לו בזמנים שבין הפגישות, לחפור על שירים ולשנות דברים בדרך שרצינו. החתונה היתה מטורפת, עם מוזיקה מכל הגוונים. בדיוק מה שרצינו. כלל האורחים שהשתוללו ברחבה, דאגו לדבר איתי אחרי החתונה ולהגיד לי כמה שהמוזיקה היתה מושלמת. לגבי המחיר, הוא סביר ביותר וקיבלנו תמורה אדירה!! גבריאל, תודה לך על ערב מדהים שלקחת חלק גדול ממנו על כתפיך. אני והאורחים לא נשכח את זה לעולם. :) ולמי שקורא את זה ומחפש מישהו שירים את הקהל, יהיה קשוב ונינוח ובעל נסיון שבא לידי ביטוי- אל תחשבו פעמיים!!
הצג עוד

shanik98   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לבמיה (גבריאל :)) אחרי מפגש עם דיג'יי אחר שפשוט לא הקשיב לנו, וגילינו כמה זה יכול להיראות אחרת - מהרגע הראשון הוא פשוט שאל, הקשיב, התעניין והשמיע. והכל באווירה חברית ורגועה. פשוט נהננו מכל התהליך והדרך. למרות שהתקשינו לתת בעצמנו רשימת שירים וכו' הוא בנה בעצמו רפרטואר שירים מרשים שייצג בדיוק בדיוק אותנו (משירי ארץ ישראל והורה, למיינסטרים וטראש עכשווי ועד להיפהופ תימני). גם אנחנו וגם כל החברים הרגישו שזה ממש אנחנו, ממש טבעי אבל בעיקר ממש ממש כייף. כולם רקדו עד הרגע האחרון והחמיאו על המוזיקה ועל הדיג'יי. הוא מדהים!
הצג עוד

Oded   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גבריאל פשוט נסיך. לא יכולנו לקבל מוזיקה יותר מתאימה וטובה לאירוע שלנו. הרחבה היתה מטורפת והחברים ומבוגרים גם ממש נהנו. לא הפסקנו לקבל אחר כך מחמאות על המוזיקה. בעיקר ממליצים על האישיות והאדם - כי בסוף זה הכי חשוב, וגבריאל פשוט נפלא.
הצג עוד

joancopperfield2050   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
במיה (גבריאל הוא שמו האמיתי) היה הDJ בחתונה של הבת שלי, והיה פשוט נהדר. הוא ישב איתם מראש, התאים כמו כפפה להעדפות ולטעם המוסיקלי של הזוג והחברים שלהם - שלא הפסיקו לרקוד שעות ארוכות. התחשב גם בהורים ושם כמה דברים שביקשנו והזוג הצעיר אישר. ממש הקדיש לזה המון מקצועיות וחשיבה. לקראת הסוף הרגשנו איך הוא מכוון את החגיגה לסיום נכון וטוב ומרגש. לא חיפף לשנייה. ממש נתן את הנשמה וזה הורגש. בחור מיוחד שממש עשה לנו את החגיגה עם רחבת ריקודים מלאה.
הצג עוד

noyic1234   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
באמת שאין לי מאיפה להתחיל! הרחבה שלנו הייתה מלאה לאורך כל החתונה. הוא פשוט יודע מה הוא עושה. היו לנו אורחים ממגזרים שונים וכולם לא הפסיקו לרקוד! הוא פשוט יודע לעשות מוזיקה ונכון. היה לנו פשוט כיף! ולא הפסקנו לקבל מחמאות אחרי החתונה! מיותר לציין שכבר מהפגישה הראשונה גבריאל ידע לקרוא אותנו ולתת לנו תחושה נעימה וטובה. באמת שההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לזוג שחושב להתחתן זה את דיג'י במיה!
הצג עוד

noa158   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איזה כיף היה בחתונה שלנו והרבה מאוד מזה בזכות במיה! הבחירה הכי טובה בחתונה שלנו. כבר בפגישה הראשונה איתו היה לנו חיבור ממש, הוא ידע להתאים את המוזיקה בדיוק לנו, הקשיב לבקשות שלנו ופתח לנו את הראש לרעיונות חדשים ולמוזיקה מגניבה וכיפיית. לא היה אחד שלא אמר לנו איזה מוזיקה טובה הייתה בחתונה. הוא ידע בדיוק איזה שיר לשים מתי, מה גורם לאנשים לרקוד ומה מתאים באותו רגע ולגמרי זרם עם האורחים. אנחנו ממש ממליצים לכל מי שמחפש דיג'יי איכותי לחתונה שלו שילך על במיה- לא תתחרטו!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up