כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלו אלמוג
93
99 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו! איזו בחירה. הגענו לשלו דרך המלצה חמה מחברה והיה לנו ממש חשוב לבחור במישהו שנרגיש איתו בנוח בסיטואציה המאוד לא טבעית הזאת ויתעד את הרגעים הכי מרגשים בחיים שלנו. כבר מהפגישה הראשונה עם שלו - היה לנו ברור שהגענו למקום הנכון. בקלילות ובמקצועיות ובאווירה נעימה הרגעים האלה הפכו ממביכים למאוד מאוד כיפיים ומשמחים. והתמונות - הן מדברות בעד עצמן....
הצג עוד

adir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שלו מקצוען לא נדחף, מורגש רק שצריך. וויבים טובים והכי חשוב לא מנסה לדחוף ולנצל את הזוגות.
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשלו דרך המלצה מחברה ולאחר שראינו באינסטגרם שלו שהוא פשוט מצלם מהמם ואת הרגע! ומאוד התחברנו לזה. שלו והצוות שלו סופר מקצועיים וזרמו איתנו בכל מה שביקשנו. מעבר לזה הוא גם סופר אנושי, מצחיק וזורם ופשוט היה כיף להעביר איתו את כל היום הזה באוירה טובה:)
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
דור ואני התחתנו בחתונת קורונה קטנה ואינטימית אבל לא ויתרנו על צילום איכותי עם הצוות שסגרנו במקור. שלו אלמוג עשה עובה מעולה! האווירה לאורך כל היום הייתה כיפית, נינוחה וזורמת. בגלל שהייתה חתונה קטנה, שלו היה צלם הסטילס היחיד ואיכשהו הצליח לתפוס כל רגע וכל זווית, כאילו יש לו 4 ידיים ו5 מצלמות. יש לשלו יש עין מדהימה ויכולת לתפוס את התמונה המושלמת ואנחנו כל כך מרוצים מהבחירה שלנו! עוד נקודת בונוס היא שקיבלנו את התמונות ממש מהר! אנחנו סופר מרוצים וממליצים 💕🙌🏻
הצג עוד

idanboucai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שלו צילם בחתונה של אחותי, ואצל זוג חברים. ידענו שהצילום שלו איכותי ונפגשנו איתו מיש כשסגרנו תאריך. הפגישה הייתה קלילה, ולאורך הזמן עד האירוע שלו היה זמין להתיעצויות של לו״ז, התלבטויות לגבי צילומים וכו. ביום החתונה שלו ועידן (וידאו) היו מאוד קלילים, הצילומים זרמו ובאירוע עצמו צילמו מלא תמונות שוות!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שלו המקסים פשוט היה סבלני וקשוב במשך כל התהליך, שמחים שבחרנו בו. לא הפסיק לרוץ ולצלם כל הערב עדיין לא קיבלנו את התמונות אבל יום אחרי כבר שלח לנו טעימה קטנה. הרים לנו את האירוע ברמה והיה בחירה מצויינת.
הצג עוד

Valeria   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
מאוכזבים מאוד!!! שלו היה הצלם הראשון שפגשנו, סיכמנו שנפגוש צלם נוסף ובנתיים הוא ישריין לנו את תאריך החתונה, ובמידה ויהיה זוג נוסף שיבקש את התאריך הוא יפנה אלינו כדי שנתן לו תשובה מיידית, לאחר שבועיים נאמר לנו שהוא כבר סגר עם זוג אחר והוא בטעות שכח מאיתנו. מאוד שמחים שלא סגרנו איתו, והצלם השני התגלה כבחירה הרבה יותר נכונה ומוצלחת.
הצג עוד

shir7700   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שלו התותח שהגיע עם צוות של מקצוענים שבסוף היו שיחת הערב! כל האורחים עפו על השירות המדהים שלהם, הוא והצלם הנוסף שהגיע איתו ליוו לאורך כל היום, הרגיעו, הצחיקו ובעיקר הפכו הכל חוויה שהתרגמה לתמונות הטובות ביותר שיכלנו לבקש. לוקישניים מדהימים ורומנטיים, אווירה מגניבה צעירה ומיוחדת, וחוויה בלתי נשכחת. זה האיש לצילום טבעי רומנטי ומקסים.
הצג עוד

yaelmasri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אמנם לקחנו את שלו בתור צלם מגנטים אבל הוא היה מדהים ומקצועי ויצאו תמונות אש! שלו מוכשר ושירותי, נעים להיות בסביבתו ! מומלץ בחום!!

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
אל שלו הגענו דרך איזיווד, שלו לאורך כל היום היה מאוד מקצועי ולא ביים אותנו כמעט בכלל. התמונות יצאו כיפיות ובעיקר אמיתיות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up