כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סיפור.

סיפור.

צלמי וידאו
כתובת:כפר נט״ר
טלפון:0507816366
96
99 מתוך 100
לפי 134 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו ! כמה שאנחנו שמחים על הבחירה ביונתן! מהרגע הראשון בשיחת היכרות ידענו והרגשנו שאנחנו רוצים לסגור, והכל התחיל מהאנרגיה של יונתן וה"אני מאמין" שלו של איך סרטון חתונה רוצה לספר את הסיפור של הזוג ולא סתם עוד סרטון חתונה על חתונוה. וכך היה! יונתן ראיין, צילם ווערך את הסרט המלא וגם את סרטון ההיילייטס בכל כך הרבה כישרון והומור, והכי חשוב- מרגישים שיונתן עובד מכל הלב, היה לנו חיבור מדהים איתו וסמכנו עליו בהכל! ממליצים בטירוף!
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
בגדול אין באמת מילים שיכולות לתאר כמה אנחנו מרוצים מהבחירה ביונתן.קיבלנו שני סרטים (היילייטס ואורך מלא) שהם פשוט הסיפור האותנטי והייחודי שלנו. יונתן עושה עבודה שהיא אמיתית ומהלב והיא אמנות לכל דבר. זה מורגש גם ביום עצמו וגם בתוצר. הצפייה בסרט נתנה לנו את ההזדמנות לחוות מחדש את האירוע מזווית אחרת ומרגשת לא פחות...ממליצים מאוד על וידאו וספציפית על יונתן!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב לעשות וידאו קצת אחר ושישאיר זכרונות יפים לעתיד :)יונתן מתעד את האירוע בצורה דוקומנטרית ומרגשת, עוד לא קיבלנו את הסרטונים אבל אני יכולה להעיד שהיה לנו ממש כיף איתו לאורך כל היום, מצחיק, זורם וקליל. אין ספק שאם בא לכם משהו שונה - זה האיש.
הצג עוד

גיל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את יונתן הכרנו בנס, כשצלמת הוידאו שסגרנו עימה חלתה בקורונה יום לפני האירוע. שלוש המלצות, משלושה אנשים שונים, על יונתן- ולא היססנו. מבט קצר באתר האינטרנט שלו- ולא תהססו גם אתם. כמה סרטונים, שיחת טלפון וקליק אמיתי מהרגע הראשון- סגרנו.
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי צלם וידאו במשך הרבה זמן. בעיניי זו המזכרת הכי משמעותית מהאירוע, אפילו יותר מהתמונות. היה לי חשוב למצוא מישהו שבאמת יצליח לשקף את היום הזה בצורה הכי אמיתית וכיפית, בלי לייפות יותר מדי את המציאות אבל שגם ידע להוציא אותנו יפים כי בואו נודה על האמת, זה חשוב :) כשמצאתי את האתר של יונתן פשט חרשתי על כל הסרטונים, והרגשתי שהוא באמת מצליח לספר את הסיפור- לרגש, להצחיק ולדייק. נפגשנו איתו ומשם הכל היסטוריה. הסרט חתונה שלנו יצא הכי אמיתי, ומשקף את המציאות. הוא הצליח להביא לידי ביטוי את הרגעים עם המשפחה, החברים ושלנו כזוג. חוץ מזה, יונתן הוא פשוט בן אדם אדיר! היה לי כל כך נעים איתו ביום של החתונה, הוא היה רגוע והצחיק אותי ופשוט גרם לנו להרגיש כל כך בנוח. תודה ענקית מכל הלב, הבחירה הכי טובה שעשינו :)
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל יונתן הגענו דרך הצלמת סטילס. היה לנו חשוב שהצלמים יכירו אחד את השני ויעבדו טוב יחד. יונתן היה נעים ומקצועי ואהבנו שהוא שואל שאלות את הזוג והמשפחות וככה הווידאו הוא ממש דוקומנטרי.
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב צלם וידאו בצבע קצת אחר, להימנע מבנאליות וקיטשיות. כבר ברגע שצפינו בסרטוני חתונה השונים והמגוונים באתר של יונתן לא הפסקנו לצחוק ולהבין עד כמה הוא ייחודי. כל סרט בצבע שלו ובדרך שלו. יודע לתפוס את הרגעים הייחודיים והחשובים. המלצה חמה חמה מכל הלב.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באוקטובר 19'. בפגישה הראשונה, יונתן קלט את הווייב שלנו תוך דקות ספורות. האינטואיציה המעולה שלו המשיכה לאורך כל הדרך: גם בצילומים לפני החתונה, גם באולם, וגם בעריכת הסרטון והסרט הקצר. הוא היה מעורב כשצריך להיות, ומצד שני - נתן לנו ספייס כשהיה צריך. מקצועי, אבל גם זורם. הכימיה שלו עם צלמת הסטילס, רוני הרמן, היתה מעולה. נראה שהוא ממש נהנה מהעבודה שלו. וגם זה משמח. והתוצאה הסופית: סרטון וסרט קצר שבאמת מתארים את מה שקרה בחתונה, עם ייצוג הולם לבני משפחה ולחברים קרובים. ודבר חשוב לא פחות: יונתן הוא אדם הגון, ועומד בהתחייבויות עסקיות ובזמנים. הקיצר: קחו אותו בארבע ידיים. אנחנו אוהבים אותו וממליצים עליו לא בחום, אלא אפילו בחמסין. ;-)
הצג עוד

שירה וגל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנו את יונתן אחרי שהתחברנו לקונספט של סרטוני חתונה בסגנון דוקו. ראינו שהמחירים של צלמים בשוק הזה מטורפים לגמרי ויונתן נתן לנו את הצעת המחיר הכי אטרקטיבית. מעבר למחיר לא יכולנו לבקש ליווי יותר נעים וכיפי באותו יום מזה שקיבלנו. הוא הצליח לקלוע לאופי שלנו ותפס רגעים מצחיקים, ספונטניים, שמחים מרגשים מהיום הכי כיף שהיה לנו בחיים. בקיצור, אל תסבכו את עצמכם ותזמינו את יונתן ליום שלכם
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שסוגרים צלם וידאו בדרך כלל חושבים שרק אחרי שמקבלים את התוצר הסופי יודעים אם עשיתם בחירה טובה או פחות. במקרה של יונתן היה לנו ברור מתחילת היום שבחרנו מצויין!!! לאורך כל היום, מההתארגנות בבוקר ולאורך הצילומים בחוץ ובאירוע עצמו הכל פשוט זרם והיה באווירה כיפית ומצחיקה - לא פשוט חשוב מהוידאו עצמו. מבחינת הוידאו, יונתן הוא פשוט אומן. הסרטונים יצאו מהממים, הרגשנו שחווינו מחדש את כל יום החתונה מההתחלה - רגע אחרי רגע. יונתן הצליח להשאיר לנו זיכרון מדוייק מהיום המאושר בחיים שלנו. העריכה של יונתן מיוחדת מאוד ושונה מסרטים באנאלים אחרים - בדגש על הפרטים הקטנים. יונתן ידע לתפוס את כל המשפחה, החברים הקרובים, סצינות מצחיקות ומרגשות. בקיצור... ממליצים בחום, מבטיחים שלא תתאכזבו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up