כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מיכל ברטוב

מיכל ברטוב

איפור כלות
טלפון:0523622206
95
99 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל המהממת! סופר נעימה, סופר סבלנית וסופר מקצועית ❤️היה לי ערב מקסים שהתחיל מצהריים רגועים ומהנים.. בנוסף עבודת איפור מושלמת ועדינה בדיוק כמו שרציתי! ממליצה בחום עם תעודות(:
הצג עוד

matan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מיכל מוכשרת מאוד. עשתה בדיוק מה שבקשתי, איפור ושיער שכמעט ולא רואים שעוצבו. שיער טבעי ואיפור טבעי עדין עדין. אבל מעבר להכל מיכל פשוט מקסימה. מוסיפה רוגע ונחת ליום המלחיץ. מכילה וקשובה ואלופה. לא הייתי בוחרת אחרת
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי למיכל דרך חברה שהייתה מאוד מרוצה ממנה וגם אני יצאתי מאוד מרוצה !שהסברתי לה מה אני רוצה, היא ישר קלעה בצורה מושלמת, הקשיבה לכל פרט ופרט שהיה לי חשוב. לא היה לי ספק שאני בידיים טובות.. מיכל מאוד מקצועית ובנוסף לזה היא מקסימה, משרה אווירה נעימה והיה לי כיף לבלות איתה ביום החתונה. ממליצה בחום !!!!
הצג עוד

ataranewberger   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אם אתן מחפשות מאפרת מקצועית שנעים לעבוד איתה, מיכל ברטוב היא הכתובת! בחרתי במיכל אחרי לא מעט חיפושים למאפרת מקצועית. מצאתי שלרוב המאפרות היה סגנון רועש ומאולץ. כשראיתי את הסגנון העדין וטבעי של מיכל, הלכתי על זה. מיכל אפרה אותי בצורה מהממת, וגם עשתה את התסרוקת שלי. היא הייתה קשובה לכל ביקוש שהיה לי, והתוצאה היתה מאוד מאוד מספקת :) מיכל הגיעה לחתונה שלי ועשתה עמדת ציור פנים בשביל האורחים. המבוגרים בסופו של דבר נדלקו על זה אפילו יותר מהילדים, וקבלתי המון מחמאות מכל האורחים על עבודתה המצוינת. הבחירה שלי במיכל היתה הבחירה הנכונה, ואני ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל ברטוב היא הרבה יותר מ"עוד ספק" שצריך לסגור לחתונה. בשבועות שקדמו לחתונה שלי, ובעיקר ביום החתונה עצמו, הרגשתי שהיא הפכה ממש לחלק מהמשפחה! היא אכפתית ומסורה בצורה יוצאת דופן! בימים שלפני החתונה היא ליוותה אותי בהתרגשות ובלחצים, והייתה זמינה גם בשעות לא הגיוניות להתייעצות "דחופה" על גוון האודם.... ממש הרגשתי שהיא מתרגשת איתי! היא הייתה שם להזכיר לי לשתות הרבה מים בשביל עור הפנים או לחפוף בלי מרכך בשביל לייצב את התסרוקת.... היא הציעה עוד פגישת נסיון ברגעים שבהם פתאום איבדתי בטחון.... ביום החתונה עצמו היא הגיעה למקום ההתארגנות עוד לפניי! כשהגעתי, כל הציוד היה ערוך ומוכן, הלו"ז היה מתוכנן היטב, נעשתה חשיבה על כל פרט קטן, וידעתי מיד שמדובר במקצוענית. הבוקר תקתק בכיף, כל המלוות ואני הספקנו להיות מוכנות בזמן ליציאה לצילומים, בלי לחץ ובלי בלת"מים מיותרים. גם המאפרות שהביאה איתה לתגבור היו מקצועיות, נעימות ושרותיות ביותר! מיכל הגיעה גם לחתונה עצמה (חלומה של כל כלה....מאפרת צמודה....). היא הייתה בזווית העין שלי בדיוק בכל הרגעים שהרגשתי צורך, תיקנה לי את האיפור, אחרי החופה פיזרה מעט את התסרוקת, תפרה לי את השובל של השמלה כדי שלא יפריע בריקודים -עשתה כל כך הרבה מעבר להגדרת התפקיד היבשה שלה!! על רחבת הריקודים מיכל עשתה לנו עמדת ציורי פנים מדהימה, האורחים עפו על הרעיון והרחבה הפכה תוך דקות לאירוע פורימי, מקושט וצבעוני. מיכל יצירתית, מוכשרת ומקצוענית. היא גרמה לי להרגיש מהממת ומיוחדת, ועשתה הכל בדרכה הרגועה והמרגיעה. תודה רבה על הכל מיכל!!!
הצג עוד

Lina   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
Michal is a friendly, patient and very talented and professional make-up artist. We first met a few months before my wedding for a trial, where she tried what kind of make-up and hair-style would suit me best. She was very patient and tried many different hair-styles, until we found the best one. On the wedding day, she did the make-up and hair for me and my mom (who doesn't speak Hebrew and little English, but they still managed to communicate), and it looked great and earned us a lot of compliments :) I can absolutely recommend Michal!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיכל דרך חברה מהעבודה. יצא לי להכיר בחורה מאוד מקצועית, סבלנית ומשקיענית. קיבלתי מחמאות חמות כל ערב החתונה על האיפור ושיער, ויצא לי לקבל כמה טיפים טובים גם ליום יום שאחרי החתונה.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל בחורה מקסימה, נעימה ומרגיעה. ביום מלחיץ שכזה הבינה את הצרכים שלי והייתה מאוד רגישה, גמישה וסבלנית. ניסינו קונספט מסויים ולא הרגשתי נוח איתו והיא שינתה למשהו שהתאים. הרגשתי מעולה בזכות האיפור המחמיא שהחזיק בצורה מושלמת כל הערב וקיבלתי הרבה מחמאות. יצאו גם תמונות יפות. ממליצה בחום ומחכה לאירוע הבא שבו אזדקק למיכל.
הצג עוד

Corry   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הרווחתי. מיכל היא חברה טובה, ככה שלא היתה לי התלבטות בכלל. ביום האירוע מיד הרגשתי בטוחה בידיים של מיכל, היה ממש נעים ורגוע להתארגן ביחד אפילו ב6 בבוקר! האיפור יצא יפה יותר ממה שדמיינתי והחזיק מעמד לאורך כל החתונה, הנשיקות והריקודים בלי צורך בתיקונים גם עד הלילה. לא הפסקתי לקבל מחמאות. סופר ממליצה!!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל המקסימה, סרקה את אימי, אחותי ואותי ביום חתונתי לפני כחודש. ממליצה בחום, מקצועית, נעימה, קשובה ובהחלט נותנת הרגשה של "הכל בשבילך"! תודה רבה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up