כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שי פרנקו - צלם סטילס

שי פרנקו - צלם סטילס

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:0525243322
94
99 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Irit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שי בחור מדהים. הרוגע שלו היה פשוט מושלם בזמן ההתארגנות. לא מביים וממש משאיר את הכל טבעי. זרם איתנו (החלטנו לא לצאת לצילומים לפני האירוע בגלל החום) ומצא פריימים מדהימים במקום ההתארגנות. היה בכל מקום בזמן האירוע (והביא צלם נוסף) יש לו עין מדהימה ומהמעט שראינו - תמונות סוף
הצג עוד

Lilach   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו צלם לחתונה שלנו ידענו שאנחנו רוצים מישהו שייצא קצת מגבולות המיינסטרים, יערוך את התמונות בייחודיות ושהתוצר יהיה שונה ממה שראינו עד עכשיו. ברגע שראינו את העבודות של שי, פשוט התאהבנו. הבחור המוכשר הזה, מסתבר, הוא גם נוכחות אדירה להעביר איתה אם היום המיוחד הזה. הוא היה נינוח ונתן לנו להרגיש תמיד טוב וזורם. הוא הצחיק אותנו והרגיע כשצריך, היה קשוב גם למשפחות שלנו ולרצונות שלנו לאורך כל האירוע. כל פעם שהסטתי את המבט ראיתי אותו בזווית העין, נוכח עם מצלמה ביד. אנחנו ממש ממש מבסוטים עליו (ומתים סתם להאשר איתו בקשר כי הוא כל כך מגניב!). ממליצים בהמון המון חום ואהבה!
הצג עוד

Meitar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אוקיי אז ככה, התחתנו היום בדיוק לפני שנה..כן זה לוקח זמן והמון זמן לעכל את החתונה ואת האווירה שהייתה כששי הגיע להכנות. עם שי היה לנו קליק כבר מהשיחת טלפון הראשונה. כבר אז שמעתי את החיוך ואת הרוך, השלווה והאהבה שלו בטלפון-כבר אז הרגשתי בלב, זה הצלם שלנו. הוא ליווה אותנו לאורך כל היום מההכנות ועד לריקוד האחרון איתו בחתונה-שדרך אגב הוא גם רקד איתנו אותו וגם הצליח לצלם סלפי מדהים! שי הוא פשוט קסם של צלם ולפני הכל קסם של בחור!היה לנו כל כך כיף שבא לנו שוב ושוב אני ממליצה בחום אינסופי על הצלם על הזה-זאת ללא ספק ההצלחה הכיייי גדולה שלנו בחתונה! עם שי היה גם הצלם פרדי מולי שגם הוא קסם של דבר ומוכשר כל כך! בקיצור אני יכולה לספר לכם ימים שלמים כי פשוט המילים לא נגמרות זאת הבחירה-ללא ספק! מיתר ונימרוד 16.6.16
הצג עוד

Rakefet   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו, שי פרנקו. הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה, בוודאות. בחירה בצלם לחתונה זה כל כך חשוב כי זה קובע את הטון לכל היום, את האווירה ואת הזרימה, ושי הפך את היום שלנו למושלם. נתחיל מזה שהוא בנאדם מדהים, נעים ובאמת משרה אווירה קסומה שאי אפשר לתאר במילים. מהפגישה וההכנות ועד לריקוד האחרון בחתונה הוא נתן לנו תחושה חמה ומלא בטחון. כל היום איתו היה כיף לא נורמלי, והחיוך לא ירד מהפנים. מעבר לכמה מדהים ומיוחד הוא, הוא גאון!!!! מוכשר בצורה בלתי רגילה, כל תמונה שהוא הוציא היא פשוט אומנות. בהצלחה בלבחור את התמונות לאלבום כי זה בלתי אפשרי ;) ממליצים בחווווום!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שי הוא אלוף ואמן אמיתי. בחרנו בו אחרי פגישה עם 3 צלמים והמון טלפונים והצעות מחיר מעבר לזה (לא רצינו אלבומים ולא וידאו). אני אוהבת לצלם ולא רציתי סגנון קיטשי מדיי של הסטנדרט החתונתי, אבל עדיין שישקף את היום מזווית רומנטית מסוימת. שי ענה על כל הדרישות האלה. הוא הגיע ב-1 (קבלת הפנים התחילה ב-7) ואז התחלתי את האיפור. החל מקבלת הפנים הצטרף אליו פרדי שעבר איתנו בסבלנות בין שולחנות האורחים המבוגרים ומהעבודה. שניהם נשארו עד הסוף ונהנו איתנו בכל רגע. שי תרם לאווירה הזורמת של היום כולו, לקח אותנו למקומות יפים ומגניבים לצילומים ותפס תמונות נדירות של הרבה מהאורחים שלנו. אחת הבחירות היותר מוצלחות שעשינו בחתונה. למרות שהוא לא היה מאד מורגש, הוא הוציא תמונות מעולות בזכות העין החדה שלו. לגמרי זכינו.
הצג עוד

