כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מטעים רמת הנדיב
93
94 מתוך 100
לפי 116 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה שלנו במטעים, התלהבנו מהמקום, העיצוב, האווירה והיחס הנעים. היה לנו לאורך כל הדרך ליווי צמוד, קיבלנו מענה לכל שאלה ובקשה, עם המון סבלנות, הקשבה והתחשבות. בערב החתונה, המקום עוצב בצורה מושלמת, הכל תקתק, הצוות היה מקסים ומקצועי, והיה תענוג שיכולנו להיות רגועים בערב הזה כי הרגשנו שהכל מתנהל כמו שצריך. מאוד מרוצים ושמחים על הבחירה להתחתן במטעים!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו עם ספקות כי שמענו חוות דעת ישנות ולא מוצלחות, והמקום היה פשוט מושלם. לא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום, על האוכל, על העיצוב.ערן, אסמה ושקד היו הכי שירותיים, מכילים ומקצועיים, כל בקשה שלנו התקבלה ב'כן' בלי היסוס, ולא האמנו שהכל יהיה כמו שחלמנו.בקיצור - אין ספק בכלל. השילוב המושלם בין טבע למקום מאורגן.. פשוט מושלם.
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
ערן ואסמה אדיבים ונעימים. שירות מצויין. המקום מהמם. האורחים שלנו נהנו מאוד.
הצג עוד

דניאל רוחס   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כל הלווי של ערן היה רגוע,נעים,ומסביר בדיוק מה שצריך לדעת בצורה מקצועית ועדינה.המקום עצמו יפייפה עם המטע זיתים ובערב עם הגרילנדות שהעירו לנו את החופה,האוכל שהיה טעים מאד!!וקיבל מחמאות גורפות מהאורחים וגם בטעימות היה ממש טעים.מטעים היה המקום הכי טוב עבורנו,זוג די מופנם וביישן שחיפש מקום שליו,רגוע באיזור מהמם ,ענה לנו על הכל.ממליצים מאד!!!
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
היה אירוע מהמם ברמות!! תודה רבה לכל הצוות הנהדר על ההשקעה המרובה בנו :)אוהבים אתכם!

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כל התהליך מול ערן, אבי, אסמה ושאר הצוות, מהרגע הראשון, היה סופר מקצועי, אישי ונוח. גם כשדאגנו מענייני מזג אוויר בימים שלפני האירוע, התמיכה והפתרונות שקיבלנו לא יכלו להיות יותר טובים. בסוף כל הכוכבים הסתדרו וקיבלנו את מזג האוויר הכי טוב שאפשר, שבשילוב עם הארגון המדהים של הצוות והמקום המקסים יצר אירוע מרגש וכיפי, בדיוק כמו שדמיינו. גם המשפחה והחברים שלנו לא הפסיקו לדבר על כמה יפה המקום ואיזה טעים האוכל. זה לא מובן מאליו מבחינתנו לקבל כזה יחס אישי וליווי, עד הפרט הקטן ביותר, ותמיד עם חיוך. יצאנו מאושרים עד הגג מאירוע הרבה מעבר למצופה!
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
רצינו מקום לערוך חתונה קטנה אינטימית ומשפחתית, במקום פסטורלי ופתוח שלא ירגיש כמו אולם. מטעים היה בדיוק מה שרצינו. דשא רחב ומסודר ואווירה של טבע בשישי צהריים
הצג עוד

Navah   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום שיתאים לערכים ולמידות שלנו, לא אולם אירועים סטנדרטי, מקום שנוגע בטבע ושמגיש אוכל מגוון לטבעונים ולצמחונים.מטעים קלע בול לכל הרצונות האלה. ביום יום, זוהי מסעדה חלבית השוכנת בתוך גני רמת הנדיב, מקום יפיפה הטובל בירוק וטבע. מהאביב ועד תחילת הסתיו, המקום משמש גם מתחם לקיום חתונות ואירועים בחוץ (בחורף ניתן לקיים אירועים קטנים יותר בפנים). ביקרנו במהלך חתונה וידענו שזה זה. המקום כל כך יפה, חופה בחוץ והושבה על הדשא. ביקרנו עוד 3 פעמים (וכל כך הערכנו את ההכלה של הצורך שלנו להיות סגורים על הפרטים) כדי להסגר על מיקום החופה, עיצוב ותאורה. בכל הביקורים התקשורת עם ערן הייתה מצויינת. הוא היה שם בשבילנו, זמין, קשוב ומעל הכל כן. כיוון שאנחנו נמצאים על הטווח שבין צמחונות לטבעונות וידענו שלא נרצה להגיש בשר, רצינו לתת מענה למגוון האורחים כך שהתאים לנו התפריט החלבי-צמחוני-טבעוני המגוון (למקום כשרות חלבית, התגמשנו על מנות עם דגים ולא הייתה אכזבה מצד אורחים שרגילים לאכול בשר). קיבלנו המון מחמאות על האוכל!האירוע היה בחמישי בערב, מזג אוויר נעים וחופה במיקום מהמם, על הגבעה. האורחים נהנו, כל עניין קטן נפתר מיד והזרימה של הדברים הייתה מצויינת.
הצג עוד

ilay   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
95 מתוך 100
הסתכלנו על מספר מקומות, מטעים ניצחו בגלל שתי סיבות, המקום היה הכי יפה בפאר. והמקום הציע שילוב בין הרגשה של חתונה בטבע לשירותים של חתונה באולם
הצג עוד

Sagi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו במקום הקסום הזה הייתה הגשמת חלום מוחלט. חיפשנו שילוב של טבע וקום מסודר, מטעים שוכן בתוך סביבה טבעית עוצרת נשימה, הוא סיפק את הרקע המושלם ליום המיוחד שלנו. האוכל היה מוציין. מה שבאמת הפך את החוויה שלנו לבלתי נשכחת היה השירות יוצא הדופן של המנהל, ערן, שעשה מעל ומעבר כדי להיענות לכל בקשה שלנו, ודאג שכל פרט יבוצע ללא דופי. החתונה שלנו במטעים הייתה שילוב חלק של יופיו של הטבע, מצוינות קולינרית ומענה מעולה של ערן, מה שהפך אותה ליום בלתי נשכח וקסום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up