כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אימנס
96
98 מתוך 100
לפי 251 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
muu4ever   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
יונתן ומורן - 153.24 - אל גל הגענו בהמלצת בני משפחה (שאהבו את העבודה שלו ממש והוא לא היה פנוי בחתונה שלהם :) )מהשיחה הראשונה גל היה קליל ושירותי ומאוד נחמד ונעים! גם כשדחינו את החתונה מאוקטובר למרץ גל היה רגיש כל כך ועבר איתנו לתאריך החדש. ובחתונה - לא נתקלנו באיש מקצוע כזה ואדם מהמם כזה!מעבר לעובדה שהמגנטים יצאו מהממים, האורחים לא הפסיקו לדבר על גל - כמה שהיה נעים וסובלני ונענה לכל מי שביקש תמונה. ולפי התמונות הרגיש שהוא הצליח להיות בכל מקום! גל נשאר איתנו עד הרגע האחרון וכל כך שמח איתנו ושימח אותנו. אין לנו מילים להודות!
הצג עוד

ליז ודין   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
צילום מגנטים – גל מ"אימנס מגנטים"אל גל הגענו בהמלצת חברים. בשיחות לפני האירוע גל היה קליל ודאג שנרגיש בנוח ונוכל לשאול מה שעולה לנו לראש. בחתונה גל ידע להיות בכל מקום ואיך לעבוד עם הסביבה הדינמית.הפידבקים מהאורחים היו מוצלחים מאוד ואנחנו קיבלנו מגנטים באיכות צילום גבוהה ומקצועית. הבחירה בו הייתה מוצלחת ואנחנו ממליצים עליו לכל מי שרוצה צלם מגנטים תותח ומקצועי 🫶🏼💪🏻
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
גל פשוט מקסים!התמונות באיכות מדהימה, אין מגנט אחד שלא אהבתי בו את איך שיצאתי!לא היה לנו הרבה זמן לצילומי משפחות אבל גל תקתק את התמונות בצורה נעימה ומהירה והתמונות יצאו מהממות! התמונות כבר נשלחו אליי למייל כל כך מהר, לפני שהתעוררתי מהחתונה!ממליצה ברמות!!!
הצג עוד

Hylie   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את גל הצלם המהמם שלנו קיבלנו בהמלצה חמה מצלם הסטילס (ובעלי חברת הצילום שאחותי עובדת איתם - היא צלמת אירועים בעצמה), ואחותי היקרה ״אישרה״ את ושמחה ממש על הבחירה!ובסופו של דבר, היום, יומיים אחרי החתונה - אנחנו מבסוטית לגמרי על ההחלטה. כי כל לא רק היה מקסים, אלא שבשיחה שלנו בהמשך למוצר. המוגמר (המגנטים שמקבלים אלינו הביתה) היו לנו שאלות ולא רק שהוא היה הכי מדהים ושירותי ופשוט בנאדם מהמם, הוא גם גרם לי להבין כמה הוא קלט אותנו ואותי בפרט; הוא בד״כ עושה דברים מאוד מסוימים והחתן והכלה זורמים כי ככה כולם עושים. וזה עובד למי שזה מתאים לו. אצלינו זה אחרת חחחחאני פחות אוהבת את כל היותר-מדי-להצטלם הזה, ושיביימו אותי לתמונות בשביל המזכרת וכו והוא הבין את זה בלי שבכלל הייתי צריכה לומר. וכנ״ל בכלי המהמם שיחיה - וגל פשוט קלט אותנו. בקיצור, גם התוצאה מטורפת (רמת איכות הצילום היא אולי הטובה ביותר שנתקלתי בה - לא סתם קיבלנו המלצות חמות משני צלמי על-חלל!) בעיקר כשמדובר במגנטים, זה לא מובן מאליו. הוא מתייחס לזה כמו לצילום סטילס קלאסי; האיכות והדיוק וה״לתפוס את הרגע״ כמו שצלם מקצועי ואיכותי אמור לעשות.
הצג עוד

טל ואורי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה עם גל הרגשתי שהוא הספק שלנו!!! נחמד, נעים ומקצועי!!
הצג עוד

סבסטיאן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
גל מהרגע הראשון היה הכי נעים, נחמד ומקצועי וכל הזמן בא לקראתינו. היה לו מגוון גדול של מסגרות ויכולנו לבחור את המגנט המושלם בשבילנו. גם בחתונה עצמה הוא היה כזה שמח ונחמד, עשה לנו מצברוח קליל וטוב ושמענו מהאורחים שהם עפו על האנרגיות שלו! והכי חשוב.. המגנטים מהממים ואיכותיים! עכשיו חברים שלנו גם סגרו איתו 🤗
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על גל בשביל האירוע שלנו וזו הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לקבל ! איכות ושירות פשוט מעולים 🙏🏼🩵

adiyahalomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי גל דרך הרבה המלצות וכבר בשיחת הטלפון הראשונה ידעתי שאסגור איתו. גל מוכשר בטירוף ובן אדם זהב! הוציא לנו מגנטים באיכות מטורפת שעד היום אני לא יכולה להפסיק להסתכל עליהם. עשה את הכל באהבה, והיה קשוב אלינו בכיף ובחיוך.
הצג עוד

עינת   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התחתנו במאי 23, מהרגע הראשון שדיברתי עם גל ידעתי שאותו אני רוצה! שירותי, קשוב, נעים וסבלני וכך גם ביום החתונה הרגשתי שאנחנו בידיים הכי טובות שיש! כולם עפו עליו והמגנטים וואו :)

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
גל אלוף ברמות, מקצועי, זמין לכל שאלה והתייעצות ופשוט הבחירה המושלמת.המגנטים שלו כל כך איכותיים, שכשקיבלנו את התמונות, ההורים שלי לא הבינו שזה המגנטים וחשבו שזה הצילום סטילס.יש לי מגנטים שהוא צילם מחתונות קודמות והם פשוט נשארו באיכות הכי טובה שיש וזו הייתה הסיבה העיקרית שבחרתי בו.גל באמת היה כמו עוד צלם בחתונה, הקפיד לצלם באמת את כולם וזה היה מדהים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up