כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שי דרויק

שי דרויק

צלמי וידאו
טלפון:052-5216632
95
99 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה בחירה נהדרת! כמה אנחנו שמחים ששי היה צלם הוידאו בחתונה שלנו!! אל שי הגענו בעקבות רשימת המלצות של צלם הסטילס שלנו, ולאחר שראינו מספר עבודות שלו מחתונות עבר ידענו שאנחנו חייבים שהוא יהיה צלם הוידאו בחתונה שלנו. מעבר לעובדה שהבן אדם סופר מקצועי, היה לנו כל כך כיף איתו ביום החתונה. מההגעה למפגש בשלבי ההתארגנות, צילומי החוץ, הצילומים באולם, קבלת הפנים וכמובן הריקודים הייתה אווירה מצוינת המון בזכותו של שי. הוא גרם לנו להנות בכל רגע ולהרגיש הכי טבעי שיש. קיבלנו כבר את סרטון ההיי-לייט ואנחנו יותר ממרוצים! יצא פשוט מדהים. תעשו לעצמכם טובה ענקית ותסגרו איתו כמה שיותר מוקדם, לא תתחרטו!
הצג עוד

Ziv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שי הגענו דרך צלמת הסטילס שלנו וברגע שראיתי סרטונים שלו התאהבתי והיה לי ברור שהוא זה שיצלם בחתונה שלנו... ואיזה מזל שהייתי ככ בטוחה בזה כי צדקתי :) הסרטים יצאו מדהימים ומעבר לזה שי פשוט בא עם אנרגיות מדהימות ליום של החתונה מה שהיה לי ככ חשוב!
הצג עוד

Raya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל שי אחרי שקיבלנו עליו המלצה חמה מצלם הסטילס שלנו. הסגנון שלו קלע בול למה שרצינו, גם מבחינת הצילום וגם מבחינת האופי שלו. יום החתונה עבר בצורה קלילה הרבה בזכות ההומור של שי והכימיה המצויינת שהייתה לו איתנו ועם שאר הצלמים. מאוד אהבנו את התוצרים שקיבלנו ממנו (סרטון היילייטס + סרט ארוך של כמעט 50 דקות) ואנחנו ממש שמחים על הבחירה בו. ממליצים בחום!
הצג עוד

Dave   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את שי הכרנו דרך סרטונים של מכרים מהפייסבוק והרבה לפני שהתארסנו החלטנו שביום שנתחתן שי יהיה צלם הוידאו שלנו. זכינו להכיר בן אדם מקצועי, יצירתי וחבר מדהים, התמורה שווה שווה שווה את המחיר, מבטיחים שתצאו מרוצים כמונו :)
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשי לאחר שראינו את העובודות המעולות שלו. מאוד התחברנו לסגנון שלו. שי הוא נהדר כצלם וכאישיות - מקצוען, זורם וגם מצחיק :) הייתה לנו כימיה מעולה ואנחנו שמחים על הבחירה בו כצלם הוידיאו בחתונה שלנו.
הצג עוד

Nikol   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שי המדהיםםםם!!! פשוט מדהים כמה כשהציפיות גבוהות יש עוד לאט לעלות! הגענו לשי בהמשך לצילומים של חברים טובים שלנו, מאוד אהבנו את הסגנון , האיכות , הסופר סלאוו מוושן;) סופר מקצועי ובנאדם מדהים 😍 סרטון ההייליט שלנו למי שרוצה https://vimeo.com/283522768
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שי הקסם!! לשי הגענו דרך המלצה ובדיעבד זאת הייתה אחת ההמלצות השוות שקיבלנו. מהפעם הראשונה שנפגשנו היא חיבור טוב והבנו שהוא קולט את הראש שלנו.. ביום עצמו הוא הגיע והיה חיבור טוב אלינו, לחברים שהיו איתנו ולצלמי הסטילס, שלנו זה היה ממש חשוב! הייתה אוירה טובה, לא היו הפעלות "מאולצות", אלא פשוט כיף ורגוע. מבחינת התוצרים אז לשי מאוד חשוב שהקליפים יגיעו כמה שיותר מהר ושנאהב את מה שיצא :) איש מדהים ומוכשר בטירוף, מומלץ בחום!!
הצג עוד

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רצינו להגיד לך תודה ענקית על המאמץ המטורף שהשקעת בחתונה שלנו :) כייף גדול שהיית לצידנו ביום הגדול שלנו. היית מקצועי, איכפתי ובעל מוסר עבודה גבוה. יש לך ניסיון רב וכישרון מדהים בתחום הצילום הוידאו יצא מושלם. נתת את כל כולך ועשית הרבה מעבר למה שציפינו. היה לנו מקרה לא כך כך נעים בחתונה, שצלמי הסיטליס הבריזו לנו, ושי ממש עזר לנו, הוא הוציא עוד מצלמה בנוסף לוידאו ופשוט התחיל לצלם אותנו במקביל גם וידאו וגם סטילס ליווה אותנו עד שצלם מחליף אחר הגיע. הוא הצליח לשמר לנו זיכרון מההכנות לקראת החופה, צילומי חוץ, היה יום מאוד חם שיא הקיץ ועדיין הוא עשה את הכי טוב שלו כדי שיהיה לנו לא רק וידאו סופר מושקע אלא גם מזכרת של תמונות מהממות. עשית מעל ומעבר ושוב תודה ענקית!!!!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מה אפשר כבר להגיד על שי המדהים שעוד לא נאמר ?! אדם עם אנרגיות אליפות, מצחיק, יודע איך לעשות את היום הקסום שלנו לקסום אפילו עוד יותר! הוא ורועי (צלם הסטילס) השרו לנו כזו אווירה נעימה ומצחיקה, תפסו מלא רגעים אותנטיים ולא מבויימים וידעו איך להוציא אותנו הכי טוב תוך כדי שהם מאפשרים לנו לשמור על טבעיות וכיף (כל כך הרבה תמונות שלנו הן כשאנחנו נקרעים מצחוק). שי הוא באמת קסם אמיתי, ממליצה עליו בחום רב לכל מי שמחפש את התיעוד הכי טוב, הכי טבעי והכי קסום של האירוע שלו. אלפי תודות, מעריצים אותך ! ❤️
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
זה התחיל מהמלצות רבות על שי דרויק כצלם וידאו לחתונה עד שהרמתי אליו טלפון כדי לקבוע פגישה , להתייעץ לראות עבודות שלו, הגענו לפגישה ומפגישה מקצועית של חצי שעה היא הפכה לפגישה חברית של שעתיים וחצי שלוש עם הרמת צייסרים והמבורגר נחמד😂 בכל אופן אני יכולה להגיד ששי צלם מוכשר , משקיע ומצחיק הוא היה חלק מהכיף שלנו באותו היום, עשה לנו את היום מצחיק וזורם, ולבסוף התוצאה הייתה פשוט מושלמת, לא מפסיקים להחמיא לנו!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up