כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הולה - חנות של אירועים

הולה - חנות של אירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:037321640
85
95 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעקב   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
עשינו הזמנה השירות היה מושלם המוצרים הגיעו במהירות 2 מהמגבות הגיעו עם תמונה כהה מאודאמרו לנו לעשות הזמנה חדשה ומנהל יחזור אלינו תוך רבע שעה לבדיקה וזיכוי 3 ימים עברו ואף אחד לא חזר יצרנו איתם קשר שוב ואז אמרו שאין אחריות
הצג עוד

לירן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כול מה שצריך לאירוע מבחינת אבזור - נמצא כאן. אנחנו קנינו דברים למסיבה עצמה, חולצות וממתקים. מאוד נוח שהכול נמצא במקום מרוכז אחד. הם מאוד מאורגנים ויודעים להמליץ מה צריך ובאילו כמויות לפי מספר האורחים.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קנינו בהולה את כל האביזרים לרחבה בחתונה, חנות מגניבה, היה שם את כל מה שהיינו צריכים, אחלה שירות.
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קנינו אביזרים לטראש וקשקושים לרחבה - היה ממש מקסים, שירות מעולה של צוות החתנות שעזר לנו למצוא מה שהיינו צריכים, הכל זמין ובמחירים ממש טובים.

mksw   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
80 מתוך 100
הזמנו דרכם גומי וקשקושים לרחבה. מבחר גדול, שירות טוב , משלוח הגיע תוך יום וחצי בערך ולא טעו בכלום. מחירים טובים בסה"כ.
הצג עוד

Lilia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הולה היא חנות מקסימה עם שירות מעולה! במקום להסתובב בדרום ת"א ולחפש קשקושים לרחבה, נסענו להולה ולא התאכזבנו! בחנות יש מבחר גדול של קשקושים לחתונה... יש חבילות שונות לפי כמות האורחים במחיר מצוין! לקחנו חבילת גימיקים ל-250 אורחים. החבילה מכילה הרבה גימיקים חמודים ויפים שלא ראיתי בחתונות אחרות. השירות בהולה פשוט מעולה, סבלניים ברמה אחרת. חייבת לציין, שקנינו בטעות 8 חבילות של סוכריות במקום 6, ובלי שום בעיה החזרנו 2 שקיות וקיבלנו החזר כספי במקום. הולה היקרים, בזכותכם הרחבה הייתה מקושטת וצבעונית! אתם מקסימים!
הצג עוד

mayalu   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מול הולה עבדתי 3 פעמים, ובכל פעם הייתי מרוצה מאוד! הדפסנו דרכם הזמנות והכל היה דרך המייל. אולי 30 מיילים לקחו לנו עד שאישרתי לחן המעצבת את העיצוב הסופי. כשהגעתי לאסוף את ההזמנות הייתי בשוק מאיכות ההזמנה והעיצוב המושלם! ההזמנה שלנו קטפה מחמאות! כמה ימים אחרי החלטנו להקדים את שעת החתונה, לכן הדפסנו הזמנות מחדש! הולה הבינו את הדחיפות, אישרנו מולם את העיצוב מיד והם זירזו את ההדפסה במיוחד, כך שלא פספסנו זמן יקר בחלוקה. שבוע לפני החתונה החלטתי שאני רוצה להדפיס כוסות צ'ייסרים. למרות שהזמן שהם הגדירו היה 10 ימי עסקים ביקשתי במיוחד והם הדפיסו את כולן תוך 4! הכוסות היו מהממות וכיכבו על הרחבה כשכל האורחים שתו מהן. שאפו!!!
הצג עוד

Roha   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה לשבח את השירות המעולה !! של האתר והשירות שליחים , יום אחרי שעשיתי הזמנה באתר מגיע שליח סופר שירותי ששולח הודעה במידה ולא עונים לו . אתר מדהים עם מגוון של קשקושים לחתונה , ממליצה בחום !! יישר כח
הצג עוד

A&Y   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
80 מתוך 100
קנינו דם צעצועים לרחבה, לא יקר בכלל, מקום נוח להגיע אליו. עשינו שם הזמנות. לקחו 20 על הזמנת ניסיון. יש שם הזמנות פשוטות, כרטיס דו צדדי בשקל אנחנו עשינו בנייר פנינה ב2.70 או משהו כזה. קצת מבולבלים עם המחירים וזה היה קצת מבלבל ומעצבן...
הצג עוד

lilachn22   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
חייבת להגיד שאת "הולה" הכרתי ימים ספורים לפני החתונה שכל הלחץ היה בשיאו. בשבוע האחרון שלפני החתונה החלטנו שאנחנו רוצים מתנות לאורחים. משהו לא יקר מידי וחמוד. חיפשנו כל השישי וביום שבת בערב התקשרתי לגיא (שהיה מקסים וגם ענה לי) ואמרתי לו שאני רוצה 350 מתנות ושלא יצא יקר. הוא ישר התגייס למעני ועזר לי להחליט על מתנה לא יקרה ונחמדה וכל זה ביום שבת בערב. קבענו שאגיע למחרת לקחת את המתנות ושהגעתי הוא והשותף שלו היו פשוט אדיבים וחייכנים אפילו שאני הייתי על קוצים. יומיים לאחר שלקחתי את המתנות גיליתי שחסרים לי יחידות בודדות ושהתקשרתי הוא מיד אמר שאני יכולה לבוא לקחת בלי להתווכח ובלי לגרום לי להרגיש לא נעים. הגעתי אליו וביקשתי שיצא אלי (כי בדיוק גם לקחתי את השמלה ולא רציתי להשאיר אותה לבד באוטו :-)) והם אכן יצאו והביאו לי את הדברים. חשוב לציין שמעבר לכך שהם היו ממש אדיבים ונחמדים המחירים שלהם היו בהחלט סבירים והגיוניים. המתנה שאני קניתי ועלתה לי 2 ש"ח ליחידה לאורח מסתבר שעולה יותר אם טורחים ומזמינים אותה מאי.ביי. כמובן שברוח הנחמדות והשגעון לפני החתונה קניתי עוד כל מיני דברים שגם היו במחירים סבירים כמו חולצה מודפסת לבעלי (שנעשתה במקום תוך 5 דקות) ושלט לחתונה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up