כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורן טסלר צילום

אורן טסלר צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:054-2444004
94
98 מתוך 100
לפי 38 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אורן מחברים שהוא היה הצלם וידיאו שלהם. אחרי שראינו כמה עבודות שלו, קבענו פגישה לצילום וידיאו וסטילס, כבר באוטו בדרך הביתה שלחתי לו הודעה שסגרנו! אורן היה שירותי, מרגיע, מקצועי וזמין לכל שטות ושאלה שהיתה לנו. את התמונות קיבלנו ערוכות תוך שבועיים! האלבומים והוידיאו יצאו מדהים. אנחנו בוודאות נמליץ לכל החברים שלנו שיתחתנו.
הצג עוד

maayandr31   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הראשונה ידענו שאורן יהיה הצלם וידאו שלנו! נתחיל מזה שהיה ממש כיף בצילומים עם אורן- הוא מקצועי, מצחיק, מרגיע וחושב מחוץ לקופסא. והכי חשוב- הסרט יצא פשוט מושלם!!! ערוך בצורה מקצועית, איכותית ודאגו לתפוס ממש את כל הרגעים הכי חשובים! (חתונה דתית) ללא ספק ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Ilit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להמליץ בחום רב על אורן טלסר האחד והיחיד שעשה לנו סרטון חתונה מהמם ביופיו!!! הסרטון ערוך בצורה מאוד מקצועית והאיכות של הוידיאו מדהימה!! כל מי שרואה את סרט ההיילייטס ממש מתלהב! בסרטון של כ-5 אורן הצליח לכלול כל כך הרבה אנשים ורגעים חשובים שבאמת הרגשנו שהוא מסכם לנו את החוויה. בנוסף קיבלנו גם סרטון ארוך שמאוד אהבנו וגם את כל החומרים המצולמים של החתונה כולל החופה. הכל פשוט מהמם! ובכלל, כל ההתנהלות מול אורן הייתה מעולה. אורן אדם מקסים שכיף מאוד להיות איתו וזה משדרג את החוויה כשיש סביבך אנשים טובים שאתה סומך עליהם בעיניים עצומות. עם אורן הרגשנו הכי בנוח ונהנינו איתו מכל רגע. ביום החתונה הוא הגיע כמה דקות לפני הזמן עם חיוך גדול, דאג לדעת מי כל האנשים שחשובים לנו, צילם את כ-ו-ל-ם ואפילו הצליח להרקיד קצת את אלה שבדרך כלל לא רוקדים. כשקיבלנו את סרטוני החתונה ממש שמחנו לראות כמה הבחירה שלנו הייתה מצוינת. ממש אפשר להרגיש בסרטונים את האווירה שהייתה ולחוות שוב את החוויה המדהימה הזו והכל בזכות אורן. ממליצים עליו בחום רב!!!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אורן טסלר מדהים!!!! דבר ראשון היה ככ נעים וכיפי ביום החתונה עצמו.. זה מוסיף ככ הרבה ליום הזה כסביבך אנשים כאלה טובים.. ואח"כ ערך לנו סרטים מקסימים שאפשר בעזרתם לחזור קצת ולהרגיש את הכיף והשמחה שהיתה.. זרם איתנו על כל השטויות שלנו.. תודה רבה רבה!! אסף ונעם
הצג עוד

