כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אדמה מפיקים
95
90 מתוך 100
לפי 52 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק המפיקים הכי טובים שיכולנו לבקש! אחרי שפגשנו מספר מפיקים שלא התחברנו כל כך פגשנו את ניר שמהרגע הראשון היה הכי מקצועי, כנה ונחמד שפגשנו. מהרגע הזה, כל דבר שרצינו הפך למציאות. יחד עם גל שמנהלת את האירועים, מצאו לנו את הספקים הכי טובים שתואמים לתקציב שלנו, השיגו לנו מחירים טובים ועזרו לנו לעצב ולהרים את האירוע לפי הטעם שלנו בצורה הטובה ביותר. לאורך כל ההכנות הם היו זמינים כל הזמן ועשו את העבודה בכיף בנעימות ובהרבה צחוקים והומור. באירוע עצמו בכלל אין מילים להתנהלות שלהם, הם דאגו לכל פרט קטן כולל לדאוג לנו ולמשפחות למים גם באמצע הריקודים. הרגשנו שאנחנו יכולים להיות רגועים ונינוחים ובאמת להנות בלי להתעסק בשום דבר אחר ובזכותם היה לנו מושלם! ממליצים בחום
הצג עוד

Netta   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניר וגל המפיקים הכי מדהימים שאפשר לבקש. אין לנו מילים להסביר איזה אירוע הם עזרו לנו להרים, בפשטות זרימה ונינוחות במשך כמעט שנה. אין מקצועיים כאלו ובאמת אין לנו דבר רע לומר. קיבלנו פידבק אינסופי על אירוע מדהים וזו היתה גם החוויה האישית שלנו. ממליצים בחום גדול מאד!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל תבחרו באדמה. החלטנו לעשות חתונת שטח ביקבוץ והיינו אבודים לגמרי עד שאמרו לי - רק אדמה יעשו לך אירוע ברמת סופית.ישר התקשתרי וכבר הבנתי שמצאתי את האמא והאבא של האירוע שלנו. ניר וגל שהיו איתנו לאורך הדרך הכי רגועים, אדיבים וסבלניים שיש. הרימו לנו אירוע שאנשים לא מפסיקים לדבר עליו. הביאו ספקים שכל אחד יותר מפציץ מהשני ויצרו חיבור כלכך מושלם בין כל פרט ופרט שאנשים נכנסו לחתונה ופשוט זרחו. תסמכו עליהם בעיניים עצומות כי הם באמת יודעים מה הם עושים, תנו להם להוביל לכם את האירוע ותהיו בראש שקט. במהלך האירוע כל דבר שהייתי צריכה עוד לפני שהבנתי בעצמי גל הבינה אותי מרחוק ודאגה לי וכך גם עם המשפחה. חברת הפקה של אלופים שהניסיון והידע שלהם מורגש בכל צעד שהם עושים. הבחירה הכי חשובה והכי נכונה שעשינו בחתונה שלנו!
הצג עוד

Dalia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
The best decision, getting married with Adama! They took every single detail into consideration. We only knew we wanted to have a nature wedding but no more specifications, and they gave us all the recommendations for the providers (the best ones). Our families are form Israel and from abroad, and everyone felt comfortable through the organization and the they of the wedding. THANK YOU NIR AND GAL FOR THE MAGICAL NIGHT!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אין לא היה ולא יהיה כמו ניר! הפקה מושלמת שנוצחה על ידי ניר וגל מאדמה. אין ספק שמדובר באנשים הכי מקצוענים שיש, שמכירים את כל הספקים בתעשיה מה שאיפשר לנו לקבל המון מידע על כל ספק החל מטווחי מחירים, איכות, התאמה לסגנון האירוע שלנו. הניסיון והמקצועיות היו ניכרים לאורך הדרך. אנחנו קיבלנו שקט נפשי מאוד גדול מהבחירה בניר ואדמה ואנחנו סופר סופר ממליצים עליהם!
הצג עוד

Leor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו ידענו שאנחנו רוצים להתחתן בשטח ולא ידענו מאיפה בכלל להתחיל. מהמלצות פה בקבוצה הגענו לחברת ״אדמה״ שבאמת שאין מושלמים מהם 🙌🏼 ניר וגל ליוו אותנו כל הדרך, היו שם לכל שאלה או חרדה שצצה ואפילו התנהלו עם ההורים שלנו כמו מקצוענים 💪🏼
הצג עוד

