כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אורי פולק | Uri Pollak

אורי פולק | Uri Pollak

צלמי סטילס
טלפון:0528307404
93
99 מתוך 100
לפי 51 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו עליו המלצה. נכנסתי לאתר והתאהבתי בסגנון שלו! יופי של צילומים ואחלה עריכה.
הצג עוד

Yahel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לחפש צלמים לאירוע שלנו, כל הצלמי סטילס שבדקנו איתם המליצו על אורי ותמר. חיפשנו מישהו שיעשה לנו סרטון שמשקף את האירוע בצורה הכי אותנטית, לא קיטשית, שלא תראה כמו שכפול של כל הסרטונים שכבר ראינו. כשהסתכלנו על התיק עבודות שלהם היה ברור לנו שמצאנו מה שחיפשנו. אחרי שיחה עם אורי הבנו שמדובר בבחור מקסים ומקצועי שהיה זמין בשבילנו לכל דבר. ביום עצמו של האירוע הוא השרה אווירה ממש כיפית וקלילה, הצליח לשחרר אותנו כי היינו קצת מובכים מכל הסיטואציה, ובכללי כל מי שפגש אותו באותו יום אמר לנו כמה שהוא מדהים. בהמשך קיבלנו את הסרטונים של החתונה, אורי היה פתוח מאוד גם לשינויים קטנים שרצינו, ועשה אותם במהירות, ככה שיצאנו עם סרטונים מדהימים ומרגשים שלגמרי משקפים את היום שלנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
60 מתוך 100
עבדנו מול אורי, לא יצא לנו להכיר את תמר.סגרנו על סרטון של היילייטס באורך של כ5 דקות.בסופו של דבר לאחר תיקונים שביקשנו אנחנו מרוצים מהסרטון הסופי שיצא.יש לציין שבפן האישי הייתה לנו פחות כימיה עם אורי, ולאורך יום החתונה עצמו קצת הרגיש שאין לו כוח, ובנוסף היו כמה הערות עוקצניות כלפי.
הצג עוד

Leor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בתכלס חשבנו כבר לוותר על וידאו לחתונה כי המחירים מטורפים אבל נטלי שור (צלמת) קישרה אותנו לאורי מאורי ותמר שאיתו היא עובדת מידי פעם ושהם צוות אדיר! וביחד הם היו מושלמים!!! תקשיבוווווו באמת שאיזה כיף היה לראות אותם עובדים!!
הצג עוד

Dorin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל אורי ותמר הגענו אחרי שהסתכלנו על אינסוף צלמי וידאו והמלצה אחת מדויקת מצלמת הסטילס שלנו. חיפשנו מישהו/י שי/תוכל להסריט את יום חתונתנו באופן טבעי (בלי בימוי) וכך "ייתפסו" בסרט הרגשות והתחושות שלנו ושל היקרים לנו מכל. ואכן, גם אחרי עשרות צפיות בסרטון החתונה, חייכנו מאושר ושמחה, בכינו מהתרגשות ורקדנו באהבה עצומה לצלילי השירים ברחבה. לאורך כל ההתנהלות מול אורי, הרגשנו ביטחון, רגישות ומקצועיות רבה (גם כשנאלצנו לדחות את החתונה בשנה בגלל הקורונה). ביום החתונה, הנוכחות של אורי אפילו הוסיפה עוד תחושות נעימות של שמחה וצחוק שמאוד סייעו להורדת המתח. הסרטון עצמו ערוך בטוב טעם, שנינות והשקעה- מזכרת ייחודית ומדויקת מיום כל כך מרגש.
הצג עוד

