כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חוה עיצובים

חוה עיצובים

עיצוב אירועים
טלפון:0527476555
95
98 מתוך 100
לפי 29 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
aviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לחוה עיצובים הגעתי אחרי שדיברתי עם מספר ספקים שהמליצו לי עליהם שביקשו מחיר הזוי ביחס למה שביקשתי. כשפניתי לראשונה לנרקיס ויוסי (מחוה עיצובים) ישר הייתה אווירה נעימה ויצירתית, הכרתי שני אנשים צנועים ומוכשרים בטירוף! לאורך ההתארגנויות לחתונה הוספתי ושיניתי את הבקשות שלי לעיצוב ונרקיס זרמה איתי על כל דבר. בשבוע לפני החתונה שיניתי את המבנה של החופה מה שממש לא הפריע להם והם עיצבו חופה מושלמת! כשהגעתי לאולם ביום החתונה נדהמתי לראות את הפרחים שפשוט ביטאו את האישיות שלי ושל בן הזוג שלי. לא יכלתי לבקש יותר מיצירת המופת של נרקיס ויוסי! בנוסף הם הכינו פרחים לכיס של החתן ולקראת סוף המסיבה הכינו מהפרחים זרים לאורחים שיוכלו לקחת הביתה (כמו הרעיון של התבלינים רק משודרג). אחת הבחירות הטובות ביותר שלנו בחתונה, עיצוב מדהים, המחיר הכי הכי הוגן, שיתוף פעולה ותהליך כיפי יחד! ממליצה בחום ענק!
הצג עוד

josep   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הם מקסימים ומקצועיים מאוד! נהנו להתחתן איתם ושמחים שבימים מוזרים כאלו הצלחו להכיר ספקים נפלאים, יצירתיים. תודה רבה.
הצג עוד

דקלה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הם הספקים היחידים שאוהבים את מה שהם עושים.. פשוט אלופים, לא הפסיקו להחמיא על ההפקה והעיצוב. מקצועיים מאוד !
הצג עוד

mal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, התחתנו בארקה בנמל תל אביב. בחרנו שלא לקחת עיצוב מהמלצת האולם - לא הסתדר לנו עם המעצבת. המליצו על יוסי, ועכשיו אפשר לשחרר - מדהים מדהים! קודם כל מעצב, המון ניסיון ויודע לקחת רעיון קטן ולהפוך אותו לעיצוב של ממש. השירות הפתיע כל פעם מחדש.. אלופים בקיצור. הכי ממליצים :) מאלי ורון
הצג עוד

מרי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לישראל להתחתן, עם המשפחה והחברים בבית אנדרומדה ביפו. העיצוב היה מאוד חשוב לנו. כבר מהפגישה הראשונה ידענו שאנו בידיים הנכונות. הפגישה הראשונה עם יוסי הייתה נפלאה ומקצועית. בפגישה השניה כבר התגבש רעיון עם כל הצוות וזה היה מצוין! (גרפיקה, עיצוב והפקה). התוצאה הייתה מהנפלאות שראיתי! אנו גאים שהחתונה שלנו נראתה כך. תודה רבה על הכל! אנו מאוד ממליצים. שוב תודה, מרי ומיכאל.
הצג עוד

מירי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לא יודעים מאיפה להתחיל. אם היינו יכולים לתת להם לעשות את כל החתונה היינו עושים את זה! העיצוב היה מעל כל דמיון, רצינו שיהיה יפה ויצא מושלם. לא חושבים שיש משהו אחד שהיה אפשר לשפר. חוץ מהעבודה שהם מעצבים רמה מעל כולם, יוסי הוא מגנט וכאילו כל יכול! הרווחנו גם עיצוב מושלם(!) וגם להכיר חבר :) אוהבים אתכם, אתם גדולים!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואו !!!!!! צוות פשוט מושלם בניצוחו של המעצב יוסי. לא יכולנו לבקש עיצוב שמתאים לנו יותר. הכל היה פשוט מושלם מהסידורים על הכיסאות בחופה ועד כל שולחן או פרט קטן שהם הוסיפו. הפרחים על הבר ובכל פינה שרק היה ניתן להוסיף. בתור מעצב היה לי לא קל למצוא מישהו שיעמוד בסטנדרטים שלי ושאהיה רגוע בחתונה יוסי והצוות שלו פשוט ענו על זה ומעבר לכך. התמורה למחיר היא מעבר לכל מה שאפשר לחשוב עליו. ממליצים בחום!!!!!!!
הצג עוד

אייל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאנו את מעצב ה-על! יוסי המ-ט-ו-ר-ף! תודה לך על הכל, אין לנו מילים להודות לך. לא דמיינו בחלמתנו שזה מה שיצא!!! (לא עוד חתונה) מעבר לתוצאה שכל כך ברורה, התהליך היה כל כך רגוע, מצחיק ומקצועי!! סמכנו עליו מהרגע הראשון וצדקנו בגדול - הבן אדם גאון - הבחירה הכי נכונה שעשינו. בנוסף, תודה לשאר הצוות שהיה בכל רגע והתייחס כל כך ברצינות להפקת העיצוב בחתונה - אין עליכם! ממליצים בעיניים עצומות!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בשישי האחרון, סגרנו עם יוסי המקסים עמדת שזירה ועיצוב מלא של האולם והחופה והתוצאה- פשוט וואו!! אין מילים לתאר את היופי והכישרון!! הכל היה פשוט יפיפיה וקסום! הבנות המקסימות בעמדת השזירה דאגו שכולם וכולן ממש יהיו מקושטים בפרחים , וגולת הכותרת היא יוסי המקסים והכישרוני שפשוט עיצב לנו את האולם בצורה מדהימה מלאה בפרחים בטוב טעם! מעבר לזה שהוא כזה כישרוני הוא גם משרה אווירה מרגיעה ונעימה , ידעתי שאני יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות !! מומלץ בחום!!!!! המון המון תודה !!
הצג עוד

פינטו ודולי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה על עיצוב מושלם, עשיתם עבודה נהדרת ! יחס חם והמון טוב טעם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up