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ADAMA made our wedding the best experience we could ever have. Thanks to them everything was better than we could have ever imagined. They are professional, fun and most importantly understand exactly what the bride and groom want. They also have the best recommendations for service providers (catering, DJ, photographers, etc). The day of the wedding Gal and Nir transmitted great energy, they were calm and extremely organized. Thank you so much for making this day perfect and unforgettable. I recommend ADAMA to anyone that wants a unique and unforgettable wedding.
הצג עוד

dinigury   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לקחת את אדמה להפיק לנו את החתונה היה ללא ספק ההחלטה הכי טובה שעשינו באירוע שלנו! וואוו וואוו.. אין לנו מילים.. ניר ליווה אותנו לאורך כל הדרך ובהמשך גם גל היקרה הצטרפה אליו, הם היו פשוט מדהימים, אדיבים, נעימים והכי אכפתיים שיש - הייתה תחושה שהם רק רצו להגשים לנו את החלומות ועזרו לנו להוציא את המיטב מכל מה שניתן בדרך ובצורה הטובה ביותר. באירוע עצמו ניר וגל ראו אותנו מבלי מילים, הבינו את תחושותינו ופעלו בכל רגע נתון כדי להרגיע, לשמח ולהקל על התחושות ולהפוך את הכל להכי שמח וטוב שניתן.. הם ראו הכל והיו בכל הפרטים הכי קטנים! בקיצור זכינו בענק.. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות ותשבוחות על החתונה והניהול שלה בפועל וזה הכל בזכותם! אין לנו מילים להודות.. כל מי שרוצה חתונה אחרת, קסומה ומיוחדת במינה - אין מה להתלבט.. אדמה יגשימו לכם את כל החלומות!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טוב מהסוף להתחלה- אם החלום שלכם זה חתונת שטח, תחסכו טלפונים למפיקים אחרים ותתקשרו לניר. אין ספק שבחתונת שטח המפיק זו הבחירה הכי חשובה ובחרנו מצוין. ניר הוא פשוט בנאדם זהב, אוזן קשבת ויותר מהכל- מקצוען! הוא היה הכי כנה וישר איתנו שאפשר, זרם על כל הרעיונות שלנו ומצד שני ידע להגיד לנו מה כן מיותר ואיפה אפשר לחסוך כסף, עזר לנו לבחור ספקים פשוט מצוינים ושורה תחתונה- כל עצה שלו שווה זהב.
הצג עוד

Ami   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לכל אלה שקוראים רק את הכותרות: אם אתם רוצים חתונה מושלמת בלי טיפה של דאגה, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ויחס אישי מהנדירים שתמצאו, אדמה הם הכתובת! את אדמה פגשנו בימי טרום קורונה. אחרי שחרשנו את הארץ בניסיון למצוא את ה לוקיישן המושלם. בסוף מצאנו אותן 700 מטר מהבית, מטע מדהים בין כרמים ושדות בלב בנימינה. אז ניר נכנס לחיינו. האירוע נקבע ל 19.6.2020, כשהיינו צעירים ותמימים וחשבנו שכלום לא יעצור אותנו. ואז החלה הקורונה, דחינו את החתונה לא פחות מ 4 פעמים (!!) וניר היה איתנו לאורך כל הדרך. מעודד, אופטימי, משפחתי. גם כשרצינו להחליף לוקיישן לחתונה קטנה, ניר ושי (השקט אך מדהים לא פחות) היו איתנו, להפיק ולהרים. בסוף גם זה לא צלח. אז חיכינו וחיכינו וחיכינו, התחסנו וחיכינו עוד קצת עד שהתחילו האירוע שוב, קבענו תאריך ל 23.7.21 יש לציין שאני לא הייתי אופטימית בכלל ורק ניר אמר לי כל הזמן "את תראי שהאירוע יתקיים ובסוף יהיה חיבוק גדול שלנו" חודש לפני החתונה בנימינה נכנסה לסגר, ניר לא התרגש, אמר לי לסגור את הטלוויזיה ולהתרכז בחתונה. הגענו ליום, ואיזה יום זה היה!וואווו! קמנו בבוקר ולא היתה לנו דאגה אחת על הלב, ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות, הכי איכותיות ומקצועיות בסטנדרט שלא קיים בארץ. האירוע מההקמות ועד הפירוק התנהל בצורה מופתית! ניר וצוות הזהב שלו ליווה אותנו כל הזמן, תידרך לפני החופה, דאג לכל מה שהיינו צריכים, וגם למה שלא ידענו שהיינו צריכים, מטפל בספקים,שואל כל הזמן אם הכל בסדר, מכווין אותנו באירוע שניתן חלוקה נכונה של הזמן כי החתונה עוברת בטיל! כל פרט אפילו אם שתינו מספיק. הזוי ומדהים. לסיכום, היתה חתונה מושלמת, מעבר לחלומות ולציפיות שהיו לנו. היה שווה כל דקה שחיכינו (אחרי הכל היה לנו שנה וחצי לדייק את האירוע.. 😜) אין מספיק תודות לאדמה ולניר שהיה חלק ענק בחיים שלנו בשנה וחצי האחרונות, זה לא מובן מאליו וההמלצה הזו היא מכל הלב. האירוע הוא קצר וצריך להיות מלווה בידיים מיומנות. זכינו בכאלה בדיוק! קיצר רוצים שוב פעם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up