כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פפיליו שמלות כלה

פפיליו שמלות כלה

שמלות כלה
כתובת:
טלפון:0505486362
76
83 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדס ט   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אחרי החלטה נחרצת לא לפשוט את הרגל בקניית שמלת כלה הציעו לי ללכת לפפיליו- כשהגענו קיבלה את פנינו ורדי המקסימה עם חיוך ורצון עז לעזור למצוא את שמלת החלומות- בפגישה הראשונה כבר מצאתי שמלה שמאוד אהבתי אך אחרי כמה ימים שלא הייתי בטוחה ורדי לא לחצה לסגור והמליצה לבוא לראות עוד שמלות- בפגישה השנייה בסטודיו המקסים בפתח תקווה מצאתי את השמלה המיוחלת! יחס חם ונהדר מחירים הוגנים- הטווח של המחירים הוא רחב ולכן כל אחת יכולה למצוא שם משהו בטווח המחירים שלה.איכות השמלות היא מצוינת!
הצג עוד

bono650   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
כשנפלה ההחלטה שנתחתן , חברה מהלימודים ענבל המליצה לי על ורדי מפפיליו , אני חייבת לומר שמרגע השיחה עם ורדי ההרגשה הייתה אישית ונעימה , אכן הגענו לפתח תקווה לסטודיו ביתי ונעים , קיבלה את פנינו ורדי המהממת שהייתה קשובה לרצון ולחלום שלי , השמלות בסטודיו יפות , והמחירים הגיוניים , אני בחרתי שמלה מהממת שנתפרה לפי מידותיי, התחתנו בחתונה מהממת והייתי כלה יפה ומאושרת . תודה ורדי
הצג עוד

נירית מ   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לפפיליו הגעתי לאחר שיטוט באינטרנט בחיפוש אחר אלטרנטיבה לשמלת כלה שלא יוצאת מ"תעשיית סלוני הכלות" לאחר שהבנתי שבסלוני הכלות הללו לא אמצא שמלת כלה מיוחדת ושונה ובטח לא אמצא שמלה במחיר שפוי והגיוני.התקשרתי למספר הטלפון שהופיע באתר ומהשנייה הראשונה הבנתי שמעבר לקו ישנה אשה יקרה ונעימה! קבעתי פגישה ולאחר יומיים כבר הגעתי לסטודיו המקסים והביתי של ורדי. לאחר חיבוקים ונשיקות וחמימות שאין כמותה בתעשיית החתונות, ורדי נתנה לי למדוד שמלה שלפי דעתה זוהי השמלה המתאימה ביותר לגופי ויותר מכך- לאישיותי. אהבתי מאווווווווד את השמלה אך ביקשתי לנסות גם שמלות נוספות- וכך היה. מדדתי עוד מספר שמלות אך לאחר כל שמלה (שכל אחת מהן היתה מדהימה בפני עצמה) כל מה שיצא מפי הוא "הראשונה!". באותה הפגישה, ללא כל לבטים, הזמנתי את השמלה הראשונה שמדדתי!כך שורדי קלעה בול לטעם שלי והבינה ששמלה צריך להתאים גם לאופי!בנוסף לכל הטוב הזה, המחיר.... או המחיר.... היום אין מחירים כאלו בשוק שמלות הכלה!! על השמלה שילמתי בדיוק כפי שמצוין באתר "פפיליו"- עד 4000 ש"ח לשמלה... מה עוד אתן שואלות?! התגובות על השמלה היו מדהימות! והנוחות!! ואוו ליום כזה אחד הדברים החשובים זה שיהיה נוח... וכך היה- שמלה בלי אלפי חלקים... אלא שמלה נעימה עם בד מושלם (!!), חלק אחד בלבד שהכי נוח ללבוש בבית (שזה יתרון עצום בפני עצמו...) ו...שמלה שנשארת למזכרת !!מומלץ בחום!!!!!
הצג עוד

elhanan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני רושמת את החוות דעת כדי לחסוך לבנות את הנסיעה במידה ואתן מתלבטות. דיברתי עם פפיליו בטלפון והם אמרו לי שיש שמלות במחירים של 3,000 שקלים בערך (כי זה היה התקציב שלי) ושאני אגיע. הגעתי לדירה בפתח תקווה, נכנסתי לממד בדירה והיו תלויות אולי 10 שמלות. הבחורה אמרה לי שאלו הדגמים והן לוקחות ממני מידות ומזמינות מחו"ל את השמלה ואז מפנות אותי לתופרת שהן עובדות איתה כדי לתקן את אורך השמלה (כמובן שבתשלום נוסף לתופרת). מדדתי כמה דגמים ולבסוף חשבתי על דגם שהיה נראה לי נחמד והמחיר שאמרו לי על השמלה הוא 6,500 שקלים! לא כולל תיקוני אורך של התופרת.אני לא מבינה מאיפה החוצפה לקחת לי מחיר כזה כשהסטודיו בבית ובעצם פפיליו לא עושות כלום מלבד להזין את המידות שלי באתר אינטרנט ולחכות למשלוח. מיותר לציין שיצאתי משם כועסת שבזבזו את זמני.אגב, סגרתי לבסוף שמלה עם תפירה מחדש בהתאם לגוף שלי אצל מעצבת אחרת (שגם אצלה הסטודיו הוא בבית) במחיר של 4,000 שקלים. לכן, אם חשבת לנסוע בגלל האתר הנחמד והחביבות בשיחת הטלפון, חסכי מעצמך את הטרחה, אני לא מבינה איך הם לא מתביישים לקחת כזה מחיר כשאין להם סטודיו , הם לא נותנים תיקונים , לא תכשיטים ולא של והינומה.
הצג עוד

סאנשיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שמחה להיות הראשונה שרושמת חווד!! קודם כל חשוב לציין שהחלטתי להיפגש עם ליאל הרבה מאוד זמן לפני החתונה כיוון שהתאהבתי בדגם מסויים והיא הציעה שאבוא לראות אם הוא בכלל מתאים לי לפני שאני "בונה" עליו. הפגישה הייתה נעימה ביותר!! מדדתי את הדגם שבאתי בשבילו וגם דגמים נוספים ומאוד יפים שיש לה בחדר התצוגה. המחירים פשוט מצחיקים!! והשמלה מגיעה מחו"ל חדשה עם טיקט ונשארת אצלך. השמלה שרציתי הגיעה שבועיים בדיוק לאחר ההזמנה והפגישה הבאה הייתה אצל התופרת שעובדת עם ליאל למספר תיקונים על השמלה.ממליצה מאוד מאוד ללכת ולראות את מגוון השמלות שיש לה, בדים נעימים מאוד כאשר ניתן גם להמיר בתוספת תשלום קטנה לבד אחר (משיפון למשי לדוגמא)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up