ronyd61   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב13.06.18 ואורן היה צלם הוידאו שלנו בחתונה. נתחיל כבר משיחת הטלפון הראשונה שלנו עם אורן שהייתה נעימה ומצחיקה ומיד הורגש החיבור הטוב והבן אדם המדהים שהוא! כל ההתנהלות מולו מהשיחה הראשונה ועד לקבלת התוצר הסופי הייתה מדהימה! אורן נעים ומצחיק וסבלני ומקצועי ומסביר הכל ונותן הרגשה טובה! ביום של האירוע היה לנו כייף בטירוף להצטלם איתו (ושנינו אנשים שסולדים מתמונות מאוד) ואורן נתן לנו להרגיש בנוח בלי לביים אותנו יותר מידי ולעשות תמונות מלאכותיות. במהלך כל החתונה הנוכחות שלו הייתה כייפית ומקצועית בטירוף והוא לגמריי בא לעבוד וזה הורגש אפילו על ידי האורחים שלנו שהחמיאו לנו מאוד על בחירת הספקים ועל כך שהם היו נעימים ונוכחים! התוצר הסופי היה סרט היילייטס של 4 דקות ועוד סרט ארוך של 40 דקות וכמובן שקיבלנו מאורן את כל החומרים המצולמים של החתונה כולל החופה. הסרט היה ערוך מדהים עם זוויות צילום מטורפות יפות ומחמיאות והכי כייף זה שהוא הצליח לכלול בתוכו את כל האנשים שחשובים לנו- כל המשפחה וכל החברים שלנו קיבלנו ביטוי בסרט והוא הצליח לתפוס באמת רגעים מדהימים- מבטים שלנו ושל האורחים, חיבוקים, קטעים מגניבים שהיו ברחבת הריקודים, העיצוב של הגן והאווירה וכו', כך שהסרט באמת משקף את היום הזה וכל מה שהיה מיוחד ויפה בו. בקיצור אורן הוא פשוט מדהים מדהים מדהים!!! כל מילה שנגיד עליו תתגמד לעומת כמה מדהים מוכשר ומקצועי הוא!!!! ממליצים בחום!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אורן טסלר היה אחד הדברים הכי טובים שקרו לנו בחתונה זה אורן טסלר, מהבוקר כבר הסתובבנו כמו חבורה של חבר,ה שמכירים מלא זמן. האווירה, הקלילות, והכי הכי חשוב: התוצאה הסופית המושלמת. ממליצה בחום!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים כמה כייף להיות עם אורן ביום החתונה, פשוט תענוג אחד גדול קליל כייפי זורם תמיד מחייך ורואים שאוהב את מה שהוא עושה, ממליצה בחום! חבל שאי אפשר להעלות לכאן וידאו.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים צלם וידיאו מקצועי שיידע לתעד את כל הרגעים המהותיים, המרגשים והמצחיקים במהלך היום המטורף הזה אתם צריכים לבחור באורן טסלר. האיכות וההשקעה של הוידאו יאפשר לכם להביט אחורה עם חיוך גדול לאותו היום ולהיזכר במה שחוויתם. תודה על שליווית אותנו בהומור ובנעימות לאורך היום שלנו, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה. ממליצים בחום!!
הצג עוד

sapirweizman   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אורן היקר! אין לנו מילים להודות על העבודה המדהימה שעשית. החל מהאנרגיות הטובות שהבאת איתך ליום הגדול, הזרימה, הצחוקים והכל במינון הנכון.. ועד התוצאה המדהימה שיצרת עבורנו. אין אחד שלא מתפעל מהעבודה המדהימה שלך! ממליצה בחום ושניפגש בשמחות😉
הצג עוד

frankohailey28   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אורן היקר.והצוות המדהים!! עוד מהחתונה של אחי הגדול ידענו שמבחינת צלם אנחנו מסודרים. כמו תמיד ענית על כל הציפיות ומעבר. חוץ מהיותך צלם מוכשר ומקצוען אמיתי אתה אדם מדהים במיוחד, מלא בסבלנות ורוח טובה! ידעת לייעץ בכל נושא מהקטן לגדול ובעיקר להרגיע! אז כמובן שאנחנו ממליצים בחום לכולם כי אורן באמת מספר 1 בתחום וזו פשוט חוויה להיות לצידו ביום הכי מרגש בחיים! ניפגש בעזרת השם בברית!!😉 ג'יי והיילי 8.6.17, קסיופיאה❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up