כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו ז'אנה – שמלות כלה וערב

סטודיו ז'אנה – שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:0527959965
94
99 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לז'אנה אחרי שכבר כמעט התייאשתי מלחפש שמלה, היה לי ויז'ן של מה שאני רוצה ולא מצאתי את זה בשום מקום. ז'אנה ישר הבינה אותי, שרטטה בדיוק את שמלת החלומות שלי וביצעה את העבודה ברמה הכי גבוהה שיש. כולם החמיאו לי, גם לאחר האירוע ואני יכולה לומר שזו פשוט הייתה הגשמת חלום.
הצג עוד

simona   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ידעתי את הסגנון שאני רוצה לשמלה שלי והלכתי לז׳אנה, שנמצאת בבניין כלל בירושלים. היא נסעה לת"א ואחרי חיפושים רבים מצאה בדיוק את התחרה שרציתי. כל פרט בשמלה היה בדיוק כמו שרציתי ובמקום הנכון ולבסוף קיבלתי את שמלת חלומותיי בשליש מהמחיר שהיו לוקחים לי בכל מקום אחר. העבודה איתה הייתה נעימה והתפירה שלה מקצועית מאוד! ממליצה בחום.
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
ז'אנה היא תופרת מוכשרת בטירוף, ובנאדם מדהים. הגעתי אליה בטעות, ירדתי בתחנה הלא נכונה והחלטתי להיכנס לשאול. היא היתה באמצע עבודה אבל קיבלה אותי כאילו אני כבר כלה שלה. מבחינת מקצועיות: 1) בחירת בד\ תחרה- עוד לפני הגזירה או התפירה הראשונה היא ישבה איתי ועזרה לי לבחור בדים, כל בד נתנה לי להרגיש על הגוף, להגיד אם נעים\ מזיע\ נושם\ מגרד וכו'... כנ"ל לגבי התחרה. בסוף החתונה (שהיתה 45 דקות נסיעה מהבית שלנו, קלטתי שאפילו לא היו לי קמטים של ישיבה באוטו על השמלה). היא עזרה לי לבחור את הבד המושלם בשבילי, ויחד עם זאת בד חזק שיחמיא לי ויחזיק היטב את הגזרה של השמלה. 2) השלבים של התפירה- היו לי 6 מדידות, כי כל דבר הכי קטן, הזזתי שיניתי, והיה לה המון סבלנות להכל, אבל היא גם לא התפשרה על איכות. מה שהיא ידעה שלא יחזיק מעמד היא אמרה לי מאוד ברור (לא ניסתה רק לרצות אותי במדידות, ומה שיהיה באירוע בעיה שלי). היא עוד הוסיפה לי כל מיני חיזוקים שגרמו לשמלה לא לזוז. 3) עמידות באירוע- היה לנו ריקוד Slow שהחתן הרים אותי באוויר 3 פעמים, ואני בחורה של 70 קילו. כל החלק העליון של השמלה שאצלי הוא היה תחרה ורשת לא זז, לא נמתח, לא לדבר על נפרם או נקרע- הכל עמד במקום! חוץ מזה, אני מאלה שמתפרעים בטירוף בריקודים- והשמלה נשארה כמו שיצאה מהסוטדיו. זה מדהים שהיא יצרה שמלה שבמראה היא כל כך עדינה ורכה, אבל אל מול מה שקרה בפועל באירוע היא חזקה ויציבה בטירוף. מבחינת אישיות: כבר בהתחלה היה לי חיבור עם ז'אנה. לא משנה אם באתי לבד, עם משפחה, עם חברות- כל הזמן יחס חם ומזמין ואוהב לכל. תמיד הקשיבה לבקשות\ הערות שלי לאורך המדידה. היא עבדה בסלוני כלות אחרים, ולמדה עיצוב ותפירה גם בארץ וגם בחו"ל, ורק מלשבת איתה חצי שעה אפשר לראות שהיא מבינה הרבה מעבר למראה הכללי של השמלה. היא תגיד לך על סוג גזרה, כמות בד, איכות בד, סוגי תפרים, עם תחתית בלי תחתית, דברים שהם לגמרי טכניים, אבל כל כך חשובים. כי שמלה זה לא רק השמלה זה גם איך את בתוך השמלה- שזה מה שבאמת יעשה לך את היום. וז'אנה יודעת לעשות את השילוב הזה בצורה המושלמת! ואחרי שאמרתי את כל זה, אני רק יוסיף שהיא תפרה לי שמלה מ אפס, אמנם החזרתי לה אותה, אבל זה נתפר עליי למידותי ואחד לאחד על פי מה שאני רציתי ובחרתי וכל זה ב 3000 ₪! היא לא מהסלונים הפלצניים שלא מסתכלים עלייך אם התקציב שלך הוא מתחת ל 7, והיא אוהבת את המקצוע שלה, ויש לה מוסר עבודה של סוס. היו אמורות להיות לי 4 מדידות, בסוף זה היה 6, היא לא אמרה מילה, עשתה הכל בכיף ואהבה. ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up