כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ברי צילום

ברי צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723939905
98
99 מתוך 100
לפי 382 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
ברי צילם בחתונה של חברה שלי והיה לי ברור שאותו אני אבחר ליום החתונה שלי. לא חיפשנו עוד ספקים בתחום והבחירה שלנו בו התבררה כנכונה ברגע שהוא הגיע.ברי מלא באנרגיות, מצחיק וכיפי, משרה אווירה טובה ואי אפשר שלא להתחבר אליו. בתור זוג שלא אוהב ולא יודע להצטלם ברי והצוות שלו פשוט הפכו את כל החוויה הזאת לכיפית ונעימה ויצאו לנו תמונות מושלמות.בכי חשוב התמונות הגיעו כבר יום אחרי שזה כל כך לא מובן מאליו. כל התהליך גם לפניי היה קליל והוא היה זמין בשבילנו לכל דבר!
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
ברי נכנס כמו רוח סערה הגיע באנרגיות הכי מדהימות שיש בן אדם מדהים והצוות שלו מושלם החוויה איתו הייתה ייחודית ומהממת צוות מקצועי , מכיל, קשוב התוצאות מדברות לגמרי בעד עצמן התאהבנו בברי והצוות שלו מהרגע שנכנסו בדלת
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ברי צלם תותח!!!!מקצועי ועושה אווירה ממש טובה בצילומים.קליל וזורם עם כל שיגעון שקפץ לי.לאורך כל הזמן שלפני הארוע היה תמיד זמין.אנחנו זוג שלא אוהב/ יודע להצטלםוהתמונות יצאו סוף !!!בזכות האווירה הקלילה והמצחיקה של ברי והצוות שלו יום החתונה שלנו היה בלתי נשכח.
הצג עוד

TheNoa4444   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אלוף אלוף אלוף!!ברי לא בא רק כדי לצלם הוא מביא איתו אווירה, צחוקים ושמחה, וזה פידבק שקיבלנו גם מהאורחים וזה כל כך לא מובן מאליו!! הוא מקצוען ומוכשר ברמות ותופס את הרגעים הכי יפים ומרגשים לאורך כל החתונה. אין מרימים כאלה, הקליל את הצילומים והוציא מאיתנו את המקסימום! התמונות יצאו מטורפות ואנחנו מאושרים שבחרנו בו ♥️
הצג עוד

RR   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואוווווו ברי צילם חברה שלנו וכבר אז אמרתי שאני רוצה אותו לחתונה!!אין צלמים כמוהו ויותר מזה אין אנשים כמוהו!!בא עם ים של אווירה ,אנרגיה !!שם לב לכל פרט קטן ועם ים של סבלנות !!הצחיק אותנו וגרם לנו פשוט להנות מהיום הזה בטירוף!!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שמנו עין על ברי ורפאל עוד מלפני שלוש שנים כשצילמתם בחתונה של חברים.. וידענו שאותם אנחנו רוצים.מהרגע שהם נכנסו בהתארגנות הייתי רגועה כי ידעתי שאני בידיים טובות.הם הקלילו את האווירה, הרגיעו, ליוו, לא לחצו ולא הלחיצו, פירגנו ובעיקר הצחיקו אותנו מההתחלה ועד הסוף.מודים להם שהוציאו אותנו מאזור הנוחות והוציאו מאיתנו את הטוב והיפה ביותר שלנו.לקחו אותנו ללוקיישנים היפים ביותר, הזיזו מאיתנו את היתושים וגם כעסו על הסירפד שהעז לגעת בי 🥰😂 גרמו לנו להיפתח ולהשתחרר, זה לא היה אותו דבר בלעדיהם!! והתמונות, והקטעי וידאו.. אמאלהההה משלב קבלת הפנים הגיע גם רני, שניהל בסבלנות מטורפת את הצילומי משפחות, הכל בחיוך ובקלילות, היה איתנו כל הערב ודאג לתעד את הרגעים הנדירים ביותר.דרך בר סגרנו גם צלם מגנטים, קובי לביא המלך שדאג למגנטים מעלפים, שתפס רגעים מדויקיםםם ודאג לצלם הכל מהכל בחיוך ענק.שעבר בין כולם ודאג שלכולם תהיה תמונה🤍
הצג עוד