Hallel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
סיפור האהבה שלנו עם שי התחיל בחתונה של חברה, ארבעה חודשים לפני החתונה שלנו. שם התאהבנו! שי הוא בחור מקסים, רגיש, כיפי, עם עין חדה ויכולת לתפוס רגעים שאף אחד אחר לא יצליח. הוא שם לב לשטיקים ויודע לגרום למצולמים ולכל מי שסביבו להרגיש הכי בנוח בעולם. אחת ההתרגשויות הכי גדולות לקראת החתונה שלנו היתה להיפגש שוב עם שי:) ובאמת שהצילומים ביום החתונה היו אחד הדברים הכי כיפיים שעשינו!! שנינו לא תמיד נינוחים מול מצלמה ושי פשוט גרם לנו להרגיש הכי טבעיים והכי נוח שיש, זרם עם השטויות שלנו והזרים אותנו על השטויות שלו. היה פשוט כיף, רגוע, כמו סתם יום בילוי של חברים שבמקרה לובשים בו לבן, חליפה ויש גם מצלמה. התמונות שקיבלנו משי עלו על כל הציפיות! הן מעבירות בדיוק את הכיף שהיה לנו ביחד עם ההתרגשות ועם זאת הנוחות והרוגע. שי הכי חבר והכי מוכשר שיש! גם אחרי החתונה אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי עבודות שלו, פשוט כי הן מעולות!! שי תודה תודה תודה!!!!
הצג עוד

Roy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הבחירה בשי להיות הצלם שלנו התגלתה להיות אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה שלנו. שי צילם אותנו במקומות בהם לא חשבנו בכלל להצטלם וסיפק לנו תמונות מדהימות! הוא השרה אווירה רגועה, נעימה וכיפית לאורך כל היום והצליח לגרום לנו להתנתק מהכל ולהינות מהצילומים. צלם מקצועי ברמה גבוהה, יצירתי, מקורי ואדם מדהים עם אישיות כובשת!
הצג עוד

hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שי אהוב שלנו!.. מעבר להיותו צלם מקצועי ברמה גבוהה,מקורי,אמן בעל חשיבה יצירתי וכישרון יוצא דופן,מדובר באדם מדהים עם קסם אישי ועם אישיות כובשת! לאורך כל יום החתונה הוא השרה אווירה רגועה,נעימה וכיפית בטירוף, הרבה מעבר למצופה. שי ורביד כל האירוע לא הפסיקו לסתובב ולצלם את כל הרגעים הכי יפים ומרגשים אפילו מבלי שנשים לב, והתמונות כמובן מדברות בעד עצמן-אותנטיות,ייחודיות,יצירתיות,מרגשות וכל כך מדהימות שקשה לבחור.ממש רואים את ההקפדה והדיוק בכל פרט קטנטן בכל תמונה. שי,תודה על הכל, הפכת את היום שלנו ליותר ממושלם.אין עליך! ואם זה לא היה ברור עד עכשיו אז אנחנו ממליצים מכל הלב ובחוםםםם!!!!!
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מהעבודות של שי התרשמנו כבר תקופה ארוכה עוד לפני שהחלטנו להתחתן , כל מי שמחפש זווית אחרת , כייפית ועניין שי הוא הכתובת! מעבר להיותו אדם מקסים שי מקצוען אמיתי וצלם בחסד! ידע בדיוק לאן אנחנו מכוונים ותפס את הרגעים הכי מדהימים של היום המטורף הזה. האורחים לא מפסיקים לשאול ולדבר על התמונות ששי צילם אצלנו , יש לציין לשבח גם את שיר חסין שהתלוותה אליו , מדהימה ומוכשרת לא פחות! תודה תודה ושוב תודה! אוהבים לילך ואביב :)
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב 9.9.15 ואנחנו עדיין בהיסטריה על הצלם הגאון הזה!!! עילוי מקצועי, ככה בעלי אומר :) אבל בואו נעזוב לשניה את הרמה המקצועית הפסיכית שהוא מביא איתו, הרי אחרי הכול, אל תשכחו שאתם בוחרים פה מלווה נוסף ליום החתונה שלכם. אז שומעים, תהיו רגועים :) אין דברים כאלה....מדובר בנכס לאומי ליום החתונה שלכם. זה לא יום קל, ומי שיגיד שכן הוא כנראה קצת שקרן. אין ספק ששי הוא התשלובת המושלמת להורדת הלחץ, למקצועיות ולשירות ברמה הגבוהה ביותר! נשבעים לכם :) צירפנו תמונה שאנחנו מאוד אוהבים שמתארת את קצה המזלג שלו. אוהבים אותך שי, תודה שעזרת לנו להפוך את היום שלנו ליום מושלם. חג שמח לכולם גל ושני
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up