gilad.nh   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לאורי הגענו בעקבות צפייה בעבודות שלו ובעקבות המלצה חמה של צלמי הסטילס שלנו (מאמא צלמים). כל ההמלצות על אורי ותמר היו מדוייקות ואנחנו היינו מאוד מרוצים גם מהעבודה במהלך האירוע וגם מהתוצרים הסופיים. מהרגע הראשון שפגשנו את אורי היה לנו חיבור מעולה. בפגישה אורי הציע לנו את החבילות השונות ואנחנו בחרנו לרכוש את החבילה המורחבת שכוללת צילומים לאורך האירוע, עריכת סרט קצר וסרט ארוך. הוא היה קשוב לכל הבקשות שלנו לפני החתונה. נתן עצות טובות. דאג לעשות תיאום ציפיות ולבדוק איתנו מה חשוב לנו שיופיע בסרטים (וגם מה חשוב לנו שלא יופיע). הוא עזר לנו להעביר את השעות לפני החתונה עם חיוך גדול, יצר אווירה נעימה שפשוט היה כיף להצטלם איתה וכמובן גם סיפק שלל עצות לגבי הצילומים. הייתה לו כימיה מצויינת עם צלם הסטילס שלנו (מארק, ממאמא צלמים), וכמובן גם איתנו, כך שהצילומים לאורך כל האירוע עברו חלק ואפילו בכיף. הוא גם דאג לבדוק איתנו מה סוגי הצילומים והעריכה שאנחנו אוהבים יותר והתאים את הצילומים שלנו להעדפות, וכמובן גם דאג להתאים את המוזיקה והדרישות שלנו בעריכת הסרטונים (הקצר והארוך) בצורה מושלמת לסרט. מעבר לזה שהוא מקצוען ברמה הגבוהה ביותר בכל מה שקשור לצילום ולעריכה, הוא גם בן אדם מקסים, מסור מאוד לאירוע (ולזוג שהוא מצלם), מודע לצרכים (וללחצים) של הזוג שמתחתן וגם יעיל מאוד (את חומרי הגלם והסרטים הערוכים קיבלנו מהר מאוד ובהתאמה מושלמת למה שרצינו). בהחלט מומלץ.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מומלץ מומלץ מומלץ!!! לאורי ותמר הגענו במקרה דרך המלצה של חבר, ואיזה כיף שכך יצא. אורי מקסים, ההתנהלות איתו פשוטה, רגועה, כיפית ובדיוק מה שחיפשנו ביום שלנו... ראינו הרבה קטעי ווידאו שלהם לפני החתונה ולא האמנו עד כמה כבר הם יכולים לחדש. אז זהו... יש להם יכולת לקלוט את הזוג, בלי שאמרנו כלום קיבלנו סרטי חתונה מרגשים, מדהימים, ובדיוק בדיוק מה שרצינו! ביום חתונה, שהוא גם ככה גדוש, מלחיץ וארוך, אורי הוא בדיוק מה שתרצו לידכם....
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים תיעוד יוצא דופן של האירוע שלכם הגעתם לעמוד הנכון... כשחיפשנו צלמי וידאו, רצינו מישהו שיהיה לנו חיבור איתו. שינעים לנו את היום, ושיתעד את האירוע שלנו בצורה הכי טבעית ולא מאומצת שיש. אורי ותמר פשוט עונים על כל הקריטריונים. אורי, מעבר לעובדה שהוא צלם מוכשר בטירוף הוא פשוט בנאדם מקסים ומגניב- היה לנו כל כך כיף איתו במהלך כל היום, החל משלבי ההתארגנות ועד לשעות הקטנות של הלילה. תמר- ערכה את החומרים בצורה כל כך יוצאת דופן באופן הכי חיובי שיש- צריך כישרון גדול בשביל זה. הרגעים שנתפסו במצלמה ובעריכה היו פשוט טבעיים ונכונים. התוצאה הסופית הייתה בדיוק מה שרצינו. פשוט מרגש אותנו לצפות בסרטונים כל פעם מחדש. אורי ותמר- תודה שיצרתם לנו זיכרון מושלם מהאירוע שלנו. רואים שאתם אוהבים את מה שאתם עושים. המלצה ענקית!!!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהחלטנו לבחור צלם וידאו, היה ברור לנו שהסגנון צריך להיות שונה- שנרגיש בנוח, שהצלם לא יביים אותנו ושהסרטונים הערוכים יהיו אנחנו- מצחיקים, מתרגשים, אינטימיים וצבעוניים. ראינו טיזר מחתונה אחרת של חברים והבנו שאורי ותמר הם הבחירה המצויינת! אורי מסתתר מאחורי המצלמה- כמעט ולא מרגישים בו מחד, ומאידך - הוא מומחה בשבירת שתיקות מביכות. ותמר היא אשתו, שאח''כ אוספת את שלל הקטעים ועורכת מהם סרט מדהים- שמכיל ומקיף את כל האירוע, כל החברים, וכל הרגעים המוצלחים לצלילי הפסקול המושלם, שעושה חשק לצפות בו בלופ בלתי נגמר. אל תוותרו על זה!!!
הצג עוד

papulke   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
היי, אין לכם מה להתלבט יותר! הגעתם לעורכת וצלם הכי טובים שיש!!!!! הצילום וידאו היה חשוב לי מאוד ועברתי על אתרים של מלא מלא צלמים וברגע שהגעתי לאורי ותמר החיפוש הפסיק מידית. מעבר לכך שהסרטונים שלהם מדהימים מבחינה ויזואלית והעריכה משובחת, מה שהכי כבש אותי בהם זה שהסרטונים הרגישו אמיתיים, מיוחדים ומרגשים. וזה בדיוק מה שחיפשתי. לצערנו לא פגשנו את תמר אבל אורי פשוט בנאדם אדיר! מאוד חששנו מהצילום כי שנינו שונאים ממש להצטלם.. אבל אורי גרם לנו להרגיש ממש בנוח ובאמת שנהננו ממש מהחוויה הזו! הכל היה באווירה כיפית, מצחיקה ורגועה ביותר. היה לנו ממש כיף איתו והרגשנו שהוא פשוט חבר טוב שהגיע לחתונה ובמקרה מצלם אותנו :) לפני כמה ימים קיבלנו את הסרטים והם יצאו לא פחות ממושלמים!!!! צילומים יפיפיים ומתוחכמים, עריכה רגישה וגאונית. למרות שידענו כמה הם מוכשרים, הם עדיין הצליחו להפתיע אותנו! בקיצור.. אין לכם מה להמשיך לחפש. תהנו :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up