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ראיתי את התמונות של ברי אצל חברות קרובות ויצרתי קשר. מהשיחה הראשונה הרגשתי שברי מבין בדיוק מה אני מחפשת, במיוחד שבן זוגי לא מוכן להצטלם- בכלל. ברי שוחח איתו יצר קשר ביניהם ובן הזוג הבין שהוא יכול לסמוך על ברי. ביום הצילום ברי שם דגש על מי הוא מצלם ומצליח להביא תוצאות מדהימות. כל תמונה שצילם יצאה מהממת. במהלך היום ברי גרם לכך שכל הצילומים ילוו בצחוק ובשמחה. ממליצה על ברי בחום!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את מה שעברנו עם ברי והצוות ביום החתונה. הדבר הכי חשוב שבוחרים ספק זה לבחור קודם כל את האנשים , כי הם אלו שעוברים איתך את כל היום המרגש בחייך . ללא ספק התיאור הזה קולע בול לברי . במילה אחת לב ! ברי הגיע אליי לוילה ונתן לי את ההרגשה הכי טובה בעולם, הביא לי ביטחון לפני שמתחילים ואז יצאנו לדרך , בחר לנו את נקודת הצילום המושלמת עברנו , נתן לנו טיפים איך להצטלם וגרם לנו להרגיש עם עצמנו הכי יפים בעולם. האווירה הייתה מושלמת , מרגשת , היו לנו אפילו סימנים בחופה איך לעמוד ומה לעשות.הוא ידע בידיוק מתי , איך למה וכמה ותפס את הרגעים הכי מושלמים ביום המאושר בחיינו אנחנו זכינו בחוויה מדהימה והלוואי שעוד יזכו לחוות אותה עם ברי היקר 🩷
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
איפה מתחילים? ברי המלך!! המלצת הזהב שקיבלנו לחתונה וכלכך שמחים להעביר את זה הלאה. מהרגע הראשון של שיחת האלפוןעם ברי הכול היה מדויק! הוויב, האווירה, הקלילות הוא קלט אותנו בשנייה ותוך רבע שעה חזרנו אליו ואמרנו לו יאללה סוגרים! סגרנו הכול בלב של המלחמה והרגישות של ברי לנושא עם התנאים של הכול היו מעבר למה שציפינו. מהרגע שברי נכנס אלינו לבית בהתארגנות ועד הקליל האחרון של המצלמה בחתונה הכול היה מדויק! האווירה הקלילה והמצחיקה שהצליחה לשחרר אותנו ולגרום לזוג הכי לא מצטלם שיש לזרום עם הסיטואציה ולצאת עם תמונות ואוו! סגרנו חבילה כוללת של סטילס, וידאו ומגנטים והכול היה פשוט מדויק! ברי הבין את הראש שלנו והוציא את התמונות בדיוק כמו שאנחנו שתוטניקים ולא הרגשנו בתמונות אח"כ שזה מישהו זר או שביימו אותנו בצורה שהיא לא אנחנו. רפאל האלוף שצילם בוידאו יחד עם ברי הקלילו את האווירה וגרמו לנו לצחוק בטירוף ולצאת הכי אותנטיים שיש . הרגישות בצילומי משפחות הייתה מדהימה ונתנו לי לנהל את הסיטואציה כדי למנוע פדיחות ואי נעימויות. הצלמים היו שם בכל שנייה ולרגע לא הרגשנו שהם שם שהופתענו בתמונות להבין שהם תפסו הכול! כולם יצאו עם מגנטים מהאירוע בלי לרדוף אחרי הצלם.בסוף האירוע חיכתה לנו שקית עם כלל המגנטים שלנו וגם מוגדלים ובלוקים מעץ עם תמונות שלנו, במהלך היום רפאל העלה כבר רילסים ערוכים שהיה לנו לשתף ולראות יום אחרי, עוד לפני שקמנו ברי כבר שלח לנו תמונות נבחרות וכבר יומיים אחרי הכול היה אצלנו. התמונות יצאו פשוט וווווואו לא חשבנו שיכלנו להיות מרוצים כלכך מהתוצאה.הכול היה מדויק, מקצועי ומושלם!
הצג עוד

אוהד   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אז ככהנפגשנו עם ברי ועוד 2 צלמים שונים וברי היה היחיד שכבש אותנו וגרם לנו להרגיש שלא משנה כמה מכוערים נהיה הוא יוציא אותנו כמו מקטלוג וזה אמיתי באמת קיבלנו תגובות שיצאנו מקטלוג !!יש הרבה צלמים בתחום אבל חוץ מלדעת לצלם ברי האלוף והצוות שלו ידעו להקליל , להצחיק ולעשות אווירה ביום האירוע שזה לא פחות חשוב.קיבלנו את כל התמונות מהר רצח , שירות ברמה הכי גבוהה שיש ובן אדם עם סבלנות לכל החפירות שעשינו לו.בן אדם זורם , יודע לתפוס רגעים מיוחדים וכל התמונות באיכות מטורפת.ממליצים הכי בעולם באמת שאין טוב יותר ממנו.אוהבים סתיו ואוהד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up