כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פאשן בר

פאשן בר

שירותי בר לאירועים
כתובת:ירושלים
טלפון:0523538383
94
99 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem1806   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הבר היה מרהיב ביופיו! קיבלנו מחמאות על השייקים הצבעוניים, הפונץ הטעים והשירות האדיב של הברמנים. בני היה איתנו לאורך כל התהליך, נתן שירות מהטובים שנתקלו בהם ופינק איפה שרק יכל. תודה רבה על הכל!
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חווית שירות ברמה שלא היכרנו עד כה. תפריט הבר שופע במשקאות איכותיים שלא משאיר אף אורח עם גרון יבש. בני מנהל הבר, היה קשוב להכל וכמובן גרם לנו להרגיש שאנחנו ביידים הכי טובות וכך היה! אין שאלה בכלל, רק פאשן בר!

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
באמת באמת באמת שבני אחיו והברמנים שעבדו עשו את הארוע מושלם איזה כייף לקבל כזה שירות כזאת התנהגות ממש הרגשתי שהברמנים אורחים של החתונה ולא נותני שירות רמה מעל תודה רבה רבה רבה אין מילים שיכולות לתאר התנהגות כמו של פאשן בר!!!
הצג עוד

Roei   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אתחיל מהפגישה , שבני אמר שכל הזוגות לוקחים אותם הבנתי למה , השירות , האיכות , והיחס שווים המון !! בנוסף למחיר הטוב . אנשים לא הפסיקו לפרגן לבר !, ברמנים שהם לא ילדים , נותנים יחס חם מהיר ושירותי מאוד לאורח ! חובה בכל אירוע !!!
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחוות דרך ארץ, העבודה הייתה בעיקר מול בני שהיה פשוט תותח- מקצועי, אמין, הוגן וזמין. יש לציין שלא עשינו לו חיים קלים. דרשנו דברים מורכבים לתפעול ולא רגילים כמו למשל: ששני ברים יתנו שירות במקביל, תפעול של עמדת בירות בוטיק ותפעול של עמדת קאווה ויין. הכול נעשה כאמור במקצועיות עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר. ביום האירוע, עברי מנהל הבר, יחד עם הצוות הנפלא, נתנו לאורחים שלנו שירות יוצא מגדר הרגיל. אלכוהול נמזג כמו מים ובלי סוף (לצערי אחד החברים פונה באמבולנס בסוף האירוע) באירוע עצמו בני נכח ודאג ששום דבר לא יחסר באף שלב של האירוע. לסיכום חוויה נהדרת ומומלצת.
הצג עוד

nivnivniv33   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יודע איפה להתחיל ... בר האירועים מס׳ 1 במדינה ! יחס אישי ומקצועי לכל אורך הדרך בראשותו של בני וממשיך בצוות ברמנים מדהים ! שירות אדיב ומקצועי מצוות ברמנים מושלם,דאגה ואכפתיות לכל אורך האירוע. צוות הבר לוקח חלק פעיל באירוע, משתתף בשמחת החתן והכלה,אפילו פעילים ברחבת הריקודים כשצריך, תמיד עם חיוך תמידי על הפנים ! בקיצור , כל מילה מיותרת ! ה-צ-ג-ה !!!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צווות של אלופים !!!!!!!!!!! העיפו לנו את הרחבה עשו לנו קרנבל🎉 אין אחד שלא שתה בזכותם ! אלכוהול הכי איכותי בארץ וברמה הכי גבוה שיש! האורחים לא מפסיקים להחמיא לנו על הבר 😍 פשוט הרימו לנו את האירוע אין לנו מילים להודות ❤️ רז וענבר 20.6.19
הצג עוד

Shachak   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחוות דרך ארץ, מקום שעובד עם פאשן בר ומהרגע הראשון הכל התנהל במקצועיות אכפתיות תודות לבני... והברמנים היו אדירים ונתנו שירות מדהים לאורחים... הכל תקתק וזה אני יודע לפי כמות השיכורים בסוף החתונה... מומלץ בחום
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מעולה! הכל היה באווירה טובה, יש להם מבחר עצום ומגניב של קוקטיילים, שייקים של פירות והאורחים שלנו התלהבו מאוד מהשירות. לא היה חסר לנו כלום. כל זה בנוסף לעובדה שבני הוא אחד האנשים הכי אדיבים ונחמדים שיש. מומלץ בחום
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו באחוזה מודיעין בתאריך 12.9.2018 , לקחנו את פאשן בר - הבר שעובד באולם , קיבלנו המון המלצות מחברים שהתחתנו,אבל עד שלא חגגנו בחתונה שלנו לא הבנו על מה כולם מדברים!!!! השירות המקצועי ללא פשרות, החיוך והאדיבות שבכל חברי הצוות ומנהלם, פשוט מאוד הבנו שהסלוגן שלהם, ״פאשן בר - באים מאהבה״ , הוא לא רק סלוגן,אלא מציאות.... מומלץ בחום, ניצן ורם❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up