כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ערבה פולק - שמלות כלה

ערבה פולק - שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:0723719224
97
99 מתוך 100
לפי 326 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shirel   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רציתי להגיד תודה רבה!השירות של ערבה ושל הצוות היה מצוין ואדיב ושמחתי שקיבלתי יחס כזה מושלם שדאג לכל חשש שהיה לי עד שכל פרט היה מדויק!
הצג עוד

כרמל לי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הבחירה בערבה הייתה הבחירה הכי טובה וחשובה שעשיתי לקראת החתונה, השמלות של ערבה מהממות והיא תפרה לי שמלה מהממת עם השינויים שרציתי. למרות שדחינו את החתונה יומיים לפני התאריך בגלל המלחמה, השמלה חיכתה לי חצי שנה לתאריך החדש.הרגשתי נסיכה בחתונה והתהליך כולו עם ערבה המדהימה והצוות היה כיפי ומושלם.ממליצה לכל מי שמתלבטת, רק ערבה!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ערבה היקרה, בחמישי האחרון התחתנו סוף כל סוף. בראשונה רוצה להגיד לך תודה ענקית על הסבלנות עם דחיית החתונה בעקבות המלחמה, לא מובן מאליו שהשמלות היו אצלי כל התקופה. בנוסף את בטח שומעת את זה מכל כלה שלך אבל הכמות מחמאות שקיבלתי על השמלות, במיוחד הראשונה הייתה פשוט עצומה!! אורחים וספקים אמרו שזאת השמלה המיוחדת ביותר שראו, הרגשתי נסיכה אמיתית עם המון ביטחון. ואת תגידי לי ״אמרתי לך״ אבל השובל היה פשוט מעלף בתמונות ומזל שהתעקשת לא להוריד אותו. אז שוב תודה רבה אין ספק שהמרחק היה שווה הכל❤️❤️❤️
הצג עוד

אדל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אני לא מהבחורות שמגיל 5 מפנזטות ומדמיינות את שמלת הכלה שלהן, אבל כשראיתי את השמלה באתר של ערבה, מיד ידעתי שזו ה-אחת. הסטודיו של ערבה היה הסטודיו הראשון (מבין שניים בלבד) שהייתי בהם, והשמלה שבחרתי הייתה השמלה הראשונה שמדדתי.ערבה והצוות היו פשוט מדהימות! נהניתי מכל מדידה, וידעתי שאני והשמלה שלי נמצאות בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש. בהזדמנות זו אני רוצה להודות על היחס החם, הפרפקציוניזם, הסבלנות, וכמובן, הכישרון המטורף!
הצג עוד

מיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הסטודיו מהמם, היחס ממש אישי ורואים כמה חשוב לערבה שהשמלות ישבו בול! לא פחות מזה..נהנתי מהחוויה, מהמדידות והצוות מדהים (שנהב המדהימה❤️)
הצג עוד

מיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ערבה והצוות ( שנהב המדהימה!!!! 😍 ) היו מדהימות לאורך כל הדרך. רואים את המקצועיות והשירותיות שהן רמה אחת מעל. השמלות וואו, מרגישים את האיכות של הבדים. היה קשה ממש לבחור וכשרציתי להתייעץ הרגשתי שאומרים לי את האמת ולא מנסים למכור לי את היקר יותר ואהבתי את זה מאוד! ערבה הייתה זמינה עבורי לכל שאלה והתייעצות וההתנהלות מולה הייתה ממש נעימה!
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהגעתי לסטודיו של ערבה היה לי מדהים! באתי עם כמה דגמים שאהבתי אבל דווקא הדגם שהכי אהבתי על עצמי היה אחד שלא היה ברשימה, ונבחר בזכות המקצועיות של ערבה והעובדות שלה! כשלבשתי את השמלה שבסוף בחרתי- ידעתי שזה זה. הרגשתי נסיכה קסומה מהאגדות, בדיוק בסגנון שלי, והיא החמיאה לי ברמות.כל הפגישות איתה היו מקצועיות ונעימות ברמות, בדיוק לפי מה שרציתי, ובזכות שיחה איתה גם החלטתי על תסרוקת שונה ממה שרציתי בהתחלה שבדיעבד הייתה החלטה מאוד חכמה. ערבה והצוות שלה מקסימות, מקצועיות, נעימות ובאמת ששווה כל שקל!!
הצג עוד

tslil   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
טוב.. אז מהשניה הראשונה שנכנסתי לערבה הרגשתי שאני אצל החברה הכי טובהכמה שהתעקשתי על סגנון ששונה ממני כי רציתי משהו שונה, ערבה בעדינות הובילה אותי לסגנון שהוא הכי ״אני״ זה אחרי שהיא נתנה לי למדוד משהו כמו 10 שמלות שאני רציתי ברגע שלבשתי את השמלה שערבה המליצה מהרגע שנכנסתי.. פשוט נשארתי ללא מילים.. והדמעות החלו לזלוג.בגדול הרגשתי שאני אצל חברה מודדת בגדים והיא אומרת לי את האמת בפנים אם מתאים לי או לא.. ערבה מושלמת והמחמאות מאנשים התחילו קודם בשמלה ואז המשיכו לחתונה גם את השמלה השנייה כמובן לקחתי מערבה והיא הייתה מושלמת, נוחה, נושמת ומהממת ❤️
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ההמלצה הכי חמה שבעולם. ערבה פשוט מושלמת וכל שמלה בסטודיו יותר יפה מהשניה. השמלה שלבשתי הייתה הראשונה שמדדתי והאחרונה. הכל היה מושלם, היחס המדהים של ערבה והצוות, הכישרון המטורף והדיוק בכל הפרטים הקטנים.
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא הייתה אצלי התלבטות! ישר קבעתי אצל ערבה ואחרי פגישה אחת סגרתי אצלה את השמלה!ממליצה בחום!ערבה מקסימה והייתה קשובה למה שרציתי, כאילו קראה לי את המחשבות על השמלה שדמיינתי! שלמות…!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up